نظرسنجی هفته: ارتباط شما با سونی و گوشی های اکسپریا به چه صورت است؟

62
۱۰,۱۱۳


سونی به واسطه تولید محصولات بسیار خاطره انگیز در سال های گذشته، محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم جهان از جمله هموطنان ما دارد. بسیاری از ما با محصولات سونی مثل واکمن، پلی استیشن و … خاطره های زیادی داریم و همین خاطره ها سبب شده تا همیشه در انتخاب یک ابزار الکترونیکی، سونی را در صدر گزینه های مورد نظر خود قرار دهیم.

سونی گوشی های هوشمند خود را با نام اکسپریا تولید و عرضه میکند. گوشی های سونی همانند سایر شاخه های این شرکت، طرفداران سرسختی دارند که همیشه انتخاب اول و آخر آنها چیزی جز همین اسمارت فون های اکسپریا نیست.

وقتی یک مشتری به خرید یک گوشی هوشمند اقدام میکند، یا بنا بر تجربه قبلی خود و علاقه ای که به برند مورد نظر دارد، انتخاب خود را انجام میدهد، و یا با توجه به نیازهای اصلی خود یک گوشی را از بین چندین مدل موجود انتخاب میکند. به عبارتی، دو گروه از افراد وجود دارند: یک افرادی که مشتری وفادار یک برند هستند و دو افرادی که هیچگونه وفاداری نداشته و در هر برهه زمانی با توجه به نیاز خود یک انتخاب صحیح را انجام میدهند.

در این نظرسنجی سعی داریم تا ارتباط شما را با گوشی های سونی مورد ارزیابی قرار دهیم. آیا شما به واسطه علاقه ای که به سونی دارید، گوشی های اکسپریا را انتخاب میکنید؟ اگر آری میزان وفاداری شما به سونی چقدر است؟ آیا سابقه کوچ کردن به سمت برندهای دیگر را دارید و یا هرگز تجربه کار با هیچ گوشی دیگری را نداشتید. در حالت سومی نیز آیا تجربه کار با انواع گوشی های هوشمند را دارید و فقط به واسطه نیاز خود و قابلیت های موجود انتخاب میکنید؟ یکی از این سه گزینه را انتخاب کنید و دلایل انتخاب خود را نیز با ما در میان بگذارید.

شما در کدام دسته از مشتریان سونی قرار دارید؟

نتایج

Loading ... Loading ...
[تعداد: 1    میانگین: 2/5]

62 دیدگاه ها

  1. K850. P990. Xperia mini چهارسال داشتم از اندروید ۲ تا اندرویو ۴٫۲ که اومد واسش اگر نمی افتاد تو چاه عوضش نمیکردم. بعدشxperia c حالا هم xa1ultra

