نظرسنجی: کدامیک از رنگ های اکسپریا XZ Premium را بیشتر میپسندید؟

44
۱۳,۷۷۹


مدت زمان زیادی از ورود اکسپریا XZ Premium به بازار کشورمان نمیگذرد که در همین مدت کم استقبال گسترده ای از این تلفن هوشمند قدرتمند به عمل آمده است. متاسفانه در روزهای نخست سرعت عرضه و موجودی این گوشی محبوب در بازار ایران بسیار کم بود که باعث شد بسیاری از علاقه مندان با وجود آمادگی کامل همچنان موفق به خرید این دستگاه نشوند.

اکسپریا XZ Premium با سه رنگ کروم درخشان، مشکی اقیانوسی و صورتی برنزی در جهان عرضه شده که از بین این سه رنگ، دو رنگ نخست در بازار ایران موجود است. سونی برای دومین بار رنگ خاص کروم را برای گوشی های هوشمند خود برگزیده که اولین بار در اکسپریا Z5 Premium این اتفاق رخ داده بود.

در اکسپریا Z5 Premium کفه ترازو به نفع رنگ کروم سنگینی کرده بود به طوری که فروش این رنگ به تنهایی از دو رنگ دیگر بیشتر بود. اما تا این لحظه آمارهایی که از فروش اکسپریا XZ Premium در ایران بدست ما رسیده، محبوبیت بیشتر رنگ مشکی اقیانوسی را نسبت به کروم درخشان نشان میدهد.

حالا سوال واقعی اینجاست که کدامیک از این دو رنگ نزد کاربران ایرانی محبوبیت بیشتری دارد؟ قطعاً پاسخ این سوال میتواند برای فروشندگان اکسپریا XZ Premium که از سلیقه مشتریان این دستگاه بی خبر هستند بسیار مفید واقع گردد. با نظرسنجی امروز به دنبال دستیابی به پاسخ این سوال هستیم که کدام یک از دو رنگ مشکی و کروم طرفداران بیشتری دارد؟

کدامیک از رنگ های اکسپریا XZ Premium را بیشتر میپسندید؟

نتایج

Loading ... Loading ...
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

44 دیدگاه ها

  1. اقای معراجی xa رو اپدیت کردم. تنظیمات دستی دوربین اضافه شده اما یک باگ بزرگ داره
    حین تماس صفحه خاموش میشه اصلا بع درد تمتس نمیخوره و قابل تحمل نیست
    حالا به نظرتون اپدیت رفع باگ کی میاد؟

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۱۴

    اینکه خاموش میشه احتمالا از تنظیمات صرفه جویی انرژی باشه! من۲سه تا گوشی قبلیم همه این قابلیت رو داشتن.

    پاسخ

  2. دوستان یه سوال.زد ۵ من تازگیا وحشتناک ش خالی میکنه.هر مین یه درصد
    چیشده.دو باتری یا دکتر یاتریم نصب کردم نشد.باتریم خراب شده؟

    پاسخ

    saro_kurd2 گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۱۸

    داداش فلش بزن

    پاسخ

  3. باز مثل اینکه سونی تو دوربین خوب عمل نکرده و دوربین xzpremium از htc11 و گالاکسی اس ۸ پلاس ضعیف تر نشون داده پس کی قراره سونی طرفدارهاشو از لحاظ دوربین در بین دیگر برند ها رو سفید کنه معلوم نیست؟!!

    پاسخ

    احسان1987 گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۲۷

    میشه بفرمایید کی همچین چیزی گفته؟؟؟

    پاسخ

    HamedMJ گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۵۴

    یوتیوب Supersaftv رو ببین تستاش استاندارد هست

    پاسخ

  4. فردا می‌خوام از تکنولایف XZ سفارش بدم؟
    مشکلی پیش نمیاد روز تعطیل؟

    پاسخ

    masoudxperiaz2 گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۰۳

    نه سفارشت ثبت میشه چهارشنبه واست ارسال میکنن شنبه یا یکشنبه دستت میرسه. به نظرم قیمتش افت کنه یکمی دست نگه دار

    پاسخ

    erfankaltei گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۰۷

    عجله دارم کارنامه گرفتم…

    پاسخ

  5. تو مشکی کمتر حاشیه هاش تو چشم میزنه

    پاسخ

    saeedxz گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۲۴

    عزیز حاشیه نباشه، گوشی استریو میشه؟ چطوری میخوای دستت بگیری گوشی رو؟ اگه حاشیه هاش کم باشه راضی میشی؟ یا اینکه بازم بهانه میاری دوربین باتری نمایشگر…؟!

