نظرسنجی هفته: همکاری اکسپریان و تکنولایف همراه با نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما

53
۱۰,۰۶۵

DSC_0007
سایت تخصصی اکسپریا در کنار شما همراهان همیشگی، سعی بر این دارد تا یک چرخه کامل از نیازمندی های علاقه مندان به سونی در ایران تامین کند. اطلاع رسانی در خصوص محصولات جدید سونی، نقد و بررسی این محصولات، پشتیبانی و حل مشکلات کاربران و … همگی در سایت تخصصی اکسپریا پیش روی کاربران قرار گرفته اند.

در این چرخه، وجود یک محیط مطمئن برای خرید محصولات خالی بود تا جایی که اوایل امسال سایت تخصصی اکسپریا همکاری خود را با فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه آغاز کرد. بعد از گذشت چند ماه، سایت تخصصی اکسپریا از ماه گذشته دومین همکاری تجاری خود را برای خدمات رسانی بهتر و سریعتر اضافه کرد.

فروشگاه تکنولایف که نامی مطمئن در بین دوست داران سونی در ایران است به عنوان دومین همکار تجاری سایت تخصصی اکسپریا فرصت مناسبی را برای شما فراهم کرد تا خریدهای خود را با خیالی آسوده و در اسرع وقت از این فروشگاه انجام دهید.

سایت تخصصی اکسپریا که با برنامه ای منظم، در روز یکشنبه هر هفته نظرسنجی های مختلفی را از کاربران خود برگزار میکند، در این هفته سعی دارد تا از نظرات شما برای ارائه خدمات بهتر توسط فروشگاه تکنولایف استفاده کند. امروز، آقای بهداد مبینی مدیر فروشگاه تکنولایف از زبان خود به گفتگو با شما کاربران پرداخته و سعی دارد تا از نظرات شما برای همکاری بیشتر و ارائه خدمات بهتر استفاده کند.

سلام

من بهداد مبینی هستم، مدیر سایت تکنولایف.

شخصا دوست دارم با مخاطبان سایت تکنولایف، چه آنهایی که خریدار محصولات هستند و چه آنهایی که علاقمند به محصولات سونی و یا سایر محصولات عرضه شده در تکنولایف هستند، ارتباط نزدیکتری داشته باشم.

به نظرم این نوع ارتباط باعث می شود تا خریداران با تردید کمتری، خریدهای خودشان را انجام دهند و همچنین احتمال ایجاد خطا در فرآیندهای خرید و ارسال در تکنولایف که توسط همکاران من انجام می شود، کاهش یابد.

در ابتدای همکاری با سایت اکسپریان در کنار دوست و همکار قدیمی تکنولایف یعنی نگین خاورمیانه ی عزیز، فروش ویژه را برگزار کردیم که می توانید جزییات آن را در این صفحه مشاهده فرمایید.

با توجه به استقبال خوبی که از این فروش ویژه شد، اندکی صبر کردیم تا هم خریداران از کالاها استفاده کنند و از صحت کارکرد و اصالت آنها مطمئن شوند (با توجه به قیمت هایی که تکنولایف برای سایت اکسپریان درنظر گرفته بود) و هم تکنولایف با تامین کنندگانش وارد مذاکره شود تا بتواند کالاهای بیشتری را برای این نوع فروش های ویژه که با قیمت های بسیار مناسبی توسط تکنولایف برگزار می شود، تامین کند.

هم اکنون تکنولایف آماده ی برگزاری دومین فروش ویژه ی خودش برای سایت اکسپریان است که در روز چهارشنبه به اطلاع شما خواهد رسید.

قصد اصلی من از نوشتن مطلب فوق، هم اطلاع رسانی دومین فروش ویژه بود و مهمتر از آن، نظرسنجی از خریدارانی که از اولین فروش ویژه ی تکنولایف که برای سایت اکسپریان در نظر گرفته شده بود، خریدی انجام داده اند.

از خریداران عزیز محصولات عرضه شده در اولین فروش ویژه درخواست دارم نظرات خودشان را در مورد قیمت ها، اصالت کالاها، نحوه ی برخورد همکاران من، زمان رسیدن کالاها و یا هر چیز دیگری که فکر می کنند می توانند با مطرح کردنش با من، باعث بهتر شدن تکنولایف شوند، در زیر همین مطلب بیان کنند. چنانچه انتقادی باشد، قطعا رسیدگی و برطرف خواهد شد حتی اگر منجر به ضرر مالی تکنولایف شود. البته نظرات مثبت این عزیزان نیز باعث دلگرمی تکنولایف و همچنین سایر دوستانی می شود که شاید تردیدی نسبت به خرید اینترنتی دارند.

لازم بذکر است چنانچه انتقادی وجود داشته باشد، ذکر شماره سفارش و یا 5 رقم سمت راست شماره تلفن همراهی که در سفارشتان درج کرده اید، باعث رسیدگی سریعتر خواهد شد.