    پاسخ

  2. سلام .
    تخصص من طراحی صنعتی هست و به تبع اون بترتیب طراحی فرم ، عملکرد و تجربه کاربری از اهمیت زیادی برام برخورداره . من از سال ۷۹ از مشتریان سونی هستم . اولین گوشیم J5 و بعدش Z5 بود و تا سال ۸۳ اون رو داشتم ، گوشی Z5 قدیمی از همه نظر بی نظیر بود ،طراحی ، ترکیب بندی رنگ ، ابعاد ، عملکرد دکمه ها مخصوصا دکمه چرخشی کنارش که ۶ تا عملکرد همزمان داشت ، آنتن دهی ، و بقیه موارد ، تنها اشکالش باتریش بود که منو مجبور کرد ۲ بار عوضش کنم .
    اما بعد از جوینت شدن با اریکسون ، تفکر طراحی سونی به سمتی رفت که من زیاد نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم ، به همین خاطر گوشی بعدیم رو از برند موتورولا انتخاب کردم ، تا اینکه گوشی آرک سونی ارکسون به بازار اومد و با طراحی خاص و زیباش دوباره منو عاشق خودش کرد و به برند سونی برگشتم و از اون به بعد روی انتخابم باقی موندم ، بقیه گجتهام هم مثل ساعت و هدست و پاور بانک و هارد اکسترنال و …. هم سونیه.
    اما به نظرم در این بازار پر رقابت ، سونی داره از قافله طراحی عقب می مونه ، البته این رو هم اضافه کنم که از نظر من طراحی فرمی سونی هنوز زیبا و بی بدیله ، اما یه سری از جزئیات رو بهش توجه نمی کنه . مثلا توقف زیاد روی صفحات LCD یا فلش بک به استفاده از بدنه پلاستیکی و یا اصرار زیاد به حفظ تناسبات قبلی صفحه نمایش و حاشیه اون در دورانی که شرکتهای دیگه مدام در حال کمتر کردن حاشیه گوشی هستند باعث میشه گوشیهای این شرکت خیلی به روز و مدرن دیده نشن . زمانی بود که می گفتن کفشهای یک نفر نشون دهنده شخصیت اون فرده ، اما به نظر من امروزه گوشی یک نفر نشون دهنده شخصیت اون فرده ، من شخصا دوست ندارم گوشی ئی که سال ۲۰۱۷ می خرم شبیه گوشیهای ۱۰۱۴ یا حتی قبل تر به نظر برسه .
    نکته دیگه ای هم که به نظر سونی در این دوره کمتر بهش توجه میکنه از دست دادن هویت سازمانی محصولاتش هست ، به نظر میاد در این دوره سونی مدام در حال تغییر زبان طراحی و تست فرمهای مختلف در محصولات مختلفش هیت . زمانی گوشی ئی مثل Z ultra ، ساعت SW2 و هدست SBH52 کاملا از یک زبان طراحی سود می بردند و کاملا میشد اونها رو با هم ست کرد ، به طوری که گویی همه با هم و بعنوان یک ست طراحی شده بودند ، اما الان ساعت SW3 و هدست SBH54 و گوشی Z5 اینقدر فرمها یا رنگهاشون متفاوته که انگار توسط سه شرکت مختلف طراحی شده .
    در انتها به نظرم سونی اگر می خواد به محبوبیت گذشته اش برگرده ، باید به بحث هویت سازمانی و انتخاب یک زبان مدرن در طراحی توجه بیشتری نشون بده تا بتونه باز هم دل دوستدارانش رو بدست بیاره .
    اردتمند همه دوستداران سونی و دوستان سونی باز. موفق باشید

    پاسخ

  3. سلام دوستان عزیز و مدیر محترم و زحمت کش
    اولین گوشیم z بود بعد یک سال استفاده فروختمش و z1 خریدم گوشی عالییی بود در زمان خودش واقعا ضد آب بود با همه کل می انداختم ….
    از نظر کاراریی هم فوق العاده بود ولی خب به دلیل مشکلات اقتصادی فروختمش و به زور دل کندم ازش تا اینکه پول یکمی پول دستم اومد سولا خریدم و نزدیک ۵ سال یا بیشتر داشتمش گوشی بی نظیر بود و از همه مهم تر که منو تحت تاثیر گذاشته بود تاچ گوشی بود که فوق العاده حساس و روان بود …. هیع یادش بخیر چه خوب بود…. گوشی الانم در حال حاظر n82 هست دیگه خودتون می دونید که نوکیا نیازی به تعریفی نداره ثابت شدس در بین هممون…. .
    با تشکر از سایت عالی و خوبتون

