سونی اقدام به راه اندازی کیوسک های بازی با پلی استیشن 5 در انگلستان کرد

1
۲۵,۵۷۸

به نظر می رسد که سونی با هر هفته ای که می گذرد کم کم و به طور آهسته به سراغ نسل بعدی بازی های رایانه ای قدم بر می دارد و ما فاصله چندانی با در دست گرفتن کنترلر کنسول پلی استیشن 5 نداریم. با اینکه هنوز زود است که بخواهیم از پیش خرید کنسول صحبتی به میان بیاوریم، اما صحبت راجع به این قضیه از هفته پیش بیشتر و بیشتر شده است چرا که صفحه پیش خرید کنسول در سایت آمازون دیده شد. اکنون اما به نظر می رسد که سونی قدم بعدی را در راه روانه کردن کنسول جدیدش به به بازار برداشته است.

امروز کاربری با نام AllGamesDelta تصویری را در حساب توییتر خودش به اشتراک گذاشته است که در این تصویر می توان دید بخش پلی استیشن شرکت ژاپنی سونی اقدام به نصب کیوسک های مرتبط با این کنسول در کشور انگلستان کرده است. در این تصویر می توان پایه ای را دید مربوط به ریجن UK است. با اینکه مراحل نصب این کیوسک کامل نشده است، به نظر می رسد که این استند شامل یک بخش برای جایگذاری تلویزیون، مبلمان و پورت هایی برای کنترلر دوال سنس است که به آن متصل می شود.

با اینکه هیچ آرم و لوگویی در این تصویر وجود ندارد که بتوان آن را به کنسول پلی استیشن 5 ربط داد، اما ارزشش را داد که فکر کنیم این کیوسک مربوط به همین کنسول است چرا که رنگ بندی آن مشابه رنگ بندی خود بدنه کنسول و از ترکیب سفید و آبی است. به علاوه هیچ دلیلی وجود ندارد که سونی بخواهد با این کیوسک تبلیغ کنسول فعلی اش یعنی پلی استیشن 4 را بکند.

بنابراین منظور سونی از این کار چیست؟ خب با توجه به تصویر منتشر شده می توان انتظار داشت که سونی خودش را برای تست های اولیه کنسول جدیدش توسط خرده فروشان و مشتریان آماده می کند. به هر حال سونی هنوز به صورت رسمی انجام چنین کاری را تایید نکرده است اما عجیب نخواهد بود این حرکت، چرا که در سال 2016 و زمان معرفی پلی استیشن VR هم، این شرکت اقدام به برپایی چنین کیوسک هایی در سطح شهر های مختلف کشور های جهان کرده بود تا بازیبازان از نزدیک با این دستگاه آشنا شوند.

با تمام این گفته ها، حتی اگر این برنامه بخشی از نقشه سونی برای آشنایی کاربران با کنسول جدیدش درست هم باشد، نباید انتظار داشت چنین چیزی به صورت جهانی و در سراسر کشور ها برپا شود. می توان گفت که سونی در این انجام یا عدم انجام چنین کاری نقشی ندارد چرا که به خاطر شرایط پیش آمده به واسطه پاندمی ویروس کرونا، برخی از کشور ها با مقررات سفت و سختی که دارند، اجازه برپایی چنین کیوسک هایی را نمی دهند. به هر حال جمع کردن چندین طرفدارا کنسول پلی استیشن که بی صبرانه منتظر هستند تا کنترلر های کنسول نسل نهمی سونی را در دستانشان حس کنند به دور هم دیگر کار درستی به نظر نمی رسد. حتی در کشور آمریکا که با شرایط پیش آمده، فروشگاه های فیزیکی اپل، مایکروسافت و به تازگی والمارت هم تا سال آینده باز نخواهند شد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

یک دیدگاه

  1. سونی به درستی کشورهای پیشرفته دنیا مثل انگلستان و غیره را جایگزین کشورهای درجه چندمی !!! که عاشق محصولات به درد نخور و درجه چندمی !!! هستند را کرده .. خدا شاهده همین اکسپریا ۱ii بهتر از ۹۹ درصد پرچمداران فعلی دنیا هست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here