همچنین کلیه ی بازدیدکنندگان گرامی سایت اکسپریان می توانند مستقیما از طریق ایمیل behdad.mobini@technolife.ir و یا اکانت اینستاگرام @behdad.mobini با من در ارتباط باشند. این ارتباطات قطعا منجر به دوستی های خوبی خواهند شد.

با احترام

بهداد مبینی

تکنولایف – مرکز عرضه رسمی محصولات سونی
behdad

حال در قسمت نظرات همین مطلب، هر گونه پیشنهاد، نظر و انتقادی در خصوص همکاری سایت تخصصی اکسپریا و تکنولایف و محصولاتی که در هفته های قبلی به عنوان فروش ویژه در سایت قرار خواهد گرفت را با ما مطرح کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

53 دیدگاه ها

  1. ما یه گوشی زدتری پلاس رنگ سغید از نگین خریدم که داخل جعبه هندفری مشکی توش بود معلوم بود و سیم کابل سری قدیمی شارژر p880 درست بود بعد بردیم خونه دیدم هی خاموش روش میشه باز دوباره به نگین برگشت دادیم همونو فلش تولز زده دوباره به ما داد در صورتی که گفتیم اصلا عوض کن بعد یه گلس خریدم ۵۰ تومان برای دوتا گوشی هر دو گلس بعد گذشت یکماه حباب دار شده در صورتی گفتیم جنس خوبش بده من از علایدین گلس کرفتم ۶ ماه استفاده کردم آخ نگفت ولی این قضیه خیلی مارو نارحت کرد چون به قول فروشگاه جنس اصل هست که نبود حضوری رفتیم فروشگاه نگین بازار موبایل قبول نکردن این موضوع تجربه شد دیگه خرید نکنم از نگین

    پاسخ

  2. با تشکر از شما
    یه تجربه خرید داشتم از نگین خاورمیانه که گوشی که گرفتم و برام ارسال کردن پلمپ نبود و مشخص بود که تعمیری هست چون روی پلاستیکی که روی گوشی بود پرز و مو بود و باعث شد که دیگه خریدی از این سایت نکنم.

    پاسخ

    تکنولایف گفته:
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۳۳

    سلام. مدیران نگین خاورمیانه از دوستان خوب و قدیمی و سالم ما هستند. بعید می دونیم چنین اتفاقی افتاده باشه. پلمپ نبودن دلیل بر کارکرده بودن نیست. در کل این سایت هفت روز ضمانت تعویض داره و اگه قانع نشده بودید، حتما براتون عوض میکردن یا پس میگیرفتن

    پاسخ

  3. من ازشون خرید داشتم و همون طوری که باید میرسید دستم در فاصله زمانی مشخص شده، سالم و بدون مشکل رسید، ممنون
    فقط یه صحبتی هست که نظر شخصی بنده هست:
    من قم زندگی میکنم و اینجا یه پاساژ بزرگ موبایل (شبیه بازار موبایل تهران) هست که من هر موقع بهش سر میزنم (معمولا هر هفته) قیمتای گوشی ها و لوازم جانبی و… رو پایین ترین حد ممکن میزنن یعنی مثلا وقتی اینجا اقا هادی میزنه قیمت Z5 بین ۱۸۵۰ تا ۲۱۰۰ هست تو پاساژ همون ۱۸۵۰ گیر میارم و حتی خیلی وقتا شده من دیدم ۱۸۰۰ هم میدن! حالا ربطش به تکنولایف: سایت تکنولایف یه سایت شناخته شده در زمینه ارائه محصولات سونی با قیمت مناسب هست که نسبت به سایت های دیگه ارزونتر ارائه میکنه! ولی من فکر میکنم که این ارزونی در مقابل بازار (حداقل اینجایی که من زندگی میکنم) خوب نیست! و بنظرم اگر من برم از بازار بگیرم بهتره چون خب میدونید که، هم اونجا میشه تست کرد، هم میشه بجای هزینه ارسال لوازم جانبی خرید و زمان تحویلم زیر ۵ دقیقس! و اگرم مشکلی پیش بیاد خیلی سریع میشه رفعش کرد! نمیدونم باز گفتم نظر شخصیمه…

    پاسخ

    تکنولایف گفته:
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۳۱

    سلام. در بازار موبایل معمولا باید دید که “قیمت نهایی” چقدر میشه! فریب های رایج در این بازار باعث میشه قیمت رو پایین اعلام کنن و هنگام خرید، با انواع و اقسام روش ها و بهانه هایی مثل فعالسازی گوشی و نصب برنامه و …، هزینه ی بیشتری از شما دریافت بشه. در کل وقتی بازار عمده فروشی تهران، حول و حوش یه قیمتیه و یه خرده فروش، پایین تر از بقیه قیمت میده، باید خرده فروش رو بهش شک کرد نه به بقیه 🙂 در کل تکنولایف هم دوست داره همیشه قیمتش که “قیمت نهایی” برای شماست، در حد بازار و یا حتی کمتر از بازار باشه

