پس از مدت ها انتظار، اکسپریا XZ Premium قرمز وارد بازار ایران شد.

17
۷,۵۳۰


اکسپریا XZ Premium بدون شک محبوب ترین گوشی هوشمند سونی در سال 2017 بود. این تلفن هوشمند که در ابتدای سال 2017 در نمایشگاه MWC بارسلون معرفی شد، در دو رنگ مشکی اقیانوسی و کروم درخشان پا به بازار ایران گذاشت.

پس از چند ماه، سونی رنگ صورتی را هم به رنگ های اصلی اضافه کرد که شاید چندان با استقبال مشتریان مواجه نشد. در نهایت چهارمین رنگ اکسپریا XZ Premium آخرین رنگ این گوشی قدرتمند بود که چند هفته قبل معرفی و کم کم به کشورهای مختلف عرضه گردید.

رنگ قرمز که سونی آن را “Rosso” نامیده، همانند دیگر رنگ های اکسپریا XZ Premium درخشان است. این رنگ در ابتدا برای بازارهای شرق آسیایی در نظر گرفته شد اما بعدها خبر رسید، ورود آن به بازار ایران هم عملی خواهد بود. این اتفاق امروز پس از گذشت چند هفته از معرفی رنگ قرمز اکسپریا XZ Premium به وقوع پیوست.

هم اکنون رنگ قرمز اکسپریا XZ Premium به صورت بسیار محدود وارد بازار ایران شده است. متاسفانه قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه کمی بالاتر از انتظارهاست که شاید به علت محدودیت عرضه آن باشد. هم اکنون رنگ قرمز اکسپریا XZ Premium با قیمت حدود 3 میلیون تومان به بازار کشور تزریق شده است.

آپدیت: تنها ساعتی پس از عرضه اولیه این گوشی، قیمت این دستگاه مورد انتقاد قرار گرفت که با مذاکرات فروشگاه تکنولایف قیمت توزیع کننده به مبلغ 300 هزار تومان کاهش پیدا کرد. هم اکنون رنگ قرمز اکسپریا XZ Premium با قیمت 2,699,000 تومان در فروشگاه تکنولایف موجود است.

نسخه قرمز رنگ اکسپریا XZ Premium در تکنولایف

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

17 دیدگاه ها

  1. جالبه که با یک مذاکره ۳۰۰هزارتومان پایین تر میاد قیمتش! مگه چقد سود میکنند؟!

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۲۰

    دوستان زیباترین و با کیفیت ترین گوشی که تو عمرم خریدم‌ رنگ قرمز ایکس زد پرمیوم هست واقعا بی نظیره و فقط سونی میتونه چنین محصولات بی نظیری تولید کنه
    ایکس زد پرمیوم رنگ قرمز در کنار پرچمداران گوشی های چینی!!!مثل این است که یک لندکروزر ۵۰۰ میلیون تومانی ژاپنی را ((ایکس زد پرمیوم)) کنار یکی از شاسی بلند های بونجول و به درد نخور چینی ((همه گوشی های چینی )) پارک کرده باشیم
    واقعا کسی که حرفه ای است می فهمد من چی میگم با کسانی که میرن هواوی و از این جور چیزها میخرند و با پررویی اونو با سونی مقایسه می کنند حرفی ندارم و از خدا آرزوی کمک به این افراد دارم !!!

    پاسخ

  2. چقد قشنگه این لامصب….انصافا رنگ خیلی باحالیه میخام بخرم ولی منتظرم گوشیای جدید معرفی شه…حالا تا گوشی جدید بخریم سال بعدش ۵Gمیاد…شانس نداریم که…

    پاسخ

  3. چقدر بازار بی در و پیکریه. دقت کنین میگه با مذاکره ۳۰۰ هزار تخفیف داده. خب معلومه که به قیمت رنگای دیگه خریده ولی چون دیده مسئولین خواب هستن گفته کی به کیه میدم ۳ میلیون. ببین چقدر سود داشته که با یه مذاکره اولیه ۳۰۰ تا کم کرده بازم براش سود خوبی داشته.

    پاسخ

  4. ۳تومن داشتم موتوری میخریدم مینداختم زیر پام‌ چه کاری ۳ تومن بدی گوشی ماشالا تو شهرم دزد ک پره ازت بزنن سکته رو شاخته برج ۴ زد ۵ پریمیوم دزدیدن داشتم سکته میکردم ب بدبختی برج ۸ پیداش کردم اونم شانس اوردم

    پاسخ

  5. دوستان از وقتی Xperia X خودم رو به آخرین آپدیت بروزرسانی کردم مشکل پرش آنتن پیدا کرده گوشیم بعد آپدیت ریست فکتوری هم کردم قبلا چنین مشکلی نداشتم آیا راه حلی هس برای این مشکل؟

    پاسخ

  6. سلام رفقا
    میخوام زد ۵ معمولی بخرم تک سیمش کت۶ یا دو سیم؟
    تک سیمش گیر میاد؟

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۲۳

    نمیخوام دخالت کنم عزیز ولی فکر کنم X بهتر باشه البته خودتون بهتر میدونین

    پاسخ

    DaniyalXPg گفته:
    ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۴۵

    درسته خرید x منطقی تره اما من فیلمبرداری ۴k و مودم کت ۶ واسم اهمیت داره و یجورایی از z5 خوشم اومده

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۵۷

    سلام
    خودم زد۵ دارم
    پیشنهاد میدم کلا بیخیال این گوشی بشید

    پاسخ

    AEXZ گفته:
    ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۴۶

    داداش X بگیری خیلی بهتره
    من خودم Z5 دارم
    X از +LTE پشتیبانی میکنه
    ولی به نظرم اگه وسعت میرسه یکم بزار روش XZ آبی بگیر،فوق‌العاده گزینه بهتریه

    پاسخ

    DaniyalXPg گفته:
    ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۰۲

    XZ دوستم داره دوربینش زیاد تعریفی نیست و رنگهاش مرده و سردن
    اتفاقا خودم xz مد نظرم بود ولی دوربینش چنگی بدل نمیزنه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here