    پاسخ

  4. من همه وسایلم سونی هست از لپ تاپ و تلویزیون بگیر تا شاعت و موبایل و تبلت .
    قدیم نوکیا ۶۶۰۰ و سونی اریکسون و ازین مدل های قدیمی بود که بگذریم
    تا سونی ion .
    Z.z1
    Z2 وهم زمان سامسونگ s5 ((واقعا بد بود سامی s5 ))
    Z3 و تبلت z3 که تبلت رو تا الان هم دارم .
    Z5 پرمیوم کروم
    از برج ۴ تا چندروز پیش خیلی اتفاقی ال جی g6 برداشتم
    چند روز هم هست که سونی xz پرمیوم کروم گرفتم از سایت خوب تکنولایف که از شانس خوب من روز آخر بود که مموری ۶۴گیگ سونی هم هدیه میدادن
    من جمعه ساعت ۱ بامداد سفارش دادم اول صبح شنبه هدیه مموری کارت رو برداشتن خبر هم نداشتم میخوان بردارن،یعنی واقعا خرشانس بودم توی این مورد
    کلا عشق سونی هستم با اینکه مزایا و معایب خودشو داره

    پاسخ

  5. گوشی سونی داری مثل اینکه یه برادر معتاد داری نه خوشت ازش میاد نه دوس داری ولش کنی دلت میخواد یه روز خوب بشه ولی هیچ وقت ترک نمیکنه توم همیشه تحمل میکنی اونو
    کاری که ما طرفدار های سونی انجام میدیم هیچ وقت ولش نمیکنم از کارهای سونی خسته شدیم امیدوارم بهتر بشه

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۴۳

    این حرفت اغراقه مگه اسنپ ۸۱۰ تو گوشیت باشه

    پاسخ

    Omid victory گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۰۱

    ایول داداش اصل حرفو زدی

    پاسخ

  6. دوستان من گوشیمو s7edge فروختم الان میان s8 zx p موندم راهنمایی کنید

    پاسخ

    sasan.tgh گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۰۸

    S8 بگیری به نظرم بهتره. جفتشون خوبن همه جوره اما s8 دوربین به مراتب بهتری داره. طراحی بهتر و امکانات نرم‌افزاری بیشتر. پریمیوم هم طراحی و رنگ خاص و ۹۶۰ فریم بر ثانیه

    پاسخ

    lex loger گفته:
    ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۹:۴۴

    s8 بگیری اولش حال میکنی
    اما خیلی زود پشیمون میشی

    پاسخ

    Nima666 گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۱۹

    S8 بخرین

    پاسخ

    mehranq گفته:
    ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۰۴

    S8 پلاس بگیر

    پاسخ

    pariu گفته:
    ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۰۴

    انشاالله هر کدوم رو میگیری مبارک باشه فقط من به شخصه میگم واقعا از نظر کارکرد سرعت zxp عالی هست حالا میخوای مثلا ۶ گیگ رم فقط ۵ تا نرم افزار بیشتر باز کردی دو ثانیه زودتر باز کنه دیگه صلیقست ولی من به شخصه به شرکتی مثل سامسونگ حساسم از نظر اینکه به خاطر پورسانت مغاذه دارا قشنگ ملت رو با سنسور اکسیژن و همون حاشیه ای که همه هم میدونن بسیار گوشی ضربه خوری از ال سی دی هست گول زده شما میری سامی میگیری کل گوشی پول ال سی دی میشه اما آی پی اس سونی خداییش انقدر راحت تر از سامسونگ نمیشنکه حالا ی مورد اینکه ۷۲ ساعت آماده به کار باشه گوشیت یا ۸۰ ساعت مثل سامسونگ زیاد برات فرقی نمیکنه سنسور اثر انگشت جای خوبیه توو سونی و سامی نه از نظر طبیعی بودن ابعاد صفحه هم خداییش سونی منطقی تره من به شخصه xzp دارم راضیم اگر اگر تب ویک آپ دوباره برگرده عالی میشه برم نگرده با سنسور اثر انگشتی که ما میذاریم خیلیم مهم نیست.بازم صلیقه خود شماست به فروشنده ها هم اعتنا نکن از قیافش لذت ببر فروشنده یعنی عشق پورسانت وقتی میگه برد سونی سبز شده قبلا قرمز بوده تا تهشو خودت بخون فقط توو کار خراب کردنن فروشنده ای که از سامی با شدت زیاد طرفداری میکنه هنوز نمیدونه دوربینش سونیه کلا باید بهش نمره صفر داد.