    پاسخ

    Make.Life گفته:
    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۲۳

    درود، دیگه همه بچه نیستن که بخوان فریب بخورن 🙂 بالاخره ۵ سال خرید و فروش گوشی و لوازمش باعث شده تجربه ای هرچند اندازه فریب نخوردن داشته باشیم! مسایل فعالسازی و نصب برنامه برای کسایی هست که معمولا اولین بارسونه دارن گوشی اندرویدی میخرن! من همیشه گوشی رو دست نخورده تحویل میگیرم تست میکنم و میبرم خونه هربلایی بخوام سرش میارم! 🙂 خرده فروش برای یه بازار موبایل یه شهر بزرگ اسم خوبی نیست! من گفتم پاساژ دلیل نمیشه یه جای کوچیکی پر از خرده فروش باشه اینجا اسمش پاساژ در رفته! و نمایندگی انواع شرکت ها از جمله سونی در اینجا هست! من قصد ندارم با زدن این حرف ها کسی رو دلسرد کنم از خرید اینترنتی، من اولش گفتم از تکنولایف خرید داشتم اگه به شما اعتماد نداشتم و خرید از شمارو به صرفه نمیدونستم، هیچ خریدی ازتون نمیکردم، گذشته از قیمت ها ویژگی های خرید حضوری که ذکر کردم هم قابل توجه هست. “اونجا میشه تست کرد، هم میشه بجای هزینه ارسال لوازم جانبی خرید و زمان تحویلم زیر ۵ دقیقس! و اگرم مشکلی پیش بیاد خیلی سریع میشه رفعش کرد!”

    پاسخ

  4. من تجربه کار با هر دو سایت رو دارم و به نوعی از هر دو سایت زده شدم فقط هم به خاطر پرسنلی که داره
    برای نمونه پارسال برای خرید یه z2 در شرایط ویژه که شامل کیف و دلاک شارژ بود با گارانتی ارین به دفتر تکنولایف رفتم با اینکه داخل سایت زده بود موجود حتی با تماس تلفنی هم که گرفتم گفت موجود هست سفارش بدید که گفتم حضوری خرید میکنم تا لوازم جانبی هم بخرم اما در کمال ناباوری وقتی رفتم فروشگاه گفت یک ماه هست موجود نیست و سایت همینجوری روش موجود مونده اگه میخوایید یه قیمت بازار که بدون داک و کیف ۲۰۰ هزار تومان بالاتر هست بهتون بدم و وقتی گفتم خب چرا اعلام نمیکنید با لحن خیلی بد و تندی گفتن همینی که هست نمیخواید برید از جای دیگه بخرید.
    نگین خاور میانه هم ماه پیش برای خرید یک کیف برای z5 premium به دفتر بازار موبایل مراجعه کردم و کیفی رو که ۴۵ هزار تومان قیمت داشت رو به من ۸۵ هزار تومان قیمت داد که وقتی گفتم تو سایت زده ۴۵ با حالت طلبکارانه گفت چرا خریدار نیستی الکی حرف میزنی که منم گفتم همین الان سایت رو نگاه کن تا ببینی وقتی دید و جلوی مشتری های دیگش ضایع شد گفت نه اشتباه زدن قیمت خریدش خیلی بیشتر هست اما اگه واقعا کیفو میخوای همون ۴۵ ببر کعه منم گفتم کلا از خرید از شما پشیمون شدم
    رفتم از علاالدین نمایندگی نیلکین کیف رو خریدم ۴۰ تازه با کلی برخورد خوش از طرف فروشنده همینم باعث شد منی که قصد خرید یک کیف داشتم کلی لوازم دیگه هم ازش خرید کردم و ۴۵۳ هزار تومان لوازم خریدم ازش
    یعنی رفتار خوب یک فروشنده میتونه افزایش حداقل ۵ برابری توی فروش رو داشته باشه که متاسفانه من از هر دو فروشگاه این رو ندیدم

    پاسخ

    تکنولایف گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۴۹

    سلام. متاسفانه امکان چنین چیزی وجود نداره. اگر کالایی موجود نباشه و یا امکان تامینش فراهم نباشه، بر روی سایت گذاشته نمیشه! اونم برای یک ماه! همانطور که در این صفحه http://technolife.ir/sony-xperia-z2-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%B2%D8%AF-%D8%AA%D9%88 مشاهده می کنید، این کالا زمانی دارای پکیج های مختلفی بوده و قیمت های مختلفی هم داشته. اگر اداعای شما صحت داشته باشه، ممکنه موجودی کالا رو دقت نکرده باشید و پکیج ها رو با هم اشتباه گرفته باشید. با کمال احترام، این حرف شما یعنی “” اگه میخوایید یه قیمت بازار که بدون داک و کیف ۲۰۰ هزار تومان بالاتر هست بهتون بدم “” به کلی نقض میشه و چنین چیزی به هیچ وجه امکان نداره. اساس تکنولایف جوری گذاشته شده که چنین اقداماتی به هیچ وجه انجام نشه.

    پاسخ

  5. با سلام
    همانطور که می دانید گوشی z2 یکی از گوشی های پرطرفدار در بین ایرانیان است اما در فروشگاه تکنولایف و دیگرفروشگاه های اینترنتی کمتر لوازم جانبی آن برای فروش عرضه می شود من می خواستم یک کاور مناسب و شفاف ( البته نه کاور معمولی ) برای گوشیم بخرم که متاسفانه در هیچ فروشگاهی پیدا نکردم امیدوارم تکنولایف به این خواسته بنده توجه و عنایت داشته باشند
    از نظر سنجی تان بسیار ممنون و خرسندیم.