    پاسخ

    BeaTarov گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۱۶

    من الان دارم با همین گوشی این دیدگاه رو میذارم، حتی با این حاشیه ها بازم روزی ۳-۴ بار وقتی گوشی رو نگه داشتم اشتباها صفحه لمس میشه. واقعا حتی اگر سونی بی حاشیه هم بزنه من باز با حاشیه رو انتخاب میکنم…

    پاسخ

    Ali.SH گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۳۹

    منظورم این نبود که کلا گوشی بی حاشیه بزنه، حتی اگه بری نظرات زمان معرفی XZ رو نگاه کنی من خودم جزو کسایی بودم که تو این مورد ازش دفاع می کردم و دلیل معتبرم هم اسپیکر استریو و سنسور دوربین بزرگ بود، ولی فعلا در حال حاضر که همه برند ها دارن کم کم به سمت حاشیه های کم میرن و این مردمی که عقلشون به چشمشونه اگه سونی اقدام به کمتر کردن حاشیه از ناحیه بالا و پایین نکنه نمیتونه خیلی تو بازار موفق باشه، من خودم به هیچ عنوان حتی ذره ای علاقه به خرید S8 ندارم چون اصلا تو استفاده ازش آرامشی وجود نداره و هر لحظه لمس اشتباهی ممکنه رخ بده به خاطر حاشیه های کناری کم و لبه های خم ولی سونی میتونه با کمتر کردن حاشیه های بالا و پایین (نه کناره ها) هم اسپیکر استریو رو توش جا بده و هم همین سنسور Motion eye (و فقط سونی میتونه) و هم گوشیش جذاب تر میشه که تو این روزا از بقیه برندها عقب نمونه چون فقط امکانات مهم نیس ظاهر جذاب هم مهمه ، الان همین S8 به جز چیپست به روزتر برتری دیگه ای به نسل قبلی نداره ولی همین مردم S8 رو به پریمیوم که دوتا قابلیت انحصاری جدید ۴K HDR و ۹۶۰fps داره ترجیح میدن به خاطر ظاهر جذابش

    پاسخ

  6. دیجیکالا رسما دشمنی با سونی رو علنی کرده، یک مطلبی گذاشته پنج گوشی برتر اسمی از پریمیوم نیست
    واقعا متاسفم برای خودم که تصور میکردم دیجیکالا کاملا بی طرف است، یک مطلبی گذاشتید پنج گوشی برتر بازار اسمی از XZ premium سونی در آن نیست؟ چطور گوشی سونی که بهترین گوشی سال ۲۰۱۷ انتخاب شد، بهترین گوشی GSM Arena انتخاب شد و دارای ویژگی های منحصر به فرد از جمله نمایشگر و دوربین انحصاری است که تا به امروز هیچ شرکتی تولید نکرده است در لیست شما نیست بعد گوشی G6 ال جی که هیچگونه نوآوری نداشته و مشخصات بسیار ضعیف تری دارد توسط شما بهترین گوشی انتخاب شده؟!!! واقعا برای خودمان متاسف هستیم، با اینگونه مطالب نسنجیده اعتبار دیجیکالا رو کم نکنید

    پاسخ

    Sonythebestbutnotinbusine گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۱۸

    دیجیکالا و حتی GSM.ir هم همشون بالاخره ی اسپانسری میخوان درسته ک دیجی فروشنده هست ولی بازم هرچی پول بیشتر بهتر، دیجیکالا هرگز از سونی خوب ننوشته و تا تونسته حرف مفت و بیخود زده کافیه آدم بره نقد xz بخونه که باید نابود کرد نقادشو متاسفانه رسانه های جهان یر ضد سونی افتادن که همین معلوم میکنه که چون بقیه نمیتونن ب سونی برسن پول دادن تا رسانه ها رو بخرن و….
    به امید روزی که مردم یک کم بیشتر سر عقل بیان و عقلشون به چشمشون نباشه و اعتماد به هر کسی نکنن

    پاسخ

    Saeed abdi68 گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۲۵

    اره واقعا دیجیتال کالا نمیدونم چرا انقد باسونی لجه xzپریمیوم بهترین گوشی۲۰۱۷شده بعدش وان پلاس گذاشته جز۵گوشی برتر.اخه این چه گوشی هست که از سونی بهتره من نمیدونم.دیجی کالا اصلا با سونی خوب نیست.

