پس از اکسپریا Z3 Compact این بار اسکرین شاتی از اکسپریا Z3 به بیرون درز کرد.

10
۸,۹۰۷

sony-make-believe_3
صبح امروز بود که اسکرین شاتی مرموز توسط توسعه دهنده مشهور XDA، دوملرد منتشر شده که گفته میشد متعلق به مینی پرچمدار آینده سونی یعنی اکسپریا Z3 Compact است. اما حالا پس از گذشت تنها چند ساعت از انتشار آن تصویر اینبار تصویری دیگر منتشر شده که ادعا میشود متعلق به اکسپریا Z3 ، پرچمدار آینده سونی است.

این مدل با کد D6653 به نمایش در آمده که تایید میکند، مدل D6603 که چندی قبل در بنچمارک نیز ظاهر شده بود مربوط به همین دستگاه یعنی اکسپریا Z3 است.

در این مدل برخلاف انتظار ها سونی همچنان از چیپ اسنپدراگون 801 استفاده میکند. البته با قدرتی بیشتر که بر اساس تصویر نیز مشاهده میشود چیپست مورد استفاده MSM8974-AC است که مدتی قبل در گلکسی S5 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. البته رم این دستگاه بر خلاف گلکسی S5 که از رم 2 گیگابایت استفاده میکرد، 3 گیگابایت خواهد بود.

اما رزولیشن صفحه نمایش، بر خلاف تمامی شایعات سونی همچنان از رزولیشن 1080 در پرچمداران خود استفاده خواهد کرد و هنوز خبری از صفحه نمایش QHD در محصولات سونی نیست. این دستگاه در حال حاضر نیز نسخه اندروید 4.4.4 را اجرا میکند.

Xperia-Z3-315x560

با توجه به این مشخصاتی که از اکسپریا Z3 تا به این لحظه گزارش شده، نمیتوانیم در پرچمدار آینده سونی ارتقای سخت افزاری زیادی را نسبت به اکسپریا Z2 شاهد باشیم. شاید به دلیل فاصله زمانی کوتاه از عرضه جهانی اکسپریا Z2 سونی قصد دارد تا همچنان این محصول را در رده بالای بازار نگاه دارد و اکسپریا Z3 را نیز در سطحی نسبتا مشابه با آن عرضه کند.

Xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

10 دیدگاه ها

  1. خیلی زوده z3 بخواد بیاد.آخه چی رو میخواد ارتقا بده.اندرویدش رو؟یا 2.3 بشه 2.5؟
    رم که همونه.رزولوشن که همونه.
    فقط میترسم سونی به سرش زده باشه به جای شیشه از فلز استفاده کنه که خیلی بده.چون htc one وقتی داغ میکنه بدنش واقعا رو اعصابه.

    پاسخ

  2. استفاده از چیپ 801. به جای 805 کار خوبیه چون در بازده تفاوت چندانی نگارند و فقط برای دهن پرکنیه رسانه ها و رقباست ضمنا موجب کاهش قیمت دستگاه میشه، سونی بیشتر از تمام شرکت ها به فکر حال مشتریاشه. احتمالا فرکانس cpu شما هم 2.3 باشه

    پاسخ

    .:THIEF:. گفته:
    ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۴۵

    Xperia keyboard لعنتی با این auto correction ـش

    پاسخ

    ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۱۴

    فرکانس برای زد 2 گزارش شده که 2.5 هست
    کلا چیپ AC رو اینقدر پایین نمیبندن! AB که واسه زد 2 بود 2.36 است.

    پاسخ

    moha گفته:
    ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۰۷

    سلام.واسه زد۲ یا زد۳؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here