    پاسخ

  6. سلام به ادمین تکنولایف وقتتون بخیر میخواستم یه سوال بپرسم:
    هدستMDR-NC750 شما میفروشید؟اصن تو ایران هست؟ اگه نیست که میاد به نظرتون؟اگه میاد قیمتش حدودا چنده؟ خیلی ممنون
    پاسخ

    پاسخ

    تکنولایف گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۳۶

    سلام. وارد میشه اما زمان دقیقی نمی تونیم اعلام کنیم. با قیمت امروز ارز فکر نکنیم کمتر از ۳۰۰ هزار تومان عرضه بشه

    پاسخ

    Ashkan Z3 گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۵۰

    خیلی ممنون

    پاسخ

  7. با سلام خدمت تکنو لایف فروشگاه خوبی هست فقط خواهشن فروشگاهشو زیاد کنید واسه خرید حضوری هم بد نیست بعد از نظر قیمت خیلی افتضاح هست یهو یه کالا با ۱۰۰ یا الا ۲۰۰ افت میکنه یه روز اسمشو میزارید روز سالگرد رو جشن قیمت استثنایی بعد طرف مقابل میاد میبینه اینو چند روز پیشدخرید ۸۰۰ الا شده ۶۰۰ مثال داره میزنم قیمتا سعی بشه ثابت باشه حالا چه گرون چه ارزون وقتی هم که تو بازار نباشه دیگه بدتر کالا قیمتش نجومی میشه

    پاسخ

    Sony.mobile.iran گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۴۲

    منتظر پاسخ تکنو لایف هستم

    پاسخ

    kingklaus گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۳۰

    شما شانست بد بوده یهو تخفیف خورده شما زودتر خریدی به ماچه

    حالا ی سایتیم تخفیف و جشنواره درست حسابی میزاره شما میخوای کنسلش کنی؟؟؟؟

    تکنو لایف جون همه چیز تخفیف مخفیفات عالیه keep going

    پاسخ

    تکنولایف گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۳۲

    سلام. شما سونی موبایل ایران هستید که نظر گذاشتید؟! بعید می دونیم به خاطر محتوای نظر. لطفا اسم خودتون رو جوری انتخاب کنید که سوتفاهم نشه. تکنولایف فروشگاه اینترنتیه، منظور از اینکه فروشگاهاش رو زیاد کنه، متوجه نشدیم. در مورد تخفیفات هم به این معنی نیست که اگر تکنولایف کالایی رو ۱۰۰ تومن بیاره پایین، معنیش اینه که حداقل ۱۰۰ تومن براش سود داشته! بعضی مواقع حتی برخی کالاها با ضرر در فروش های اینترنتی عرضه میشه اما خریداران در کنار اون کالاها، کالاهای دیگه ای هم میخرن و در نهایت، میانگین تمام فروش ها، منجر به سود دهی میشه. البته نه در تکنولایف بلکه این استراتژی در تمام فروشگاه های دنیا انجام میشه.

    پاسخ

    Sony.mobile.iran گفته:
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۱۴

    بله من sony.mobile.Iran هستم خب محتوای من انتقادی بود توضیح دادید متوجه شدم پیج اینستگرام من این هست کسی که پیج تکنولایف تو اینستگرام داره میشناسه پیج منو بعد فروشگاه منظورم عین نگین خاورمیانه فروشگاه داشته باشد با شعبه های دیگه موفق باشد

    پاسخ

  8. سلام
    من میخواستم بدونم چرا گوشی هایی که توی تکنولاف عرضه میشه گارانتی ندارن؟
    چرا گوشی های گارانتی دار عرضه نمیکنن؟

    پاسخ

    تکنولایف گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۲۵

    سلام. در حال حاضر شرکت آرین گوشی های سونی رو گارانتی نمیکنه و از سال آینده به بازار برمیگرده. هر شرکت دیگه ای هم که شما می بینید گوشی سونی رو گارانتی میکنه، فقط ارائه دهنده ی سرویس و خدمات است و نماینده سونی و واردکننده ی گوشی نیست. فقط گوشی های موجود در بازار رو گارانتی میکنه.

