چهار گوشی از سونی در لیست دستگاه های توصیه شده توسط یوتیوب قرار گرفتند

5
۸,۱۶۶


یوتیوب لیستی از گوشی های هوشمند که با بهره مندی از آخرین تکنولوژی های موجود توانایی ارائه بهترین تجربه تماشای ویدئو را به کاربر میدهند منتشر کرد که در بین آنها نام چند گوشی هوشمند از سونی دیده میشود. آخرین گوشی هوشمند سونی تا امروز که اکسپریا XZ3 است نیز در این لیست قرار گرفته است.

یوتیوب این لیست را با در نظر گرفتن استانداردهایی تنظیم کرده است که از بین گوشی های سونی نام اکسپریا XZ3، اکسپریا XZ2، اکسپریا XZ2 Premium و اکسپریا XZ2 Compact هم دیده میشود. اکسپریا XZ3 با توجه به صفحه نمایش QHD که دارد میتواند محتواهای HDR را با رزولوشن 1440p هم نمایش دهد.

در این لیست فاکتورهایی نظیر پشتیبانی از محتوای HDR، پخش ویدئوی 360 درجه ای، دیکد کردن ویدئوهای 4K، پشتیبانی از ویدئوهای با ریت بالای 60 فریم، استاندارد دیکدر VP9 و عملکرد قابل قبول DRM در نظر گرفته شده است. یوتیوب به نوعی با انتشار این لیست تایید میکند که دستگاه های نامبرده توانایی ارائه بهترین کیفیت ها را برای تماشای ویدئوهای موجود در یوتیوب دارند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

5 دیدگاه ها

  1. باید لیست کامل رو میگذاشتید ببینیم از بقیه برند ها چه گوشی هایی انتخاب شدن؟ ؟ ؟ والله ما غیر از سونی گوشی دیگه نمیگیریم ولی این لیست رو اگر کامل میگذاشتید خیلی بهتر بود. رسالت خبری خودتون رو اجرا کرده بودید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here