نسخه 55 مرورگر کروم در راه است: قابلیت مشاهده آفلاین محتوی و بهبودهایِ زیاد.

2
۴,۶۳۲

google-chrome-41

مرورگر کروم از بدو تولد سیستم عامل محبوب اَندروید همراه کاربران بوده است. گوگل تمرکز ویژه ای بر رویِ مرورگر اختصاصی سیستم عامل خود گذاشته است و این مرورگر هر از چند گاهی با بروزرسانی هایِ ریز و درشت بهبود می یابد. اَکنون مرورگر کروم در بروزرسانی جدید خود به ایستگاه پنجاه و پنجم رسیده است، که به زعم گوگل یکی از بزرگترین بروزرسانی هایِ مرورگر کروم از بدو تولد میباشد.

بر اساس اطلاعات جدیدی که دقایقی پیش بر رویِ وبسایت اختصاصی مرورگر کروم قرار گرفته است، تیم توسعه دهنده این مرورگر اعلام کرده است که به زودی نسخه 55 این مرورگر برایِ گوشی هایِ اَندرویدی در پلی استور عرضه خواهد شد، که با خود ویژگی هایِ جدید و بهبودهایی در قسمت هایِ مختلف این مرورگر محبوب را برایِ کاربران به ارمغان خواهد آورد.

نسخه 55.0.2883.84 مرورگر کروم که تا چند روز دیگر احتمالاً بر رویِ پلی استور گوگل قرار خواهد گرفت، علاوه بر بهبودهایِ زیادی من جمله بهبود کارایی کُلی نرم افزار، بهبود در مصرف حافظه رم و برطرف سازی حُفره هایِ امنیتی مختلف، با خود یک ویژگی نسبتاً جدید به همراه دارد، که جایِ خالیش تا پیش از این احساس میشد.

نسخه جدید مرورگر کروم اجازه دانلود محتوی و نمایش آن به صورت آفلاین را به کاربران میدهد. حتی کاربران میتوانند علاوه بر موسیقی، فیلم، تصاویر و نمایش آنها به صورت آفلاین، یک صفحه وب را به صورت کامل در گوشی هوشمند اَندرویدی خود ذخیره کرده و هر زمان که نیاز داشتند آنرا به صورت آفلاین مرور کنند.

در پایان تیم توسعه دهنده اشاره میکند که نوار جستجویِ مرورگر کروم بسیار پیشرفته تر از سابق شده است و در صورت اشتباه تایپ کردن یک واژه یا اشتباه وارد کردن آدرس یک سایت، شکل صحیح آن در منویِ Popup به کاربر نمایش داده خواهد شد. این نمایش نیز اَکنون به شکل بسیار زیبایی صورت میگیرد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here