کیبورد اختصاصی اکسپریا با هدف برطرف سازی مشکلات به نسخه جدیدی بروزرسانی شد

6
۸,۰۲۲

DSC_0377

کیبورد اختصاصی اکسپریا که از نیمه سال گذشته میلادی وارد گوگل پلی شده بود، پس از گذشت حدود 1 ماه از آخرین بروزرسانی خود، آپدیت جدیدی را دریافت کرده است. این کیبورد البته در طول این مدت بارها به نسخه هایِ جدیدتر ارتقا پیدا کرده بود، اما هیچکدام از این نسخه ها در گوگل پلی به اشتراک گذاشته نمیشدند.

در بروزرسانی قبلی برنامه کیبورد سونی ویژگی جدیدی را برایِ افزایش یا کاهش طول کیبورد اکسپریا به شکل بسیار ساده ای فراهم کرده بود و در این بروزرسانی بنا به درخواست بسیار زیاد کاربران، این گزینه به میانبرهایِ اصلی کیبورد اکسپریا اضافه شده است و حالا دیگر نیازی نیست که کاربر برایِ تغییر طول کیبورد به تنظیمات کیبورد وارد شده و سپس وارد بخش مذکور شود.

سونی تأکید میکند که در این بروزرسانی مشکلات بسیار زیادی که از سویِ کاربران گزارش شده بود را برطرف ساخته است و علاوه بر برطرف سازی مشکلات بر رویِ دو موضوع به شکل اختصاصی کار کرده است. موضوع اول مربوط به تایپ کردن متن هایِ بزرگ میباشد، که در این نسخه نسبت به قبل بهبود یافته است و کاربر میتواند با خیال راحتی بر رویِ متن هایِ تایپ شده بسیار بزرگ به صورت بسیار بهترین مدیریت داشته باشد.

موضوع دوم که بسیار نیز مهم میباشد، مربوط به بازشناختن هر چه درست تر لمس هایِ کاربر میباشد، که حالا بیش از پیش دقیق تر شده است و درصد خطایِ آن بسیار پایین آمده است. همچنین، سونی در قسمت تغییرات این نسخه اشاره میکند که باز هم بر رویِ کارکرد هر چه بهتر کیبورد اختصاصی اکسپریا کار کرده است و بهبودهایِ صورت گرفته کاملاً مشهود میباشند.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Keyboard خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اختصاصی اکسپریا دریافت و بر رویِ گوشی خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

6 دیدگاه ها

  1. ی چیزی ک خیلیا با دیدن ویدیو اندروید ۷ روی زد۳ زیاد خوششون نیومد این بود ک وقتی میری داخلall apps که برنامه های گوشیو ببینی..ی بک گراند سفید میاد ک زیاد جالب نیس..
    اگه بجای سفید..از حالت تار شدن استفاده میکردن خیلی بهتر بود..
    ((وقتی میخوای ال جی جی ۴ رو خاموش کنی.دکمه پاورو نگه میداری ببین چجوری تار میشه))

    پاسخ

    HamidPN گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۱۸

    اون بکگراند واسه اندروید خام هستش که سونی تو اندروید N خیلی خیلی نزدیک کرده رابطو به اندروید های سری نکسوز

    پاسخ

  2. چجوری میشه به سونی گفت برای زبون فارسی نیم‌فاصله رو هم اضافه کنه؟

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۴۸

    انگلیسی بود

    Hi!
    Please add Half distance to your keyboard!

    پاسخ

  3. سلام دوستان ببخشید اینجا میپرسم
    توی برنامه AIDA64 قسمت Thermal اون دماها مربوط به کدوم بخشه؟ مثلاً واسه باتری رو نوشته Battery. واسه سی پی یو کدومه؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here