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۲۳

    احسان۱۹۸۷
    دوست عزيز هيچ ادم احمق و كودني نمياد رو جنسي كه تو بازار موجود نيست مانور بده
    ديجي كالا يك فروشگاه اينترنتي كه بر اساس موجودي هاش تبلغ ميكنه …
    متاسفانه XZp تو بازار ناياب شده يا اصلا نيست …
    اميدوارم منطقي فكر كنيد تمام جوانب در نظر بگيريد …

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۱۸

    اگه سامسونگ هم همین شرایط رو داشت و هنوز پخش نکرده بود باز همینکارو میکردن؟ علنا سونی رو میکوبن! ربطی ب بودو نبودش نداره

    پاسخ

  7. اصلا پریمیوم به کروم بودنش هست….
    هرچند توی Xzp حاشیه بیشتر به چشم میاد…
    برای کثیفیش هم نهایتا یه گلس پشت و رو بندازید درست میشه…

    دیگه چرا هی نگران کثیفیش هستید /:

    پاسخ

  8. رنگ کرومش مخصوصا جلوش که کروم شده خیلی عالیه ولی رنگ مشکی اقیانوسی هم خیلی خوبه
    برخلاف نظر دوستان جلوی کروم زیباییش رو خیلی بیشتر کرده و خروجی اسپیکر ها بهتر دیده میشن ولی خب یکم جذب اثر انگشتش بیشتره!

    پاسخ

  9. سلام.
    میخواستم ببینم این اروپایی ها چه فرقی با ما ایرانی ها دارند که سونی اون هدفون گرون قیمت رو به عنوان هدیه واسه پیش فروش xz premium به اونا میده. واقعا اونا چه کاری در حق سونی کردند که سونی اینطور با هاشون برخورد میکنه بگین تا ما هم همین کارو بکنیم. نه سامسونگ نه سونی ونه… تو ایران تا جایی که من یادمه از این کارا نکردن.(به استثنا الجی زمان عرضه G4) واقعا دلم سوخت وقتی یکی از دوستان از سوئد عکس گذاشت:
    (mdr 1000x+xz premium)
    مسئولین اگه گاهی در حق مردم ظلم میکنند درست ولی دیگه سونی چرا؟

    پاسخ

    taher2 گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۴۹

    اونها مسئولانی دارن که مشتریشون رو خوب میشناسن و بهشون احترام میزارن
    اینجا ما رو جوری تصور میکنن که ارزش هرچیزی رو با قیمتش درک میکنیم و فرای اون برامون قابل تصور نیست در حالیکه اصلاً اینطور نیست و باید مشتریان سونی رو در ایران یکی از وفادارترین و عاشق ترین محصولات سونی دونست که باید بیشتر یک بده بستان ریالی احمقانه (هدیه نقدی) بهشون بها داده بشه اولین قدم هم گارانتی های واقعاً معتبر و کارآمد که خیال مشتری رو بابت خرید محصولشون راحت میکنه
    کافیه گوشیت خراب بشه، با گارانتی یا بدون گارانتی کلاهت پس معرکه است دریغ از یک جواب درست و دریغ از یک قطعه یدکی اصلی و باکیفیت، مرکز تعمیرات و نمایندگی رسمی هم که در کل کشور شاید ۱۰ تا گیرت نياد.
    بیاید شهر ما، استان ما تا ببیند اوضاع برای سونی چقدر خرابه
    نه گوشی سونی توی بازار هست نه جرات می کنی تعمیر کنی و خریدت هم همیشه باید با ریسک همراه باشه
    متاسفم ولی این حق ما و سونی نیست