    پاسخ

    Saeed.psx گفته:
    ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۵۴

    بقران تو همچی xz premium بهتره
    من تو همچی با هم مقایسه کردم
    s8 باتریش اذیتت میکنه
    صفحه نمایشش بسیار ظریفه
    دوربینش اصلا به xz premium نمیرسه مخصوصا که xzp 960 هست و سلفی بسیار عریض و با کیفیت
    تو کیفیت صفه s8 رو میپوکونه
    من خودم xz premium. دارم و مقایسه کردم با s8 های دوستام
    تو خرید xz premium شک نکن با توجه به اینکه ارزون تر هم هست
    و کیفیت ساختی که سونی داره عمرا سامسونگ نداره

    پاسخ

  7. به ترتیب
    k850
    Xperia tx
    Xz premium

    پاسخ

    AmirAloone گفته:
    ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۵

    روند پرشی عالی و طی کردی برادر

    پاسخ

    sasan.tgh گفته:
    ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۵:۱۸

    مخلصم 😀 . واسه اطرافیام زیاد سونی گرفتم دوتا z5p و دوتا z2 و ایکس و z5 و.. بعضیاشم کلن دست من بود مث z5 برادرم ولی خب گوشی اختصاصی خودم اون س تاست

    پاسخ

  8. من تقریبا میشه گفت طرفدار سونی هستم و گوشی دیگه ای غیر از سونی نخریدم
    XZ پریمیوم هم آخرین گوشیم هست ولی ازنظر من بزرگترین ضعفی که داره برای کسی که قبلا پرچمدار سونی (Z2) داشته اینه که واقعا رابط کاربریش خیلی تکراریه! من که بعد از چندساعت خیلی سریع واسم تکراری شده چون چیز خیلی جدیدی نداره واسم! خیلی از امکانات هم ازش حذف شده مثل اسمال اپس ، دبل تپ و…
    بیشتر تمرکز روی افزایش کیفیت بوده تا قابلیت جدید

    لااقل برای کمی تنوع هم که شده گوشی بعدیم سونی نخواهد بود

    پاسخ

    sasan.tgh گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۱۴

    پس بالاخره پریمیوم گرفتین. مبارک باشه تاچ اسکرینش بلمسه واستون ❤

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۲۱

    خیلی ممنونم 🙂
    بیشتر نظرم روی XZ1 بود همونطور که شما هم میگفتین ولی بخاطر صفحه ۴K اینو گرفتم ولی یکم پشیمونم 🙂
    شاید همون XZ1 بهتر بود چون واقعا صفحه ۴K بیشتر یک قابلیت تبلیغاتیه و تفاوت فوق العاده کمی با صفحه فول اچ دی یا QHD داره

    پاسخ

    sasan.tgh گفته:
    ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۵:۲۸

    اره خب بهتر بود اونو میگرفتین بیشتر به خاطر فلزی بودنش میگم. صفحه جفتشون خوبه و به قول شما تفاوت بین ۴k و ۱۰۸۰ و qhd خیلی کمه و اونقدی نیست که خیلی محسوس باشه. حالا که گرفتین دیگه پشیمون نباشین چون فقط یه نسخه کوچک شده هست تفاوت اساسی ندارن و یکی هستن در خیلی از چیزا. فقط توصیه من اینه گلس رو و لیبل پشت بگذارید و گارد نذار و مواظبت کن که نیوفته چون من به خیال اینکه کاملا safe هست گذاشتم توی گارد ژله ای و فریم دو طرف قسمت بالا خش های ریزی برداشت که خیلی ناراحت شدم از اون به بعد بدون گارد استفاده میکنم. و دیروز گوشی ای که واسه تست مغازه دیدم فریمش سالمه با وجود اون همه استفاده مردم. مثل اینکه پلاستیک حساس هست به گارد و اینا. داریمش تا ببینیم چه میکنه سونی در آینده 🙂 . پیروز باشید.

