پاسخ قاطع معاون سونی موبایل به شایعات: سونی موبایل فروشی نیست …

13
۷,۸۹۳

sony-logo
سونی موبایل فروشی نیست … این همان تیتری است که در دو ماه گذشته با بالاگرفتن شایعات در خصوص واگذاری بخش موبایل سونی انتظارش را داشتیم. سال 2015 برای سونی و طرفداران این شرکت بسیار ناراحت کننده آغاز شد. در ابتدای سال خبر احتمال واگذاری بخش موبایل سونی شوک بزرگی را به طرفداران این شرکت وارد کرد. خبری که باعث شد در طول دو ماه گذشته شایعات در مورد پایان عمر سونی موبایل روز به روز بیشتر شود و علاقه مندان به این برند محبوب را از آینده نا معلوم این شرکت نا امید کند.

این شایعات وقتی قوت گرفت که کازو هیرای، مدیر عامل سونی در یک مصاحبه ای اعلام کرده بود برای جبران ضرر تمامی روش ها اعم از فروش یا استخدام شریک تجاری را مد نظر قرار خواهیم داد. صحبت های چند هفته قبل هیرای باعث ایجاد شبهات زیادی شد به طوری که هر یک از خبرگذاری ها به نحوی به تفسیر صحبت های مدیرعامل سونی پرداختند.

اما خبری که انتظار آن را داشتیم امروز و از زبان معاون کل سونی میشنویم. تیم هریسون معاون کلی سونی در خصوص شایعات مطرح شده پیرامون احتمال واگذاری بخش موبایل با قاطعیت میگوید: سونی موبایل فروشی نیست… در واقع چیزی که هیرای میخواهد بگوید این است که : ” ما یک کمپانی در حال رشد هستیم ، پس باید تمام گزینه هایِ مورد نظر را برای مذاکره باز نگه داریم ” . هریسون اذعان کرد که مدیر عامل سونی هیچ برنامه ای برای تغییر نقشه راه بخش موبایل ندارد . هریسون ادعا میکند : ” او به هیچ وجه نگفته است که ما آماده فروش بخش موبایل هستیم ! مطلقاً ما بخش موبایل را نمیفروشیم !

روز گذشته نیز مدیر بخش موبایل سونی هیروکی توتوکی در همین رابطه گفته بود حتی اگر سونی تصمیم به خروج از بخش موبایل داشته باشد بخش نرم افزاری این شرکت همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

سونی روز گذشته و در جریان کنگره جهانی موبایل از تبلت جدید خود تحت عنوان تبلت اکسپریا Z4 در کنار اسمارت فون میان رده اکسپریا M4 Aqua و چند لوازم جانبی دیگر پرده برداشت. حضور سونی موبایل در روز اول کنگره با وجود این که بسیار بی سر و صداتر از سایر کمپانی ها بود اما به اعتقاد بسیاری یکی از بهترین نمایش ها را در بین شرکت های حاضر در این کنگره به خود اختصاص داد.

phonearena

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

13 دیدگاه ها

  1. اون کسانی که صبح تا شب میامدند اینجا و همسو با دو سه سایت!!!! برای سونی نسخه میپیچیدند باید بگم نصف شرمندگی شما مال دوستان شما!!!!! هخهخخهخهخخخخخهههههههههههه

    پاسخ

  2. اصلا دنیای موبایل بدون xperia مث برنجِ سفید بدون خورش میمونه!
    اگه خدایی نکرده ، خدایی نکرده ، زبونم لال سونی بخش موبایلشو تعطیل کنه ضربه بزرگی بم وارد میشه و افسرده میشم!

    پاسخ

  3. اون آرم SONY چه ابهتی بخشیده به ساختمون
    پشت گوشی ها دیگه بماند
    همین آرم رو بزنی به پراید میشه لامبورگینی اونتادور
    اصن ته ابهت و کلاس و شخصیته این آرم

    پاسخ

  4. اخرش میفروشه وقتی گفته اگ بفروشم نرم افزار هست.
    خیلی بد میشه اینجوری

    پاسخ

    امیر گفته:
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۰۶

    اونو برا ادم ساده لوحی مثل تو گفته که نگران نباشی البته اگه طرفداره سونی باشی

    پاسخ

  5. ولی کاشکی سونی یه گوشی از سری اولترا توی این نمایشگاه معرفی میکرد. هیچ منافاتی هم با معرفی چند ماه بعد z4 نداشت.
    موافقا +
    مخالفا –

    پاسخ

    sajjad گفته:
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۲۷

    باهات موافقم اساسی من ک از تبلت خوشم نمیاد دوس دارم با ی فبلت از قابلیتps4 remote playاستفاده کنم…

    پاسخ

    hossein گفته:
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۵۰

    من دوس دارم خود زد4 فبلت باشه نه اینکه زد4 کوچیک باشه به جاش یه فبلت دیگه بده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here