نمایشگر تاشو کافی نیست، ال جی می خواهد از نمایشگر شفاف استفاده کند

1
۳,۴۱۴

قطعا از سال 2019 به عنوان سالی یاد خواهد شد که نمایشگر های تاشو وارد کارزار شدند. اما با وجود اینکه این تکنولوژی نوظهور است، کمپانی هایی نظیر ال جی افق های جدیدی را کشف کرده اند.

جزئیات منتشر شده از یکی از پتنت های ال جی که در سال 2015 به ثبت رسیده است خبر از یک موبایل تاشو با نمایشگر شفاف می دهد. این پنل شفاف در واقع در یک نیمه ی نمایشگر به کار خواهد رفت در حالی که نیمه دیگر همچنان مات خواهد بود و در زیر آن باتری و سایر سخت افزار داخلی دستگاه قرار خواهند گرفت.

از این رو، با وجود اینکه این خبر در چند ماه اخیر منتشر شده است، شاید به این زودی ها محصولی با این تکنولوژی نبینیم. اما گویا ال جی هم اکنون در حال توسعه این فناوری است. به نظر نمی رسد که ال جی مایل باشد راهی را که سامسونگ و هواوی می روند را پیش بگیرد. عرضه ی فناوری های جدید با قیمت گزاف و ترجیح می دهد محافظه کارانه وارد میدان شود، مانند اتفاقی که در نمایشگر دوگانه ی ال جی V50 شاهد بودیم.

البته این به معنی عدم داشتن ظرفیت کافی برای تولید این پتنت نیست، با توجه به آن که این کمپانی ید طولایی در تولید نمایشگر اولد منعطف و شفاف دارد و همانطور که تصاویر ضمیمه شده به پتنت نشان می دهند ال جی تحقیق و توسعه ی زیادی برای بخش لولای نمایشگر انجام داده است، که قطعا یکی ویژگی های کلیدی این تکنولوژی نوظهور است.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

  1. خودمونیم یک عدد سونی اریکسون با وقار داشتیم صفحه شفاف پس بازم اول سونی محترم رکوردشو زده بود حالا مگر اینکه بگیم لمسی کامل رو نظر بگیریم که ی جورایی اونم باز سونی………….ولی در مجموع تکنولوژی خوبیه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here