کارگردان فیلم Uncharted اُمید دارد فیلمبرداری این مجموعه تا پایان سال 2017 به اتمام برسد.

3
۲,۵۱۱

beceujfzlzsnkitbnstmxx-970-801

اگر با ما همراه بوده باشید، حتماً مطلع هستید که هفته گذشت طی خبری اعلام کردیم ساخت فیلم مجموعه آنچارتد توسط یک کارگردان بسیار معروف آغاز شده است و پروسه فیلمبرداری آن به زودی شروع خواهد شد. اما پس از مطرح شدن این خبر در دنیا، این سوال برایِ همگان مطرح شد که چه زمانی این فیلم به اتمام خواهد رسید و بر رویِ پرده سینماهایِ سراسر دنیا خواهد رفت؟

باید بگوییم که اگر برایِ سال 2017 میلادی دندان تیز کرده بودید کاملاً در اشتباه هستید، چون حدأقل تا سال 2018 خبری از فیلم Uncharted نیست! در مصاحبه ای که شبکه خبری io9 با کارگردان فیلم Uncharted انجام داده است، وی اذعان کرده است اُمید دارد فیلمبرداری این فیلم را تا پایان سال 2017 به اتمام برساند.

البته حتماً در جریان هستید که پایان فیلمبرداری بخشی از کار است و پس از فیلبمرداری کار صداگذاری، ویرایش و پس پردازی فیلم آغاز خواهد شد، که به خودی خود زمان زیادی میگیرد. درست است که این انتظار کمی طولانی است، اما از طرفی این موضوع بسیار خوشحال کننده به نظر میرسد، چون حدأقل میدانیم که چه زمانی باید انتظار عرضه این فیلم بسیار زیبا را داشته باشیم.

اما این همه ماجرا نیست و کارگردان فیلم آنچارتد درباره موضوعات دیگری نیز صحبت کرده است. اگر یکی از گیمرهایِ کنسول PS4 باشید و سری بازی هایِ آنچارتد را بازی کرده باشید، حتماً با شخصیت اصلی داستان این بازی که Nathan Drake میباشد آشنایی دارید. این شخصیت که اصلی ترین شخصیت داستان بازی Uncharted میباشد، برایِ همگان بسیار محبوب و دوست داشتنی است.

برایِ همگان بسیار جایِ سوال است که چه کسی به جایِ شخصیت Nathan Drake در این فیلم بازی خواهد کرد و نقش سایر شخصیت ها را چه بازیگرانی ایفا خواهند کرد. کارگردان میگوید برایِ شخصیت Nathan Drake یکسری اَشخاص را در ذهن دارد، اما فعلاً نمیتواند نامی از آنها ببرد. وی اشاره میکند که حتماً شخصیتی بسیار شبیه به Nathan Drake را در این فیلم خواهیم دید. اما Levy از کاربران میپرسد به نظر شما چه کسی برایِ این نقش مناسب است؟ نظر شما کاربران و همراهان همیشگی چیست؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

3 دیدگاه ها

  1. شخصیت هاش هم اگه معروف باشن فیلم ردیفی در میاد ولی با منطقی که من میدونم فیلم بازی ای که در بیاد تعریفی نیست ولی خدا کنه تعریفی باشه 🙂

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here