پاسخ سونی به کاربران : چگونگی تصمیم گیری سونی در به روزسانی JB

15
۱۰,۶۲۳


روز گذشته سونی رسما برنامه خود برای به روزرسانی خانواده اکسپریا به جلی بین اعلام کرد که این خبر مورد نقد بسیاری از کاربران در سرتاسر دنیا قرار گرفت. در این برنامه اعلام شده بود که گوشی های xperia sola, u, tipo , miro به روزرسانی نخواهند شد و همچنین دارندگان گوشی xperia s نیز خیلی دیرتر از سایرین مثل دارندگان j آپدیت لوبیا ژله ای را دریافت میکنند.
از فاصله انتشار خبر آپدیت تا به الان انتقادات زیادی نسبت به این برنامه شده که سونی با دلایلی سعی در توجیه این برنامه ریزی کرده است.
آنتونی به عنوان نماینده سونی اعلام کرده است که در این برنامه فاکتورهایی مثل رزولیشن صفحه نمایش، مشخصات سخت افزاری و رم در نظر گرفته است اما سوالی که برای کاربران پیش می آید این است که چرا گوشیهای xperia sola و u در لیست قرار ندارند اما برخی دیگر از گوشی ها مثل go چراغ سبز گرفتند؟ همچنین چرا xperia j در این لیست قرار گرفته است ؟
آنتونی در پاسخ به سوال زیر اینگونه توضیح میدهد
چرا سولا ، u ، میرو و تیپو در لیست قرار نگرفته اند ؟
میزان کیفیت سخت افزار گوشیهای اکسپریا به عواملی مثل رزولیشن صفحه ، پلتفرم سخت افزاری و رم بستگی دارد که در اکسپریا گو این چند عامل به خوبی با هم ترکیب شده اند و تجربه منفی را در جلی بین به دست نمیدهد اما در مورد سولا ، یو ، تیپو و میرو اینگونه نیست بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا آنها را در ساندویچ بستنی باقی بگذاریم.
اولویت ما همیشه این است که بهترین تجربه را در گوشی های هوشمند در اختیار کاربران قرار بدهیم که این به معنای سخت افزار خوب همراه با عملکرد و ثبات در کنار نسخه های بالاتر اندروید میباشد. سعی ما همیشه بر آن است که از آخرین نسخه های سیستم عامل اندروید استفاده و آنها را در اختیار کاربران قرار دهیم.
چرا گوشی های سری 2011 اکسپریا به JB آپدیت نمیشوند؟
اکسپریا آرک s یک نمونه از گوشی های قدرتمند سونی اریکسون در سال 2011 است که این آپدیت را دریافت نمیکند. پس از بررسیهای به عمل آمده به این نتیجه رسیده ایم که باقی نگه داشتن گوشی های سری 2011 اکسپریا در نسخه ساندویچ بستنی تجربه بهتری در عملکرد این گوشی هاست و برای همین تصمیم گرفتیم تا خانواده 2011 اکسپریا را در ایستگاه ساندویچ بستنی اندروید متوقف کنیم.

دوستان عزیز هرگونه نظر و بحث و سوال در مورد این برنامه ریزی در تاپیک زیر مطرح میشود. منتظر نظرات شما هستیم. با تشکر
بحث و تبادل نظر در مورد برنامه سونی در به روزرسانی به 4.1.1

منبع: xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

15 دیدگاه ها

  1. چرا سونیs اینقدر دیر این که یکی از بهترینا ی سونیه
    امیدوارم با این مدت طولانی.مشکلاتی که داره کاملا برطرف شه

    پاسخ

    hadi گفته:
    ۰۹ دی ۱۳۹۱ - ساعت: ۲۳:۰۸

    احتمالا سونی برای گوشی های سطح بالای خودش فرصت بیشتری خواسته تا آپدیتهای بهتر ارائه بده …

    پاسخ

  2. بابا این سونی هم خودشو سرکار گذاشته خیلی مسخرس اکسپریا جی از سولا هم کمتره ار نظر گرافیکی گو هم همینطور فعلا هم آپدیت ics برای سولا به ایران نیومده این چه وضعشه ؟ آخه؟ ما که فعلا در حسرت آپدیت سولا هستیم چه برسه به جلی بین فکر کنیم ،؟ کسی دقیقا می دونه آپدیت سولا کی به ایران میاد؟

    پاسخ

    hadi گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ساعت: ۰۸:۳۱

    رام سولا رو از انجمن دانلود کن. با فلش تولز نصب کن

    پاسخ

  3. *الان که به این خبر نگاه می کنم از خریدم راضی تر میشم چون سونی خواسته با این کار فروش گوشی جی را هم بالا ببره چون یو و سولا اونقدر گوشی های خوبین که هنوز هم خیلی ها میخوان بخرن

    پاسخ

  4. خیلی ناراحت شدم ..اخه من سولا گرفتم …از چند جا تحقیق کردم گفتن گوشی خوبی هست و و قابلیت اپدیت داره … ولی الان که میشنوم یه جورایی پشیمون شدم.. از  دست اندر کاران سایت سوال دارم  مگه سولا یه گوشی قدیمی هست که نوشته  گوشی های قدیمی اکسپریا قابلیت اپدیت ندارن؟؟//…بعدش میخواستم بگم  شما که سولا دارید ازش راضی هستید ؟؟؟

    پاسخ

    hadi گفته:
    ۳۰ آذر ۱۳۹۱ - ساعت: ۱۳:۵۰

    خب راستش سونی همه مارو غافلگیر کرد. اما زیاد هم جای نگرانی نیست. ما چشم امیدمون به تیم fxp هست.

    پاسخ

  5. توجیهات بی معنی
    یعنی jبا آندروید4.1بهتره ولیarc s با آندروید 4بهتر میتونه باشه

    پاسخ

    hadi گفته:
    ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ساعت: ۱۳:۱۵

    سونی در گوشی های 2011 میل زیادی برای آپدیت نشون نداده. پیش بینی میشد که به خانواده اکسپریا سونی اریکسون آپدیتی نده.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here