هدست بلوتوث WF-1000X از راه میرسد: یک طرح مفهومی دیگر سونی در راه بازارهایِ جهانی.

6
۶,۴۲۰

سونی در کنفرانس هایِ خود در اَدوار گذشته دست به معرفی برخی از محصولات خلاقانه در قالب طرح مفهومی زد و پس از چندی با معرفی رسمی برخی از آنها را وارد بازارهایِ جهانی کرد. من باب مثال میتوانیم به دستیار هوشمند شخصی اکسپریا Ear سونی اشاره کنیم، که پس از چند نمایش موفق اکنون مدت زمانی است که در بازارهایِ جهانی من جمله کشور عزیزمان ایران در دسترس کاربران قرار دارد.

سونی در آخرین نمایش خود در نمایشگاه CES اَخیر، پرده از یک طرح مفهومی جدید برداشت، که به نوعی تکمیل کننده طرح قبلی میباشد. طرح مورد بحث نمونه ارتقا یافتۀ دستیار هوشمند شخصی اکسپریا Ear سونی است، که اینبار به صورت دوگانه و با طرح و شمایلی بسیار جذاب و با قابلیت هایِ بیشتر به نمایش درآمد.

این محصول را که با نام WF-1000X میشناسیم، حال به نظر میرسد بسیار نزدیک به معرفی رسمی آن میباشیم. ساعاتی پیش تصاویر تبلیغاتی این محصول به بیرون درز پیدا کرده است، که نشان از معرفی زودهنگام آن دارد. سونی احتمالاً در کنفرانس مطبوعاتی خود در IFA 2017 که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد دست به معرفی نسخه نهایی این محصول میزند و به زودی باید شاهد عرضه آن در بازارهایِ جهانی باشیم.

از نامگذاری این محصول مشخص است که باید آنرا از خانواده 1000X سونی بدانیم و قطعاً یکی از ویژگی هایِ بارز خانواده مذکور که قابلیت حذف نویز میباشد همراه این محصول خواهد بود. گفته میشود همچون اکسپریا Ear، این محصول نیز مجهز به دستیار هوشمند شخصی صوتی خواهد بود و به عنوان یک محصول بسیار لوکس در دو رنگ مشکی و نقره ای متالیک معرفی خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

6 دیدگاه ها

  1. واقعا منتظر یه همچین محصولی بودم و امیدوار بودم سونی بسازش! فقط امیدوارم قیمتش مناسب باشه که با این شکل لاکچریش بعیده!
    ینی میترسم سونی با این دو تا گوشیی که قراره بده بیرون رسما قسمت موبایلش رو ورشکست کنه! آخه چرا یکی باید این گوشیا رو بخره وقتی دقیقا شکل سری های قبلین تازه سری های قبلی ارزون ترم هستن!!!

    پاسخ

  2. مگه اینکه از اینا بده هرزگاهی حالمون خوب بشه یه ذره اون حاشیه های موبابلشو بشوره ببره

    پاسخ

    taher2 گفته:
    ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۴۰

    چ فایده وقتی اینقدر گرون باشه که نتونی بخری یا اصلا اشانتیون رو گوشی نده یا اصلا اینقدر دیر بده بازار که مزه ش از دهن بیفته

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here