    پاسخ

  9. سلام تکنو لایف
    به نظرات کاربران اهمیت بدید نه اینکه حرف ها و دلیل های خودتون رو توجیج کنید
    یکی از دوستان گفتن که گوشی های تک سیم هم عرضه کنید. خوب راست میگه. نیاز مشتریه . من هم به شخصه گوشیه دو سیم دوست ندارم. و میخوام تک سیم z5 پریمیوم رو بخرم . هنوز که ندیدم تو بازار. من که گرگان زندگی میکنم برای یک گوشی باید بیام تهران و بازار موبایل ها رو بگردم که تک سیم پیدا کنم.
    شما اگر میخواهید موفق باشید باید به نیاز مشتری اهمیت بدید نه اینکه دلیل خودتون رو توجیح کنید
    در ضمن از z3 به بعد دو سیم اومد برای خاورمیانه. آیا تک سیم هاش نیومد بازار ایران ؟
    اومد دیگه
    پس به مشتری حق بدید

    پاسخ

    تکنولایف گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۲۱

    سلام. توجیحی انجام نشده. تکنولایف فقط اجناسی رو عرضه می کنه که به صورت رسمی توسط سونی برای کشور ایران در نظر گرفته شده. اجناس مورد نظر در سایت http://www.sonymobile.com/ir/ معرفی شده اند.گوشی هایی که توسط سونی به صورت رسمی برای یک منطقه عرضه نشده باشند، بعدا در خدمات و تعمیرات هم به مشکل میخورن. هدف هر برندی، تمرکز بر روی مخاطبان مشخص است که بیشترین تعداد رو شامل میشن.

    پاسخ

  10. سلام
    بنده یک بار از سایت تکنو لایف خرید کردم خوشبختانه اونیکه تو عکس بود برام فرستیدن
    فقط یه اشکال داشت من فقط مگنت شارژ زد ۳ میخواستم ولی به عنوان هدیه (یا شایدم پولشو حساب کردن)یه لیبل دو طرفه روش بود که من نیاز نداشتم اگه امکانش هست زمانی که لوازم خریداری میشه هدیه اجباری روش نباشه در عوض تخفیف بیشتر بهش تعلق بگیره

    باتشکر

    پاسخ

    تکنولایف گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۵۴

    سلام. بعضی وقتها با توجه به شرایط و قوانین، نمیشه قیمت ها رو از یک حدی پایین تر اعلام کرد و برای همین، تکنولایف با دادن هدایایی بر روی محصول، قیمت رو برای مشتری کاهش میده. البته شما حتی هدیه ای که از تکنولایف می گیرید، باعث افزایش قیمت کالا نشده است

    پاسخ

  11. واقعا من لذت میبرم وقتی میبینم کسی دنبال بهبود هست و میخواد روز به روز بهتر بشه
    موفق باشید واقعا

    خب من چند تا انتقاد داشتم :
    قالب سایت افتضاحه واقعا الان قالب های ووکامرس برای وردپرس هست به قیمت های ارزان اما آدم لذت میبره از دیدنشون واقعا در ضمن علاوه بر قسمت نظرات یک قسمت پرسش و پاسخ هم به صفحه محصولات اضافه کنید تا کاربر ها سوالی دارن بپرسن و مسئولین سایت جواب بدن و بخش نظرات هم فقط مختص نظر باشه نه پرسش و پاسخ

    اگر یک برنامه اندروید برخی سایت طراحی کنید عالی میشه تعداد فروشتون هم خیلی بیشتر میشه

    اگر سیستم همکاری فروش راه اندازی کنید بسیار بدردتون میخوره چون الان افرادی هستن که مثلا کانال تلگرام با ۱۰۰ هزار عضو دارن خب این افراد میتونن بجای تبلیغات آزار دهنده محصولات شما رو تبلیغ بکنن که هم خودشون یک درصدی گیرشون بیاد از فروش هم فروش و بازدید سایت چندین برابر میشه!

    یک قسمت وبلاگ هم برای بررسی و اخبار بزارید خیلی خوبه

    یک مشکلی هم که شاید خیلی از دوستان دارن انتخاب رنگ موبایله خیلی خوب میشه اگر از رنگ های مختلف موبایل ها در زوایای مختلف عکس بگیرید و در سایت بزارید تا خرید راحت تر صورت بگیره (منظورم یکی یا دو عکس نیست لااقل پنج شش عکس از رنگ های مختلف کنار هم بزارید)

    لوازم جانبی هم سریعتر موجود کنید و با قیمت عالی که همین الان هم هست عرضه کنید مثلا بنده خیلی وقت منتظر NC750 هستم ولی هیچ جا نیست لااقل میشه بگید علتش چیه؟

    اینها پیشنهادات و انتقادات من بود امیدوارم بدردتون بخورن

    پاسخ

  12. سلام
    اولا من خیلی خوشحال شدم ک انقدر احترام میگذارین و ارتباط برقرار میکنن

    دوما من تا الان چیزی از سایتتون نخریدم ولی یک دفعه میخواستم شارزر بخرم یک نظر منفی داده بودن ک شارزر اصلی نیست من دودل شدم نظر دادم واقعا از کجا بفهمیم اصله و اینها اصلا کسی جواب نداد یکم از این نظر ضعیفه منم موندم بیشارزر خخخخخ

    و طرح سایت اعتماد ب ادم نمیده مثلا بهش نماااایندگی سونی بودن نمیخوره میدونید.ک.چی میگن عقل مردم ب چشمشون

    تخفیف های ویژتون هم ک حرف نداره ولی اگه تخفیف هارو برای چیزهایی ک قشر اکثر و عموم نیاز دارن بزارید خوب میشه مثلا شارزر هندزفری قاب ووو بیشتر مردم میخرن و پولشو دارن ولی شما ی ساعت هوشمند هشتصد هزارتومنی رو ششصد بده وقتی چیزه زیاد واجبی نیست ولی گرونم هست فکر نکنم زیاد بخرن

