پیام رسان محبوب تلگرام با ویژگی هایِ بسیار جذاب به نسخه ای جدید بروزرسانی شد.

7
۹,۰۶۳

44e128efb4b6ea9cb5

پیام رسان تلگرام در کشور ایران یک یار نام آشناست، چون خیل عظیمی از کاربران این پیام رسان محبوب در کشور ایران حضور دارند و تعداد آنها روز به روز در حال افزایش است. اما این پیام رسان به همین سادگی ها هم موفق به جذب سهم زیادی از کاربران دنیا در زمینه پیام رسانی نشده است و تلاش بی دریغ و شبانه روزی مهندسین این مجموعه و نوآوری هایِ این تیم باعث محبوبیت بیش از پیش آن شده است.

تلگرام در نسخه هایِ اَخیر حسابی گرد و خاک به پا کرده است. در نسخه قبل ویژگی جدیدی به نام تلگراف به این پیام رسان محبوب اضافه شد، که در واقع به کاربران اجازه ساخت وبلاگ هایِ شخصی را میدهد. ویژگی دیگری که در نسخه قبل توجه بسیاری را به خود جلب کرد نیز، قابلیت نمایش سریع یا همان Instant View میباشد، که باعث میشود در وقت و دیتایِ مصرفی کاربران صرفه جویی شود.

اما تلگرام گویا به همین امکانات راضی نمیشود و در نظر دارد علاوه بر فراهم کردن امکانات بیشتر برایِ کاربرانِ خود، کاربران شبکه هایِ اجتماعی، پیام رسان هایِ دیگر و حتی مشترکین سرویس هایِ بزرگی چون جی میل را نیز به سمت پیام رسان خود هدایت و آنها را ترغیب به استفاده از این پیام رسان محبوب کند.

در نسخه اَخیری که دیروز تلگرام برایِ پیام رسان خود منتشر کرد، ویژگی هایِ بسیار جالبی به چشم میخورد. همانطور که اشاره شد، علاوه بر همگام سازی تلگرام با سرویس هایِ بزرگ و شبکه هایِ اجتماعی معروفی چون توئیتر، فیسبوک، اینستاگرام و …، قابلیت سنجاق کردن چت هایِ مهم به این نسخه افزوده شده است.

این ویژگی تا پیش از این جایِ خالیش به شدت احساس میشد و بر اساس درخواست بسیار زیاد کاربران، این قابلیت به نسخه اَخیر افزوده شده است. از طریق این ویژگی کاربران میتوانند یک یا چند چت را سنجاق کنند، تا همیشه در بالاترین اولویت نمایش داده شوند. این کار به سادگی و از طریق سوآیپ کردن به سمت چپ و انتخاب گزینه Pin امکان پذیر است.

همچنین، در نسخه جدید کاربران میتوانند به واسطه ویرایشگر عکس جدید و بهبود یافته، عکس هایِ خود را حرفه ای تر از پیش ویرایش کرده و برایِ دوستان خود ارسال کنند. در پایان نیز، تلگرام یک ویژگی را برایِ پیام رسان خود در نظر گرفته است، که شاید جایِ خالیش به شدت احساس میشد.

این ویژگی به درد کسانی میخورد که زیاد به تماشایِ ویدئو در پیام رسان تلگرام مشغول میشوند. حالا دیگر نیازی نیست در هنگام تماشایِ ویدئویِ دلخواهتان، نگران از دست دادن چت هایِ خود باشید. با پخش کننده شناور ویدئویِ تلگرام به سادگی میتوانید هم با دوستانتان چت کنید و هم ویدئویِ خود را تماشا کنید.

قابليت هاى جديد نسخه 3.15 پیام رسان تلگرام:

– چت‌ هایِ مهم را به بالای لیست سنجاق کنید تا هیچ پیام جدیدی را از دست ندهید (چت را به چپ کشیده و گزینه سنجاق را انتخاب کنید)

– اکانت تلگرام خود را با بسیاری از سرویس‌ ها از قبیل توئیتر، اینستاگرام، اسپاتیفای، جی‌میل، پاکت، پینترست، نست، فیلیپس هیو و سرویس‌ هایِ بیشمار دیگر پیوند دهید.

– اپلیکیشن‌ ها و ابزارها را از طریق تلگرام کنترل کنید و یا رویدادهایِ آنها را از طریق پیام دریافت کنید. برای برپایی این همگام‌سازی، با ربات « If This That » چت كنيد.

– در ویرایشگر جدید تصاویر، عکس‌ هایِ خود را با زاویۀ دلخواه بچرخانید

– با قابلیت تصویر در تصویر، ویدئوهایِ یوتیوب و ویمئو را هنگام مرور کردن سایر چت‌ ها ببینید

– با چرخاندن گوشی در هنگام تماشای ویدئوهایِ یوتیوب و ویمئو، وارد مُد تمام صفحه شوید

– پیام‌ ها و فایل‌ هایِ چندرسانه‌ ای چت اَبری و گروه‌ها را  به چت رمزنگاری شده فوروارد کنید

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

7 دیدگاه ها

  1. با سلام

    تقاضا می کنم روش استفاده از امکان Instant View را توضیح دهید. گویا آدرس اینترنتی telegraf. pf فیلتر شده و امکان استفاده از آن نیست.

    پاسخ

  2. نخواستیم ویژگی جدید بابا یه دسته بندی اضافه کنه اونقد تعداد چتا و کانالا و گروها زیاد شدن

    پاسخ

    malakhak گفته:
    ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۳۸

    نسخه پلاس رو از گوگل پلی دانلود کن

    پاسخ

    Saeed Mohammadipoya گفته:
    ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۵۳

    بخام نسخه اصلیو داشته باشم چی خب باید اضافه کنه

    پاسخ

  3. خوشمان آمد بدجوری پیشرفت کرده
    فقط مونده تماسهای صوتی تصویری بیاد
    بعد نابودی رقبا

    پاسخ

    kian13 گفته:
    ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۱۵

    خداییش از اول همین مورد رو کم داشت واقعا امیدوارم زود اضافه کنه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here