هندزفری دور گردنی WI-C100 سونی مجهز به شارژ سریع معرفی شد

0
۴,۴۶۴

سونی هدست بلوتوث بی سیم جدیدی را عرضه کرده است که عمر باتری بالایی دارد. هدفون دور گردنی بی سیم WI-C100 جدید سونی قادر است تا 25 ساعت عمر باتری را در صورت شارژ کامل ارائه دهد. جالب اینجاست که این محصول با پشتیبانی از شارژ سریع عرضه می شود زیرا شارژ 10 دقیقه ای آن تا 1 ساعت پخش موسیقی را ارائه می دهد. این محصول دارای برچسب قیمت اولیه 199 یوان (29 دلار) است.

وقتی صحبت از طراحی می شود، هدفون سونی WI-C100 از طراحی دور گردنی متناسب با گردن و پوشیدن راحت استفاده می کند. این هدفون ها دارای سه اندازه مختلف نوک گوش سیلیکونی هیبریدی هستند. بادز ها همچنین دارای طراحی کنترل از راه دور سه دکمه ای و یک دکمه چند منظوره برای بیدار کردن دستیار صوتی خود گوشی هستند.

محصول جدید از یک واحد درایو 9 میلی متری با موتور تقویت صدای دیجیتال DSEE استفاده می کند. سونی ادعا می کند که این موتور می تواند برخی از صدا های با فرکانس بالا را بازیابی کند و در نتیجه کیفیت صدا را بهبود بخشد.

هندزفری دور گردنی WI-C100 سونی مجهز به شارژ سریع معرفی شد

این هدست همچنین از استاندارد بلوتوث 5.0 ، پروتکل های کدک SBC و AAC و جلوه های صوتی 360 درجه به صورت On-Spot پشتیبانی می کند. کاربران همچنین می توانند جلوه های صوتی را از طریق برنامه Headphones Connect سونی تنظیم کنند. کاربران می توانند اکولایزر را بر اساس ترجیح خودشان تنظیم کنند و یک سبک گوش دادن شخصی برای خودشان تنظیم کنند.

علاوه بر این ، این هدست را می‌توان با فرستنده بی‌سیم WLA-NS7 و تلویزیون ‌های سری BRAVIA XRTM نیز جفت کرد و این کار به کاربران اجازه می ‌دهد تا از ویژگی های Dolby Atmos و سایر تجربیات مشاهده را تجربه کنند.

از دیگر جهات، هدفون سونی WI-C100 از گواهینامه IPX4 مقاومت در برابر آب و تعریق پشتیبانی می کند و در چهار رنگ مشکی ، سفید ، آبی و مایل به قرمز (رنگ خاکستری-قهوه ای تیره) به فروش می رسد.

فعلا فروش این محصول در کشور چین شروع شده و هنوز مشخص نیست که چه زمانی، با چه نامی و در چه بازه قیمتی برای بازار سایر کشور ها عرضه خواهد شد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here