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۷:۱۹

    احسنت من الان xz1 دارم عالیه

    shs77 گفته:
    ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۱۴

    آره دیگه نباید پشیمون بود از خرید
    توی آپدیت اندروید ۸ هم مواردی مثل دوربین و اسپیکر مثل XZ1 شده که خیلی خوبه
    ممنون

  9. از قدیم الیام باوشیهای شونی اریکسون بودم و الانم که با سونی هستم ورخواهم بود البته از برندای دگ هم داشتم

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۰۶

    سونی

    پاسخ

    AmirAloone گفته:
    ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۷

    الانم که انگار اعتیاد داری خخخخخخخ

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۹:۳۴

    اعتیاد نیس این عشقه عشق

    پاسخ

  10. راشتی مشکل هنگ کردن در ارتقاع اندروید راسته.راستیتش من یکم از سونی در این مورد زده شدم.

    پاسخ

    Pouya2428 گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۴۵

    همچین چیزی اصلا صحت نداره ۱۰ مدل سونی داشتم اندروید همه شونو ارتقا دادم نه تنها مشکلی پیدا نکردن بلکه همیشه بعد از ارتقا اندروید گوشی روون تر و بهتر شده

    پاسخ

  11. سلام.من یه sp داذم سه ساله دارم باهاش کار میکنم.ظاهرا خراب شدن نمیدونه چیه.باتریشم مثل اوله. فقط یکم هنگ میکنه.در حد یه ربع.
    ولی یه چیز میگم، باور کنید واقعیته.من خودم هوادار سونی ام ولی الآن امکانات و شکل ظاهری سونی خیلی داره ضعیف میشه.من الآن یکم بین نوت۵وxz p موندم.خیلی سخته. نمیدونم کدومو بخرم.

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۵۴

    نوت ۵ که فسیله!۷ رو بزور گرفت

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۰۷

    نوت پنج رو با ایکس نباید یکی کنی چه رسد پرمیوم

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۰۹

    XZ پریمیوم هم قیمت S8 هست و باید با اون مقایسه بشه!

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۵۶

    و ایکس زد وان

    پاسخ

  12. من تو دوران راهنمایی همینجوری اتفاقی K 710 خریدم
    اون موقع سونی اریکسون بود . بعد که شاه بازار K800 گرفتم یکم به سبک کارش و امکان کوچک کردم برنامه ها که اون موقع هر گوشی غیر سونی نداشت و دوربین خوبش منو گرفت
    بعد که با هازل اشنا شدم از همه گوشی های جاوا بدم اومد . از بس ماه بود HAZEL
    بعدش X8 و بعد سلطان Z و انشالله XZ

    پاسخ

  13. دوستان بررسی تخصصی گوشی xz1 رو از سایت gsm بخوانید خیلی خوبه این گوشی

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۳۷

    بدترین بررسی ممکنه!واقعن متعصب و بی سواد و البته کورن!

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۴۵

    آقای معراجی وقتی شما بررسی نمیزاری همین میشه دیگه!نمیگم بیاین خوب بگین همونی که هست رو بگین بررسی باید بی طرف باشه این دوتا سایت با سیاست و تعصب شدید بررسی میکنن

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۵۸

    امیدوارم مشکل مالیه تخصصیه هرچی که هست حل بشه یا راهی براش پیدا کنید

    nima.d6502 گفته:
    ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۹

    بررسی خوبی انجام داده اتفاقا توصیه میکنم بخونن دوستان 🙂

    پاسخ

    AmirAloone گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۳۹

    سایت خودمون که باهاش لجه

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۰۹

    دارم با همین گوشی کامنت میزارم یکه یک هم خشگل هم خوشدست و خصوصا فلز و باریکیش صفحه و دوربین و صدا و باتری که دگ خودت میدونی

