پروژه جدید سونی: امنیت خانه خود را به دستیار صوتی اکسپریا بسپارید

2
۴,۴۹۴


سونی موبایل با ابزارهایی که در اختیار دارد، سعی میکند تا خلاقانه ترین کاربردها را به مشتریان خود ارائه کند. دستیار صوتی Xperia Hello که مدتی است در برخی بازارها به خصوص بازار ژاپن عرضه شده، ابزاری است که علاوه بر نقش اصلی آن، اهداف دیگری را هم دنبال میکند.

سونی با همکاری شرکت امنیتی SECOM تصمیم دارد تا از دستیار صوتی اکسپریا در زمینه برقراری امنیت منزل نیز استفاده کند. Xperia Hello توانایی تشخیص چهره را دارد که سونی در وهله اول از این قابلیت برای ارتقا سیستم امنیتی منزل استفاده خواهد کرد.

شرکت Secom بزرگترین شرکت امنیتی در کشور ژاپن است که از دستیار صوتی برای امنیت منازل بهره خواهد برد. Xperia Hello در زمان عدم حضور کاربر در منزل، پیام های لازم را از طریق پیام رسان لاین که یک پیام رسان ژاپنی است به کاربر منتقل میکند. دستیار صوتی اکسپریا نیازی به فعال سازی روزانه برای برقراری امنیت ندارد و در مواقعی که کاربر از منزل خارج شده یا در حال خواب است، به طور خودکار وظیفه خود را انجام خواهد داد.

دستیار Xperia Hello تمام اتفاقات رخ داده در منزل را بررسی کرده و به کاربر منتقل میکند. این دستیار سخنگو حتی میتواند موارد لازم را به صورت صوتی اعلام کند و یا در مواقعی که کاربر در خارج از منزل است، گزارش لحظه به لحظه از درون منزل را از طریق پیام رسان Line به کاربر منتقل کند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

2 دیدگاه ها

  1. خیلی جالبه. با این که سونی رو در رسانه ها دنبال می کنم اصلا تبلیغی را جع به Xperia Hello یا Xperia Touch ندیدم.
    این شرکت انتظار فراگیر شدن بازار هم داره!
    (من خودم از طرفدارای سونی ام)

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here