نگاهی نزدیک به اسمارت واچ ۲ سونی

3
۹,۵۸۸

xy608-29_15-16-36vs_verge_super_wide-narenji-20130904.jpg.pagespeed.ic.vhIoMu8fBT
این روز ها ساعت های هوشمند یکی از داغ ترین گجت های موجود در بازار هستند؛ اما جالب است بدانید که قبل از اینکه بحث این دستگاه های پوشیدنی اینچنین فراگیر شود، سونی یکی از اولین شرکت هایی بود که با SmartWatch خود در این بازار حضور یافت.
xIMG_2463_narenji-narenji-20130927.jpg.pagespeed.ic.Q14pavStq5
پیش از هرچیز طراحی متفاوت اسمارت واچ ۲ به چشم می آید. طراحی این محصول اکنون کاملا آن را شبیه به یک ساعت لوکس کرده، ساعتی که شما از بودن آن بر روی مچ خود احساس لذت و غرور می کنید.

بدنه پلاستیکی مدل قبلی اکنون جای خود را با یک بدنه آلومینیومی عوض کرده است. در سمت راست دستگاه دکمه Power قرار دارد که از همان طراحی دکمه های معروف موبایل های سونی الهام گرفته شده، در سمت چپ نیز پورت MicroUSB قرار دارد که البته توسط درپوش مخصوصی پوشیده است.
xIMG_2461_narenji-narenji-20130927_0.jpg.pagespeed.ic.oOX3N0ScsT
در این دستگاه یک نمایشگر ۱.۶ اینچی به کار رفته که کیفیتی برابر ۱۷۶ × ۲۲۰ پیکسل را ارائه می دهد. در این صفحه کوچک تنها شش آیکون نمایش داده می شود که البته شما می توانید با سوایپ کردن انگشت خود در بین صفحات جابه‌جا شوید.

در بالای نمایشگر لوگوی سونی حک شده و در لبه پایینی نیز دکمه های لمسی اندرید قرار دارند که مانند همیشه شامل دکمه تنظیمات، خانه و بازگشت به عقب می شوند. لمس نمایشگر به خوبی و با دقت بالایی صورت می پذیرد، اما دکمه های لمسی اندروید بعضی مواقع نیاز به چند بار لمس شدن دارند.
xIMG_2467_narenji-narenji-20130927.jpg.pagespeed.ic.R5wc-Uy1s5
بند دستگاه چرمین است و بر خلاف Galaxy Gear که به علت دارا بودن دوربین از میزان انعطاف محدودی برخوردار است، به راحتی بر روی دست قرار می گیرد. البته شما می توانید با کمی هزینه بیشتر بند آهنی را نیز برای این ساعت انتخاب نمایید و یا از بند های رنگی استفاده کنید.
xIMG_2461_narenji-narenji-20130927_0.jpg.pagespeed.ic.oOX3N0ScsT
به صورت پیش فرض اپلیکیشن هایی مانند توییتر و فیسبوک بر روی دستگاه قرار دارند و در برنامه های دیگر شما این امکان را دارید تا پیامک های دریافتی، تماس های از دست رفته و ایمیل ها را مشاهده نمایید. همچنین می توانید شکل ساعتی که زمان را بر روی نمایشگر نشان می دهد را نیز تغییر دهید. برای مثال، هم می توانید مدل های مختلف ساعت دیجیتال را برگزید و هم نوعی ساعت عقربه ای را بر روی صفحه خود به تصویر در آورید.
xIMG_2463_narenji-narenji-20130927.jpg.pagespeed.ic.Q14pavStq5
اسمارت واچ ۲ با دستگاه های اندرویدی مجهز به سیستم عامل بستنی حصیری (اندروید ۴) به بالا از طریق بلوتوث ارتباط برقرار می کند، و ما نیز در حین کار با آن متوجه شدیم که این امر به راحتی و سرعت بسیار بالایی صورت می پذیرد.
xIMG_2465_narenji-narenji-20130927_0.jpg.pagespeed.ic.ga9UUJ-bJ2
در نهایت جا دارد اشاره کنیم که سونی در این محصول از استاندارد IP57 استفاده برده و ساعت خود را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم کرده. از این طریق شما می توانید به راحتی با ساعت خود به استخر بروید و هیچگونه دلهره بابت خراب شدن آن نداشته باشید.

به زودی بررسی کامل این دستگاه را منتشر می کنیم و مورادی همچون مجموعه کامل اپلیکیشن ها، عمر باتری و … را از نظر می گذرانیم، اما تا آن زمان شما بگویید در رابطه با ساعت جدید سونی چه نظری دارید؟
Narenji

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان کسی نمیدونه که این ساعت دقیقا کی وارد ایران(شیراز)میشه؟؟
    به نظرتون قیمتش بالای 500 هزار تومنه؟؟؟

    پاسخ

    Sina King گفته:
    ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ساعت: ۱۴:۴۴

    والا این ساعت قراره با گوشی در 23 مهرماه عرضه بشه ( به گفته خانوم کوشا ) ؛
    ولی قیمتش فکر میکنم بالای 700 هزار تومن باشه ( حدود 750 هزار تومن ) .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here