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۵۲

    دوست عزیز اصلا اینطور نیست!
    اولا که قیمت این گوشی در ایران خیلی پایین تر از کشور های اروپایی بوده!
    دوما این جایزه ای که میگید برای پیش فروش در این کشور ها بوده ولی سونی در ایران پیش فروش نزاشته!
    فقط تعداد محدودی از افراد یک گوشی رو پیش فروش میکنن که این هدیه هم بهشون داده میشه چون حداقل یکی دوهفته پول رو میدن ولی هیچی بهشون داده نمیشه!
    ولی الان در ایران شما گوشی رو دارید از بازار میخرید و همون موقع میگیرید و استفاده میکنید! مطمئنا تعداد افرادی که گوشی بصورت فروش عادی میخرن خیلی بیشتر از پیش فروش ها هست و جایزه ای که داده میشه باید مبلغ خیلی کمتری داشته باشه! توی اون کشور ها به خریدار های عادی گوشی که یا هیچ هدیه ای نمیدن یا لااقل یک هدیه ارزون قیمت میدن نه هدفون!
    الان هدیه ۳۰۰ تومنی که به همه خریدار ها تا دو سه هفته دیگه میدن یعنی حدود ۸۰ دلار!
    اگر طرح پیش فروش میزاشتن هدیه خیلی بهتری مثل ساعت هوشمند یا هدفون احتمالا میداشت ولی پیش فروش فقط برای تعداد محدودی هست نه همه خریدار ها!

    پاسخ

    taher2 گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۳۶

    دوست عزیز شما الان به این حرکتی که کمتر از دو هفته میشه چه اسمی میتونی بزاری؟
    فروش؟ پیش فروش؟
    والا هیچی واقعا در تعریف هیچکدوم نمی گنجه
    قبول دارم قیمتش به نسبت جمع و تفریق های دلاری و مقایسه با قیمت کشورهای دیگه که تعرفه های سنگین مالیاتی دارن در کشور ما مناسب ارزیابی میشه ولی انصافا اگر قرار بود چیزی به عنوان هدیه در نظر گرفته میشد پیش فروش صحیحی هم انجام میشد و هدیه ی مناسبی هم در نظر گرفته میشد.
    اگر هم قیمتش اندازه اون ۳۰۰ هزار تومان یا ۸۰ دلار توان کمتر شدن داره بهتره اعمالش کنن و شاهد فروش سرسام آور باشن چون واقعا اونموقع بسیار بسیار به صرفه تر از الان میشد و هر کسی رو ترغیب میکرد.
    فعلا که این هدیه نقدی جنبه ی تشویق برای اولین خریداران پولدار و همچنین کنترل قیمت گوشی داره و برای مابقی که پولشون نمیرسه هیچ حرکتی نشده.
    ۳۰۰ هزاری که با شرایط عجیب و بدون حضور گوشی مهلت استفاده ازش در حال اتمام هست.
    از ۱ ماه ۲ ماه قبل پیش فروش میکردن و برای کسانی که ممشتاق تر هستن و به خاطر علاقه شون مدتی پولشونو میخوابونن با یک هدیه ی ارزنده از جنس سونس ازشون قدر دانی میشه!
    چیزی که اینجا انجام میشه فقط شرایط رو برای کسانی که توان تهیه ی گوشی رو با این قیمت دارن بهتر میکنه و با حذف کارت هدیه نقدی و حفظ قیمت گوشی در سطحی حدود سطح فعلی برای بقیه که فعلا نمیتونن تهیه کنن هیچ سودی نداره

    پاسخ

  10. فقط مشکی. من سه تا گوشی خریدم که همشون مشکی هستند از اکسپریا جِی زد۳ وحالا هم مشکی معدنی XZ وتا اَبد مشکی. 🙂

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۵۴

    مشکی خوبه واقعا و هیچوقت قدیمی نمیشه ولی رنگ های دیگه رو هم امتحان کنید مطمئنا هر رنگی زیبایی های خودش رو داره و باعث تنوع میشه 🙂

    پاسخ

  11. کروم شدیدا اثرانگشت جذب میکنه ودم به دقیقه باید پاکش کنی.مشکی بهترین رنگیه که هیچوقت خز نمیشه

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۱۷

    کروم یکم بیشتر اثر انگشت جذب میکنه ولی رنگ مشکی اقیانوسی هم جذب اثر انگشتش واقعا زیاده نسبت به مشکی های معمولی

    پاسخ

    BeaTarov گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۲۲

    مشکی هم به اندازه کروم جذب اثر انگشت داره، ربطی به رنگ نداره. چون خیلی صاف و سیقلیه اینجوریه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here