DSC_0007
سایت تخصصی اکسپریا در کنار شما همراهان همیشگی، سعی بر این دارد تا یک چرخه کامل از نیازمندی های علاقه مندان به سونی در ایران تامین کند. اطلاع رسانی در خصوص محصولات جدید سونی، نقد و بررسی این محصولات، پشتیبانی و حل مشکلات کاربران و … همگی در سایت تخصصی اکسپریا پیش روی کاربران قرار گرفته اند.

در این چرخه، وجود یک محیط مطمئن برای خرید محصولات خالی بود تا جایی که اوایل امسال سایت تخصصی اکسپریا همکاری خود را با فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه آغاز کرد. بعد از گذشت چند ماه، سایت تخصصی اکسپریا از ماه گذشته دومین همکاری تجاری خود را برای خدمات رسانی بهتر و سریعتر اضافه کرد.

فروشگاه تکنولایف که نامی مطمئن در بین دوست داران سونی در ایران است به عنوان دومین همکار تجاری سایت تخصصی اکسپریا فرصت مناسبی را برای شما فراهم کرد تا خریدهای خود را با خیالی آسوده و در اسرع وقت از این فروشگاه انجام دهید.

سایت تخصصی اکسپریا که با برنامه ای منظم، در روز یکشنبه هر هفته نظرسنجی های مختلفی را از کاربران خود برگزار میکند، در این هفته سعی دارد تا از نظرات شما برای ارائه خدمات بهتر توسط فروشگاه تکنولایف استفاده کند. امروز، آقای بهداد مبینی مدیر فروشگاه تکنولایف از زبان خود به گفتگو با شما کاربران پرداخته و سعی دارد تا از نظرات شما برای همکاری بیشتر و ارائه خدمات بهتر استفاده کند.

سلام

من بهداد مبینی هستم، مدیر سایت تکنولایف.

شخصا دوست دارم با مخاطبان سایت تکنولایف، چه آنهایی که خریدار محصولات هستند و چه آنهایی که علاقمند به محصولات سونی و یا سایر محصولات عرضه شده در تکنولایف هستند، ارتباط نزدیکتری داشته باشم.

به نظرم این نوع ارتباط باعث می شود تا خریداران با تردید کمتری، خریدهای خودشان را انجام دهند و همچنین احتمال ایجاد خطا در فرآیندهای خرید و ارسال در تکنولایف که توسط همکاران من انجام می شود، کاهش یابد.

در ابتدای همکاری با سایت اکسپریان در کنار دوست و همکار قدیمی تکنولایف یعنی نگین خاورمیانه ی عزیز، فروش ویژه را برگزار کردیم که می توانید جزییات آن را در این صفحه مشاهده فرمایید.

با توجه به استقبال خوبی که از این فروش ویژه شد، اندکی صبر کردیم تا هم خریداران از کالاها استفاده کنند و از صحت کارکرد و اصالت آنها مطمئن شوند (با توجه به قیمت هایی که تکنولایف برای سایت اکسپریان درنظر گرفته بود) و هم تکنولایف با تامین کنندگانش وارد مذاکره شود تا بتواند کالاهای بیشتری را برای این نوع فروش های ویژه که با قیمت های بسیار مناسبی توسط تکنولایف برگزار می شود، تامین کند.

هم اکنون تکنولایف آماده ی برگزاری دومین فروش ویژه ی خودش برای سایت اکسپریان است که در روز چهارشنبه به اطلاع شما خواهد رسید.

قصد اصلی من از نوشتن مطلب فوق، هم اطلاع رسانی دومین فروش ویژه بود و مهمتر از آن، نظرسنجی از خریدارانی که از اولین فروش ویژه ی تکنولایف که برای سایت اکسپریان در نظر گرفته شده بود، خریدی انجام داده اند.

از خریداران عزیز محصولات عرضه شده در اولین فروش ویژه درخواست دارم نظرات خودشان را در مورد قیمت ها، اصالت کالاها، نحوه ی برخورد همکاران من، زمان رسیدن کالاها و یا هر چیز دیگری که فکر می کنند می توانند با مطرح کردنش با من، باعث بهتر شدن تکنولایف شوند، در زیر همین مطلب بیان کنند. چنانچه انتقادی باشد، قطعا رسیدگی و برطرف خواهد شد حتی اگر منجر به ضرر مالی تکنولایف شود. البته نظرات مثبت این عزیزان نیز باعث دلگرمی تکنولایف و همچنین سایر دوستانی می شود که شاید تردیدی نسبت به خرید اینترنتی دارند.

لازم بذکر است چنانچه انتقادی وجود داشته باشد، ذکر شماره سفارش و یا 5 رقم سمت راست شماره تلفن همراهی که در سفارشتان درج کرده اید، باعث رسیدگی سریعتر خواهد شد.

همچنین کلیه ی بازدیدکنندگان گرامی سایت اکسپریان می توانند مستقیما از طریق ایمیل behdad.mobini@technolife.ir و یا اکانت اینستاگرام @behdad.mobini با من در ارتباط باشند. این ارتباطات قطعا منجر به دوستی های خوبی خواهند شد.

با احترام

بهداد مبینی

تکنولایف – مرکز عرضه رسمی محصولات سونی
behdad

حال در قسمت نظرات همین مطلب، هر گونه پیشنهاد، نظر و انتقادی در خصوص همکاری سایت تخصصی اکسپریا و تکنولایف و محصولاتی که در هفته های قبلی به عنوان فروش ویژه در سایت قرار خواهد گرفت را با ما مطرح کنید.