پروژکتور Life Space UX سونی، جذابترین مجله ای است که تا به حال تماشا کرده اید!

1
۵,۳۴۶


سونی بامداد امروز و در طی رویداد CES از پروژکتور جدید خود برای فواصل نزدیک و پخش در اندازه بزرگ بر روی دیوار پرده برداشت. نمونه اولیه این پروژکتور که بامداد امروز به نمایش عموم گذاشته شد توانایی پخش تصاویر 4K بر روی دیوار را دارا میباشد.

این پروژکتور همانند دیگر پروژکتور ها توانایی پخش با کیفیت تصاویر و ویدیو ها بر روی دیوار و یا هر سطح صاف عمودی را دارا میباشد اما قابلیت ویژه این پروژکتور که نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کرده است توانایی مرور مجلات الکترونیکی بر روی دیوار میباشد. به همراه این پروژکتور میتوان بسیاری از مجلات روز دنیا را بصورت الکترونیکی مرور کرده و به مطالعه آن پرداخت. علاوه بر مجلات این پروژکتور توانایی کنترل تمامی محتوای نمایش داده شده مانند موسیقی، فیلم و پخش تلویزیون بصورت آنلاین و مشابه مجلات را دارا میباشد.

این پروژکتور توانایی نمایش تصاویر تا ابعاد 120 اینچ را دارا بوده و میتواند فاصله ای تا 10 اینچ از دیوار داشته باشد. همچنین این پروژکتور تصاویری با میزان نور 2500 لومن را داراست.

اما نکته قابل تامل این پروژکتور در حالت نمونه اولیه قرار داشته و انتظار میرود فاصله زیادی تا زمان عرضه عمومی داشته باشد. با اینکه تمامی ژست های حرکتی دستگاه به خوبی کار میکنند اما عقلانی به نظر میرسد که سونی یک کنترل برای مدیریت بهتر محتوا همراه با این پروژکتور عرضه کند. قیمت نهایی ای برای این محصول بیان نشده است اما انتظار میرود قیمتی در حدود 60 هزار دلار داشته باشد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here