نگاهی نزدیک به سومین رنگ اکسپریا XZ Premium: صورتی برنزی

11
۹,۷۹۵


هفته گذشته در یک اقدام جالب و البته تکراری، سونی رنگ جدیدی را به رنگ های اصلی اکسپریا XZ Premium اضافه کرد. اکسپریا XZ Premium با دو رنگ کروم و مشکی در بارسلون معرفی شد اما با گذشت دو ماه سونی رنگ صورتی برنزی را به این دو رنگ اضافه کرد.

اضافه کردن یک رنگ به رنگ های اصلی گوشی های سونی اتفاق جدیدی نیست. سونی سال گذشته نیز این کار را برای اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 Premium انجام داده بود که از برای این دو دستگاه هم رنگ صورتی به رنگ های اصلی اضافه شد. حتی کمی عقب تر هم میتوانیم به اضافه شدن رنگ بنفش به رنگ های اصلی اکسپریا Z3 در اوایل سال 2015 اشاره کنیم.

به هر حال اکسپریا XZ Premium صورتی رنگ خیلی سریع به دست رسانه های آنلاین رسید تا نگاهی کوتاه و سریع داشته باشند. تصاویری که از وبسایت Gsmarena به دست ما رسیده در ادامه برای شما آماده شده است. نظر شما در مورد رنگ جدید اکسپریا XZ Premium چیست؟ آیا این رنگ به جذابیت دو رنگ دیگر این دستگاه است؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

11 دیدگاه ها

  1. به نظر حاشیه های کناریش از x بیشتر که یه پسرفت خیلی بزرگ

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۰:۲۳

    بهترین رنگ که حاشیه کمتر نشون میده فقط ” مشکی” هست

    پاسخ

    X.....A گفته:
    ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۳۴

    موافقم

    پاسخ

  2. رنگ جالبیه ولی کاش بجای این رنگ میرفت سراغ رنگ مسی طلایی Z3 پلاس و اون رنگ رو استفاده میکرد که فوق‌العاده زیبا بود و مطمئنم از این رنگ خیلی بهتر بود

    در ضمن این رنگ یک ایرادی که داره اینه که خیلی حاشیه های گوشی توی چشم میاد و نسبت به رنگ های دیگش بنظر گوشی بیشتر حاشیه داره!

    پاسخ

  3. آقا اینا که گوشیو دارند چرا یه بررسی درست و حسابی نمیدند>؟؟

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۱۹

    بنظر هنوز نسخه نهایی گوشی آماده نشده یا لااقل به سایت ها برای بررسی داده نشده فعلا
    فون آرنا هم که با دوربینش چند تا عکس گرفته بودن نوشته بود فرصت پیدا کردن که دوربینش رو تست بکنن و هنوز برای بررسی در اختیارشون گذاشته نشده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here