چینش مربعی سیستم دوربین آیفون 11 تایید شد

    0
    ۲۲,۲۷۸

    در ماه پیش برای اولین بار تصاویری از نسل بعدی آیفون های اپل منتشر شدند که ما را تا حدودی با ظاهر احتمالی قاب دوربین اصلی این گوشی ها آشنا کردند. در تصاویر منتشر شده ما شاهد یک سیستم دوربین سه گانه با چینش مربعی بودیم و به نظر میرسید که چیدمان دوربین ها نیز به صورت رندوم بوده است.

    کمپانی Olixar که تولید کننده ی قاب محافظ و لوازم جانبی تلفن های هوشمند است، تاکنون شیشه های محافظ برای قاب پشت گوشی های سری آیفون 11 را تولید کرده است. این شیشه های محافظ در سه مدل عرضه خواهند شد و هر کدام از آنها متعلق به یکی از سه مدل آیفونی هستند که انتظار میرود امسال معرفی شوند. علاوه بر این، کمپانی Olixar شیشه ی محافظ صفحه نمایش iPhone 11 Max را نیز تولید کرده است و میتوان آن را از طریق سایت Mobile Fun UK پیش خرید کرد.

    این سایت خرده فروشی بریتانیایی یک ویدیو درباره ی شیشه های محافظ دوربین منتشر کرده است و در این ویدیو توضیح میدهد که شیشه های محافظ Olixar هم اکنون در مرحله ی تولید انبوه هستند و برای خرید در دسترس میباشند، بنابراین میتوان گفت که این کمپانی از طراحی نهایی آیفون های بعدی اپل مطمئن است. همانطور که اشاره کردیم سه مدل شیشه ی محافظ دوربین عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد آیفون 11 و آیفون 11 مکس به سیستم دوربین سه گانه مشابهی مجهز خواهند شد اما مدل ارزان قیمت تر یعنی iPhone 11R به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد.

    شایعات اولیه اشاره کرده بودند که اپل میخواهد برای اولین بار یک دوربین با زاویه عریض 120 درجه ای به سیستم دوربین آیفون 11 اضافه کند. همچنین در این گزارشات آمده است که دوربین اصلی و دوربین تله فوتوی آیفون های آینده مانند مدل های قبلی به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهند بود اما دوربین اولترا واید از این مشخصه بی بهره خواهد بود. در ضمن iPhone 11R فاقد دوربین اولترا واید خواهد بود و علاقمندان این گوشی باید به دوربین استاندارد و تله فوتو بسنده کنند.

    همچنین اپل میخواهد از فلش LED چهارگانه ی درخشان تری نسبت به قبل استفاده کند و بیرون زدگی دوربین را نیز در مقایسه با مدل های قبلی کاهش دهد. انتظار میرود که قابلیت Smart HDR هم به روزرسانی شود تا بتواند با نمونه های مشابه سایر کمپانی ها رقابت کند.

    کمپانی Olixar سابقه ی خوبی در افشای طراحی ظاهری قاب های محافظ گوشی ها دارد، اما طراحی شیشه ی محافظ نمایشگر آیفون های بعدی کمی ما را به شک می اندازند. تصویر تلفنی که در پشت شیشه ی محافظ قرار دارد شباهت بسیار زیادی به iPhone XS Max دارد، اما اسپیکر آن دو برابر ضخیم تر از اسپیکر مدل کنونی است. بر اساس شایعات، سیستم Face ID آیفون های امسال در مقایسه با مدل های قبلی به طرز چشمگیری بهبود یافته است. این سیستم به سنسور های جدیدی مجهز خواهد شد و میتواند چهره ی شما را از طیف وسیعی از زوایا و همچنین خیلی نزدیک به نمایشگر شناسایی کند.

    آیفون های اپل معمولا در ماه سپتامبر عرضه میشوند و ما سه ماه با معرفی این گوشی ها فاصله داریم، با این وجود به نظر شما طراحی قاب دوربین آیفون جدید این شکلی خواهد بود؟ در حال حاضر نظر کلی شما در رابطه با آیفون 11 چیست؟

    [تعداد: 1    میانگین: 1/5]

    دیدگاهتان را بنویسید

    لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
    Please enter your name here