هوآوی دیگر قادر به استفاده از کارت MicroSD در گوشی هایش نخواهد بود.

1
۴,۷۵۲

باز هم خبر بد دیگری برای شرکت هوآوی و این بار از سمت اتحادیه مرجع استاندارد های کارت حافظه SDA که این شرکت را از فهرست اعضای خود حذف کرده است و این خبر به شدت می تواند ترسناک باشد؛ چرا که در صورت تایید شدن آن، تولید و فروش محصولاتی که از مموری کارت های MicroSD پشتیبانی می کنند عملا غیر ممکن خواهد شد.

تصویری که در زیر آن را مشاهده می کنید یک اسکرین شات از قبل و بعد از تصمیم این اتحادیه به واسطه حذف شرکت هواوی از لیست اعضایش می باشد. اگر این خبر تایید شود این شرکت دیگر قادر به تولید محصولاتی با اسلات کارت حافظه نخواهد بود. نه تنها این مورد، بلکه تمامی شرکت های تکنولوژی که با ایالت متحده آمریکا همکاری می کنند قادر نخواهند بود تا با شرکت های چینی داد و ستدی داشته باشند.

در این بین، تولید NanoSD ها که همچنین با نام NM Cards شناخته می شود می تواند راه گریزی برای شرکت هواوی باشد تا به وسیله ساخت و مجهز کردن گوشی های آینده خود به این اسلات به نحوی ممنوعیت کشور آمریکا را دور بزند.

علاوه بر این مورد، وضعیت گوشی هایی که تا قبل از این در کشور انگلستان پیش فروش شده بودند نیز به صورت معلق در آمده است و در صدر آنها گوشی هواوی Mate 20X نسخه 5G وجود دارد، که اولین گوشی دنیا با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات سیار برای بازار انگلستان و به خصوص اپراتور بریتانیایی EE ساخته شده بود. دلیل این اپراتور برای معلق کردن وضعیت گوشی های این شرکت عدم ارائه بروز رسانی ها و نسخه کامل سیستم عامل آندروید بر روی این گوشی بوده است.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

  1. شرکت اچ پی و اچ تی سی هم ممنوع کرده! زیاد هم برای موبایل مهم نیست، انقدر اندازه حافظه اصلی زیاد شده که به نظر من مایکرو اس دی یه قسمتیه که فقط گوشی رو کند میکنه(واقعا میکنه)

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here