    پاسخ

  14. من دوسال اکسپریا یو داشتم الان هم یک ساله زد ۵ دارم الان هم میخوام برای تنوع سامسونگ اس ۸ بگیرم خیلی گوشیه قشنگی واقعا راستش من کلا از سری ایکس خوشم نمیاد البته پریمیومش بد نیست ولی خسته شدم از سونی جدا باید یه فکری به طراحی کنه ولی بازم طرفدار سونی هستم Just Sony

    پاسخ

  15. من الان از سال۲۰۱۴ سونیz3 خریدم تا الان دارم استفاده میکنم هر کاری میکنم خراب بشه نمیشه یه گوشی دیگه بگیرم.واقعا عالیه این سونی

    پاسخ

  16. آقای معراجی خدا شاهده هر موقع بگین میریزیم تو پیجو اینستاگرامو این سایتای بی همه چیز انقد از سونی بد میگن واقعن جای تاسف داره که حتی یه بررسی بدون تعصب هم ندارن دیگه اعصاب نزاشتن

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۱۱

    اقای معراجی بد نگن سایتای دگرو بیخیال

    پاسخ

  17. منم سیم کارتمو ده ساله جز گوشی سونی (و سونی اریکسون) تو هیچ گوشی دیگه ای نذاشتم
    البته فقط به این علت نیست که به برند سونی علاقه دارم
    واقعا از نظر من بهترین گوشی ای که میشه باهاش کار کرد سونیه
    من خودم شغلم فروش و تعمیرات موبایله و با صد ها گوشی از چندین برند کار کردم
    ولی هیچ کدومشون هیچ قابلیتی نداشتن که من وسوسه شم و از گوشی های اکسپریا دل بکنم
    واقعا از همه لحاظ عالین
    البته هر چیزی یه ضعفی داره منکر ضعف هاش نمیشم ولی نقات قوتش واقعا بیشتره و به نظرم بهترینه
    شاید نظر بازار های جهانی و عام مردم این نباشه اما این نظر شخصیه منه .

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۰:۳۷

    بنظر من هم سونی با تموم کم و کاستی ک داره باز قابل اطمینانِ. هرچی میشنوم و میخونم کلی مشکل و ایراد میبینم از اکثر برندها. اچ تی سی ۱max داشتم هم دوربین و هم باطریش خراب شد!در کل وقتی جنسی از سونی داری خیالت راحته چون میدونی کاملا قابل اعتماد و معتبره! اونی ک از سونی بد میگه یا واقعا این برندو نمیشناسه یا قصد تخریب داره.حالا اصلا۱ تجربه نامناسب هم از ۱محصولش داشته باشیم دلیل نمیشه بزرگی و اعتبار سونی رو زیرسوال ببریم.
    هرشرکتی تجربه ساخت جنس معیوب و ضعیف توی محصولاتش رو داشته.متأسفانه فقط منفیِ سونی و مثبت بقیه رو میبینن ۱عده

    پاسخ

  18. خیلی جالبه درصد اون کسایی که هیچوقت گوشی از برند دیگه نداشتن خیلی زیاده یعنی طرف اولین گوشی ای که دستش گرفته سونی بوده تا الان و این بنظرم خیلی به ندرت پیش میاد من نود درصد گوشی هایی که دستم بوده از اریکسون بوده تا سونی ولی از برندهای دیگه هم گوشی داشتم

    پاسخ

  19. من بخاطر علاقه م به اسم سونی(البته در نبود نوکیا) و نداشتن بودجه کافی برای خرید گوشی مورد علاقه م پارسال زد۵ رو خریدم
    تجربه جالبی متاسفانه برام نبوده(شاید بخاطر این بوده که اون چیزی ک واقعا دوست داشتم نگرفتم)
    اگه پول باشه یا میت۱۰ یا نوت۸ انتخاب بعدیمه
    اما چ کنیم که پول نیس 🙁

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here