نمونه اولیه گوشی 5G سونی در کنگره جهانی موبایل به نمایش درآمد

10
۱۲,۱۲۹


کنگره جهانی موبایل، هم اکنون در شهر بارسلون در حال برگزاری است و سونی نیز در روز گذشته همانند دیگر کمپانی های فعال در حوزه موبایل، محصولات جدید خود را به نمایش گذاشت. اکسپریا 1 به همراه سه گوشی دیگر از سونی، روز گذشته در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی این شرکت معرفی شدند.

بسیاری سال 2019 را سال ورود به دنیای 5G میدانند. سونی نیز بارها در بیانیه های خود به تمرکز بر شبکه های 5G تاکید داشت. اما در روز گذشته، خبری از معرفی اکسپریا 1 با پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه نبود. با این حال به نظر میرسد سونی نیز در این مورد بیکار نبوده و نسخه ای 5G از یک تلفن هوشمند را با خود به نمایشگاه امسال آورده است.

از بارسلون خبر میرسد در غرفه مربوط به سونی و کوالکام، یک گوشی از سونی با پشتیبانی از 5G در حال نمایش است. البته که این گوشی کاملاً یک نسخه اولیه است و هیچ حرفی از سخت افزار و مشخصات آن به میان نیامده است. این گوشی با نام موقت و اختصاری AG-1 در این دو غرفه نمایش داده شده است.

اینگونه به نظر میرسد که سونی هنوز برای عرضه یک تلفن 5G آماده نیست اما بعید هم نیست که در ماه های آینده یک نسخه 5G از اکسپریا 1 را به صورت رسمی معرفی کند. چیزی که مشخص است، علاقه سونی برای ورود به دنیای 5G است که به احتمال بسیار زیاد در همین سال 2019 به سرانجام خواهد نشست.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

10 دیدگاه ها

  1. انقدر سونی از اهمیت ۵G پارسال حرف می‌زد، هنوز نتونست یه گوشی تولید کنه با ۵G بده دست مشتری. این همه پاسال گفت ۵G برای ما اهمیت داره. خداروشکر باقی شرکتا که حتی حرف نزدن، نمی دونم چرا از سونی جلوتر بودن….

    پاسخ

  2. سامی اثر انگشت زیر صفحه نمایشم زد… ۵G عملی هم بشه برای اکثر نقاط دنیا بدرد نمی خوره فقط جنبه تبلیغاتی داره… سونی متاسفانه دو سه سالی هست دست رو قابلیت هایی گذاشته که در درجه دسته چندم اهمیت قرار دارند.
    در تبلیغات ضعیفه چون خودش نخواست از ۲۰۱۵ به اینور آمارش خیلی افت کرد. کاش شاهد X ایی دیگر بودیم که فروش خوبی داشت

    پاسخ

  3. الان وقتش بود سوپراسلوموشن رو ارتقا بده
    تبلیغ خفنی میشد تو کنگره جهانی موبایل
    عین بمب صدا می‌کرد

    پاسخ

    nimaxp گفته:
    ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۲:۴۷

    انشاالله ifa ارتقا میده با نسخه پریمیوم

    پاسخ

  4. شاید من ندونم . اما یه سوال دارم تمام خدماتی که اینترنت ۵G ارایه میده شامل چه چیزایی میشه که شرکتا اینقد روش حساس شدن

    پاسخ

    Ashkan.h گفته:
    ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۳:۲۱

    سرعت قدرت و کیفیت بالای انتقال داده

    پاسخ

    babak.mita گفته:
    ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۵:۳۴

    سرعت آپلود و دانلود بیشتر نسبت به ۴ جی داره و کیفیتش به مراتب بالاتر هست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here