پیش فروش هدست واقعیت مجازی سونی برایِ بار دوم رکورد زد !

12
۶,۱۲۳

total-psvr-playstation-vr-headset

در ماه مارس میلادی بود که سونی پیش فروش هدست واقعیت مجازی خود را از طریق فروشگاهی غیر از فروشگاه رسمی خود آغاز کرد و پیش فروش Playstation VR برایِ اولین بار در سایت آمازون رکورد بینظیری را به ثبت رساند و به چند ساعت نکشید که آمازون تمام موجودی پیش فروش شده این هدست واقعیت مجازی را به فروش رساند و کاربران با پیغام ناموجود بودن این محصول روبرو شدند!

داستان را از جهت دیگری نیز برایِ شما روایت کرده بودیم و چندی پیش اعلام کردیم که سونی در اولین ساعات عرضه هدست واقعیت مجازی خود با خیل عظیم طرفداران مواجه شد و تمامی موجودی پیش فروش شده به فروش رسید. حال سونی بر اساس درخواست کاربران یکبار دیگر پیش فروش Playstation VR را در یکی از معروفترین وبسایت هایِ تخصصی بازی در دنیا به راه انداخت و باز هم نتیجه ای همسان رقم خورد.

مدیر وبسایت Game Stop اذعان میکند که اینبار پیش فروش هدست واقعیت مجازی سونی به روز و ساعت نکشید و در رکوردی تاریخی، تمام موجودی Playstation VR در دقایق ابتدایی به فروش رسید! آقایِ Bob Puzon، معاون ارشد اجرایی وبسایت Game Stop میگوید:

این شوق و ذوق کاربران برایِ دست یافتن هر چه سریعتر به هدست واقعیت مجازی سونی وصف ناشدنی است، چون این دومین باری است که پیش فروش اینترنتی در سایتی غیر از سایت سونی انجام میشود و به اتمام رسیدن موجودی پیش فروش شده ما تنها دقایقی پس از آغاز پیش فروش به جد غیرقابل باور است!

به ذهن داشته باشید که این دومین فروش رسمی است که با موفقیتی بسیار زیاد و استقبال بینظیر کاربران مواجه شده است و به نظر میرسد دلیل موفقیت سونی در پیش فروش بسیار خوب هدست واقعیت مجازی Playstation VR، نیاز نداشتن به سخت افزاری به روز میباشد و از این رو کاربرانی که کنسول PS4 سونی را خریده اند میتوانند با خیال راحت هدست واقعیت مجازی این شرکت را سفارش دهند.

مدیر اجرایی سایت Game Stop اشاره کرد که ما در حال رایزنی با سونی برایِ پیش فروش واحدهایِ بیشتری از Playstation VR هستیم و سونی به ما قول داده است تا پیش از آغاز عرضه رسمی این محصول در ماه اُکتبر، پیش فروش هایِ بیشتری را برایِ علاقه مندان به پیش خرید این محصول تدارک ببیند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

12 دیدگاه ها

  1. دنیای مجازی و گیمینگ و کنسول فقط و فقط متعلق به سونی هست والسلام
    جدیدا فروش بخش TV های سونی و همچنین بخش دوربین های حرفه ای سونی هم بسیار عالی شده بخش کنسول که در دنیا یکه تاز هست مثل همیشه مثل بخش فروش سنسور های سونی

    پاسخ

  2. چرا همین سیاست رو در بخش موبایل دنبال نمیکنه کیفیت گوشی هاش که بسیار عالی هستن؟

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۱۴

    اقا احسان بخش کنسول سونی از بخش اکسپریا جداست درضمن این هدست مجازی واقعا از نظر امکانات نسبت به رقبا
    دیگه بیشتر و قیمت بسیار پایین تری داره
    متاسفانه سونی توانایی تولید این همه سفارش یه جا نداره همینجور که میبنی به دقیقه نمیکشه که سفارشات تموم میشه
    من خودم ps4 رنجن ۲ دارم خیلی دوست دارم vrبگیرمش ولی کوووو خخخخ

    پاسخ

  3. درود بر خریدار ها 🙂

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۴۹

    خخخخخخخ اره

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۱۶

    منم ps4 دارم میخوام vr بخرم
    مهران بنظرت گیر منم میاد خخخخ

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۵۳

    انشا… گیر همه مون بیاد با هم ست کنیم بریم خیابون خخخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here