    ممنون بازم اگه چیزی یادم اومد میگم

    پاسخ

    تکنولایف گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۵۱

    سلام. یکی از مفاد ضمانت هفت روز برگشت وجه تکنولایف که در صفحه ی http://technolife.ir/node/39 درج شده، اگر محصولی تقلبی بود می تونید پس بدید و تمام هزینه هایی بابت خودش و ارسالش و … پرداخت کردید رو پس بگیرید

    پاسخ

  13. باسلام و تشکر از زحماتتون.
    درسته نسخه های تک سیم عرضه نشده ولی به شخصه یکی از دلایلی ک من زد۳ یا زد ۵ رو نگرفتم دو سیم بودن گوشیا بود.من به شخصه حاضرم گوشیم تک سیم کارته باشه هرچند برا بازار کشورهای دیگه باشه لطفا نسخه های تک سیم رو در سایتتون برا فروش قرار بدین

    پاسخ

  14. سلام با تشکر ازساییت اکسپریان و تکنو لایف من یک دستگاه شارژ سریع از این سایت گرفتم بسته بندی تمیزو شیک،کالا اصل و قیمت عالی.
    امیدوارم روز به روز بر کیفیت کارتون افزوده بشه

    پاسخ

  15. هیچ چیزی برای پیشرفت تجارت، چه کوچک و چه بزرگ، بهتر از صداقت و اعتماد متقابل نیست. اما تعدادی از سایتها و کسبه با اینکه این امر بدیهی رو میدونن باز دست به تقلب ریز و درشت میزنن. ما همگی ابتدا از سایت خوب اکسپریا سپاسگزاریم که زمینه ی این اعتماد سازی رو ایجاد کرده، و البته از نگین خاورمیانه و تکنولایف هم انتظار داریم که قدر اعتماد بچه های خوب این سایت رو بدونن. تخفیف نامعقول نمیخوایم، جنس اصل و بی کم و کاست میخوایم.

    پاسخ

  16. چه حلال زاده 🙂
    من دیروز به عنوان اولین خرید اینترنتی از سایت تکنولایف یک هندزفری MH750 خریدم، امروز هم به دستم رسید، واقعا کیفیت این هندزفری عالیه، به عنوان روز Valentine هدیش دادم هندزفری به عشقم XPERIA Z2

    پاسخ

  17. هر سایتی ک از سونی و سونی از اون باشه ما هم از اونیمو اونم از ماس (عجب جمله ای گفدم 🙂 )

    من یه بار از تکنو لایف یه ام۴ خریدم یه هندزفری بلوتوث هم هدیه دادن بهم کلا خیلی عالیه یه بارم یه هدست خریدم که مشل داشت به راحتی پولشو برگردوندن بهم

    پاسخ

  18. اقای مبینی بسیار ممنون.

    امکان عرضه سخت افزار محصولات سونی رو ندارید؟مثلا باتری و صفحه نمایش و درپوش.

    پاسخ

    Hamedevil4 گفته:
    ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۲۴

    اره آگه حداقل درپوش باشه خوبه باتری در شرایط بهتر حداقل درپوش بیابید خوبه

    پاسخ

    تکنولایف گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۴۸

    سلام. برای درخواست قطعات می بایست از این صفحه اقدام کنید: http://technolife.ir/node/91

    پاسخ

  19. سلام جا داره اول یه تشکر حسابی ازتون به جا بیارم
    قیمتاتون حسابی مناسبه ولی ای کاش ای کاش و ای کاش شرایط اقساطی رو هم به فروشگاهتون اضافه کنید خیلیا مثل من توانایی خرید اجناس نقدی که دوسشون دارن رو ندارن
    اگر امکان داره شرایط اقساطی برای مخصوصا گوشی هاتون رو فراهم کنید. حرف دل خیلیا رو زدم.
    ممنون

    پاسخ

    Kingklaus گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۴۷

    حرف دل منم هست

    پاسخ

  20. امیدوارم موفق باشید
    محصولات سونی رو به روز و کامل بیارید
    سونی محصولات خیلی کاربردی داره
    که اکثر سایت ها برای فروش نمیارن
    امیدوارم سایتتون همیشه کامل باشه

