نسل جدید واکمن های سونی با الهام از طراحی اکسپریا XZ به نمایش گذاشته شدند

0
۶,۷۵۹


برخی از افراد می گویند که در عصر آیپدها و اسمارت فون ها دیگر جایی برای واکمن ها وجود ندارد. ولی حالا به نظر شرایط فرق کرده است. در نمایشگاه CES 2017 شاهد معرفی نسل جدیدی از واکمن ها بودیم که نسبت به نسل قدیمی طراحی جدید و دیجتال محوری را به خود گرفته اند. مدل این دستگاه NW-A35 اعلام شده است و از بیرون بیشتر شبیه گوشی Xperia XZ است با این تفاوت که از سیستم عامل اندروید بی بهره مانده است.

سونی در طراحی این دستگاه از طراحی Loop Surface که پیش از این در Xperia XZ و Xperia X Compact شاهد آن بودیم، استفاده کرده است. سونی در این دستگاه لبه های سمت راست و چپ دستگاه را بصورت منحنی طراحی کرده است در حالی که لبه های بالایی و پایینی دستگاه از طراحی فلتی بهره می برند. این طراحی در دست گرفتن آن را ساده تر می کند و ظاهری چشم نواز را برای آن ایجاد می کند. به ویژه درمورد Walkman کوچک جدید سونی این مورد صادق است. هرچند که این دستگاه از سیستم عامل اندروید استفاده نمی کند، با این حال یک صفحه نمایش 3.1 اینچی برای انجام فعالیت های موردنیاز با آن درنظر گرفته شده است.

تمرکز سونی بروی این محصولات جدید طبیعتاً بروی بخش صوتی آن ها بوده است. سونی در تبلیغات خود اعلام کرده است که این دستگاه قابلیت پخش موزیک با بالاترین کیفیت و بسیار بهتر از پلیرهای CD را دارا می باشد. هرچند که به نظر می رسد این حرف تنها زمانی درست باشد که شما درحال استفاده از یک هدفون رده بالا با واکمن خود باشید. البته این هدفون های جدید نیز در CES امسال معرفی شدند. واکمن NW-A35 شامل پنج خازن Panasonic POSCAP می باشد که قدرت آمپلی فایر دیجیتالی S-Master HX آن را تامین می کند. اگر هم از علاقه مندان به شنیدن موزیک بصورت بی سیم هستیم، امکان استفاده از NFC و بلوتوث بوسیله ی این دستگاه وجود دارد.

دانلود و پخش موزیک هایی با کیفیت بالا نیازمند حافظه ی داخلی بالایی نیز می باشد. بنابراین اندکی جای تعجب دارد که چرا کمپانی سونی تنها 16 گیگابایت حافظه ی داخلی برای این دستگاه درنظر گرفته است. با این حال، امکان افزایش حافظه ی دستگاه با استفاده از مموری کارت تا 128 گیگابایت وجود دارد ولی بازهم این موضوع در هنگ دانلود موزیک هایی با کیفیت و حجم بالا ممکن است آزاردهنده باشد.

برخلاف سایر مدل های واکمن، مدل NW-A35 نه تنها با هدف طراحی کوچک طراحی شده است، بله تنها 98 گرم وزن دارد. این هدفون در رنگ های Viridian Blue, Cinnabar Red, Charcoal Black, Lime Yellow و Bordeaux Pink عرضه خواهد شد. فروش این دستگاه از ماه فبریه در اروپا آغاز خواهد شد ولی هنوز اطلاعات بیشتری درمورد عرضه ی جهانی و قیمت آن در دست نیست. در پایان لازم به ذکر است که این واکمن ها پیشتر به صورت محدود معرفی شده بودند اما امروز برای اولین بار در یک رویداد جهانی به نمایش گذاشته شدند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here