نکات مهم درباره تغییرات و خطاهای رایج برنامه فلش تولز در نسخه های جدید

6
۹,۰۳۶

up19245pw1443809294_up37533pw1443382076_up39795pw1440506803_ry
برنامه فلش تولز برای بسیاری از کاربران اکسپریا یک ابزار مهم و کاربردی است که از آن بارها و بارها برای انجام فعالیت های مختلف استفاده میکنند. فلش تولز که توسط یک تیم غیر رسمی و جدا از سونی توسعه می یابد آنقدر در بین کاربران محبوب بوده که بسیاری از آن برای آپگرید گوشی های خود به جای آپدیت مستقیم از طریق برنامه های سونی استفاده میکنند.

اصلی ترین کار برنامه فلش تولز نصب رام های رسمی گوشی های اکسپریا است. اما علاوه بر آن امکانات فراوان دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار میدهد. برنامه فلش تولز اخیرا به نسخه v0.9.19.x آپدیت شده ولی این نسخه معمولا با مشکلات زیادی در هنگام فلش کردن دستگاه همراه است.

بسیاری از کاربران که این نسخه را برای انجام کارهایی نظیر فلش گوشی های اکسپریا دریافت کردند با خطاها و مشکلات زیادی حین فلش مواجه شدند. عده ای به ناچار به نسخه های قدیمی بازگشتند. اما برای آنهایی که گوشی هایشان در لیست نسخه های قبلی قرار ندارد چاره ای جز استفاده از نسخه 0.9.19 ندارند!

به طور حتم هیچ مشکل و خطایی نیست که راه حلی برای آن نباشد. مشکلات نسخه جدید برنامه فلش تولز نیز از همین قاعده پیروی میکند. برای حل این مشکلات مجموعه ای از خطاهای موجود در نسخه جدید برنامه فلش تولز جمع آوری شده و راه ساده ای برای حل مشکل آن نیز ارائه شده است.

شما میتوانید از لینک زیر در انجمن، این موضوع را مشاهده کرده و مشکلات و خطاهای پدید آمده برای خود را به آسانی حل کنید. با تشکر ویژه از Masoud.ser

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مشاهده موضوع در انجمن

6 دیدگاه ها

  1. بهترین راه اینکه نسخه جدید نصب کنن بعد بروند به پوشه درایور بعد اون برنامه رو کپی کنن یه جاییه دیگه بعد بپاکن نسخه ی قبلی رو نصب کنن بعد درایو نسخه ی جدید نصب کنن به همین راحتی مشکل حل میشه.

    پاسخ

  2. سلام دوستان لطفا راهنماییم کنید
    گوشیم اکسپریا Z هست پشت درپوش های گوشی یه لایه لاستیک دور تا دور درپوش از داخل داره که اون در اومد ما درپوش شارژ چیکار کنم؟
    جایی تعمیر میکنن؟
    خودم میتونم کاری کنم؟
    تو کرج جایی رو بلدید که تعمیر کنن؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ

  3. سلام دوستان، یه سوال داشتم من آپدیت کوچک ۲۳۲ ز۲ رو آپدیت کردم و با برنامه ویروس یاب stagefright detector گوشیمو جستجو کردم مشکلی نداشت تا الان که برنامه ویروس یابو آپدیت کردم دوباره جستجو کردم یکی از کدهارو قرمز نشون داد که یعنی ویروس فعاله .بنظرتون برنامه stagefright detector الکی نیست و ما رو سرکار نذاشتن؟؟

    پاسخ

    محمد گفته:
    ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۱۳

    با سلام

    دوست عزیز این قرمز شدن یکی از کدها , نشان دهنده فعال بودن ویروس نیست , نشان دهنده این است که یکی از حفره هایی که ممکن است یک ویروس ازطریق آن به گوشی شما نفوذ کند هنوز بسته نشده است.

    این برنامه به خودی خود ویروسی شدن گوشی را نشان نمیدهد بلکه امکان ویروسی شدن آنرا با استفاده از حفره های کشف شده بررسی میکند.

    لازم به ذکر است که هنوز ویروسی با استفاده از این حفره ها نوشته و فراگیر نشده و این برنامه تنها برای اعلام هشدار به کاربران و بررسی موضوع میباشد.

    پاسخ

    cena.ch z2 گفته:
    ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۲۰

    ممنون از توضیحاتت، خیالم راحت شد.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here