    پاسخ

  21. انتظار ما اینه جزو اولین کشور هایی باشیم که گوشی های جدید وارد بازار کشورش میشن اینجوری حباب بازار زودتر شکسته میشه و زمان بیشتری در اختیار داره تا بدرخشه(باتوجه به معرفی پرچمداران دیگر)
    یه درخواست دیگم داشتم کلا وبسایتواز اول کد نویسی کنین این چه قالبیه خدایی؟میری توش دلت میگیره دی جی کالا رو ببینین یا همین نگین رو به نظرم طراحی متریال داشته باشین خیلی خوب میشه
    تکسیم محصولات سونی رو حتما وراد کنین چرا تصمیم تکسیم و دوسیم بودنو به عهده خود کاربر نمیزارین؟
    یه پیشنهاد دیگه اینکه رنگ کروم و طلایی رو هم قیمت رنگ مشکی بدین قبلا هم گفتم یه نمایندگی باید ارزونتر از کف بازار بده نه همقیمت بازار و گرونتر! اگر رنگ کروم مختص ایران نیست قبول ولی رنگ طلایی که بود چرا اونو گرونتر میدین؟
    و اینکه یه دوستمون گفته بود توی امازون هم گرونتر میدن دوست عزیز امازون خودش یه فروشگاهه نمایندگی سونی که نیست
    یه پیشنهاد دیگه داشتم به جای اینکه روی قیمت وسایل جانبی بکشین اونو همراه با گوشی با قیمت مناسب بفروشین مثلا کاور یه گوشیو میدین ۵۰ت اگر همون گوشیو بخره با گوشی بدین بهش ۴۰ تومن(مثال بود جوری که بصرفه بدین)
    موفق و پیروز باشید عزیزان

    پاسخ

  22. با سلام.
    در ابتدا تشکر میکنم که این اطمینان حاصل شد که محصولات سونی از دو مرکز تکنولایف و نگین خاورمیانه عرضه میشوند.ولی در خصوص انتقادات و پیشنهادات که جناب مبینی فرمودن باید این نکات رو یاداوری و گوشزد کنم:

    ۱- سایت تکنولایف و نگین خاورمیانه هر دو از طراحی نامناسب رنج میبرند طوری که کاربر احساس محدودیت میکنه و حتی قسمت نظر سنجی هم امکان لایک یا دیس لایک ندارد (پیشنهاد میکنم از سایت دیجی کالا(غیر از صفحه نظرسنجی) بازدیدی به عمل بیاورید)
    ۲- در ارائه و تنوع محصولات به شدت احساس ضعف میشود و برای تلویزیون کلا ناموجود هست.
    ۳- مشتریهای امروز خواهان پلمب محصولات از کارخانه جات هستند بخصوص محصولات سونی
    ۴- ارائه وسایل جانبی محصول تازه همانند شارزر سریع یا هندزفری مدل MDR-NC750 در همان ابتدای عرضه محصولات و همراه با نقد و بررسی تخصصی
    ۵- طراحی سایت تکنولایف حتما باید دگرگون شود که حتی بار اعتماد سازی بیشتری بین مشتری و عرضه کننده ایجاد شود.

    پاسخ

    تکنولایف گفته:
    ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۴۹

    سلام. طراحی تکنولایف به شدت دگرگون میشه اما چون معمولا یکماه تست کاربری داره، برای فروردین ماه انجام میشه. در مورد تلویزیون ها، مشکل تامین وجود داره چون وارداتش متاسفانه از فروش در بازار سنتی هم کمتره و شما بر روی هیچ سایتی تلویزیون های سونی رو با گارانتی رسمی نمی بینید مگه اینکه با قیمت بالاتری نسبت به بازار عرضه شده باشه. در مورد گوشی ها هم باید عرض کنیم که تکنولایف هیچ فرقی با هیچ فروشگاه فیزیکی و اینترنتی نداره. هر چه که وارد بشه، در اختیار خریداران میذاره. البته همیشه این نکته به خریداران خارج از تهران گفته میشه که چون کالا تحویل شرکت پست میشه، قبل از ارسال، گوشی فقط از نظر ظاهری چک میشه. البته اگه خریدار تمایل نداشته باشه اینکار انجام نمیشه. در کل فقط یه برچسب پلمپ جعبه که به راحتی قابل چاپه، نمی تونه صحت و اصالت جنس رو تضمین کنه و خود گوشی و جعبه و لوازمش برای اعتبار سنجی کافیه.

    پاسخ

    arvin گفته:
    ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۲۳

    ممنون بابت وقت گذاشتن برای پاسخ دادن و احترام به مشتری هاتون و اینکه برای بالا بردن سطح کیفی و خدمات، نظرسنجی برگزار کردید.
    چون چندین بار مشاهده کردم بعضی از محصولات بدون بسته بندی به فروش می رسد عرض کردم(یادم نیست تکنولایف بوده یا نگین خاورمیانه).
    ضمنا بابت اینکه قیمت ها را درج میکنید بخصوص در فروش ویژه سپاسگذاریم چون همین تخفیف ها به صورت کد در نگین خاورمیانه ارائه میشه و از قیمت گذاری خودداری میکنند در این سایت.(سایت اکسپرین)
    مطمئنا چون شما نماینده سونی هستید بسته بندی و جعبه های شما اصل میباشد.
    این خیلی خوبه که از صحت و سلامت ظاهری اطمینان حاصل میکنید اما اگه دوباره بتوانید با همین روش ساده بسته بندی که فرمودید دوباره اون حالت پلمپ رو روی بسته بندی قرار بدهید از لحاظ فروش و اعتمادسازی بار روانی مثبتی بر روی مشتریان قرار میدهید. (به این دلیل که فروشنده های محترم در بازار ارز بس سر مردم بیچاره ما کلاه گذاشتن و جعبه ها باز شده و قطعات و لوازم جانبی تعویض یا کلا حذف شده این فکر و یا بار منفی روانی برای مشتری ایرانی بوجود اومده.)

    پاسخ

  23. سلام ببخشید تند می گم ولی تکنو لایف به درد نمی خوره آخه فروشگاه اینترنتی باید پیشرو باشه ولی تکنو لایف هنوز گوشی xperia c5 ultra رو موجود نداره هههه فقط محصولات قدیمی داره
    نگین خوبه چون پیشرو هست در موجود کردن کالا ولی بسته بندی محصول افتضاح افتضاح
    دیجی کالا خوبه چون فقط محصولات رو با پلمپ کارخانه می ده با این که گرونه

    پاسخ

    تکنولایف گفته:
    ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۳۴

    سلام. پیشرو بودن پارامترهای مختلفی داره. اما تا کنون تجربه ی تکنولایف این بوده که بیشترین فروشش روی پرچمدارها بوده. برای همین تمرکزشون رو روی اونا قرار داده. البته نظر شما آنچنان هم تند نیست. ما حس می کنیم شما قصد خرید داشتید اما این گوشی در تکنولایف عرضه نشده بوده. از نظر شما سپاسگزاریم. لطفا از دادن نظرات منفی مربوط به سایرین، لااقل در مطالب مربوط به تکنولایف، خودداری کنید. این هفته برای احترام به نظر شما، گوشی های c5 و m5 در تکنولایف عرضه میشن

    پاسخ

    S.i.L.e.N.c.E گفته:
    ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۴۴

    با سلام و خسته نباشید
    چه تکنولایف چه نگین خاورمیانه و چه دیجی کالا و چه ال دیجیتال که همشون تو ایران سایت قابل اعتمادی هست و در بین اینها نگین خاورمیانه و تکنولایف ادعای نماینده بودن سونی رو دارن ولی هیچ وقت به خوبی از عهده این کار برنیومدن(یکم رک میگم بهتون برنخوره).این حرف دلیل داره .الان گوشی های هستن از سونی که مدل های تک سیم و دوسیم دارن ولی هیچ کدوم از این سایت ها مدل های تک سیم رو ندارن چه پرچمدار چه میانرده.اگه واقعا نماینده سونی تو ایران هستین باید یه قراردادی بین سونی و شماها بسته بشه که بتونین نسخه های تک سیم رو هم به صورت رسمی وارد کنید.چون عده ای هستن تک سیم دوست دارن و همین دلیل باعث میشه بیشتر افراد کوچ کنند به برند دیگه.
    با تشکر

    پاسخ

    تکنولایف گفته:
    ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۱۴

    سلام. ورژن های تک سیم کارت گوشی هایی مثل سری z5 برای خاورمیانه تولید و عرضه نشدن. تکنولایف فقط گوشی هایی رو عرضه میکنه که در سایت سونی موبایل، برای کشور ایران در نظر گرفته شده.http://www.sonymobile.com/ir/ قسمت فارسی سایت سونی موبایل، محصولاتی که مدنظر شماست رو برای عرضه در ایران درنظر نگرفته. نمیشه وقتی خود سونی عرضه نکرده، محصول بازار کشور دیگه ای رو که با شرایط مخابراتی اون کشورها بیشتر سازگاره رو در ایران عرضه کرد.

    mahdi گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۶:۳۷

    طراحی سایت تکنو ضعیفه مثلا شما دیجی کالا رو نگاه کنید آدم نخواسته دلش می خواد از اونجا خرید کنه.مثال دیگه ای نداشتم ببخشید

    پاسخ

    محمد گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۰۶

    سلام من که تموم گوشی هامو از بانه میگیرم البته بچه همین منطقم،والا تک سیمم میگیرم به لطف برادران….ولی بنظرم از نمایندگی بگیری بهتره هرچند تا الانم مشکلی برام پیش نیومده

    Ashkan Z3 گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۲۲

    سلام به ادمین تکنولایف وقتتون بخیر میخواستم یه سوال بپرسم:
    هدستMDR-NC750 شما میفروشید؟اصن تو ایران هست؟ اگه نیست که میاد به نظرتون؟اگه میاد قیمتش حدودا چنده؟ خیلی ممنون

    پاسخ

  24. به نظرم خیلی قیمت ها مناسبه و با بازار برابری میکنه.با توجه به اینکه از نمایندگی رسمی خرید میکنیم.فقط قیمت لوازم جانبی یکم بالاست.
    با تشکر

    پاسخ

    Mh19 گفته:
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۲۵

    نه نظرم خیلی بی شرم هستین هر محصولی تو فروشگاه شما دیدم هر جور حساب کتاب میکنم خودم برم بیرون بگیرم هزینه نقل انتقال بدم. حدود ۵ تا ۱۰ درصد ارزان تر هم هست تازه رفتم بیرون هوایی عوض کردم. خرید های دیگه هم انجام میدم قطعا فقط ابله ها که مقایسه نمیکنن از شما خرید میکنن و مطمئن هستم در آینده نزدیک نابود میشین

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here