گزارشی از مراسم سونی در شانگهای بدون معرفی محصولی جدید!

2
۶,۱۲۰

kaz_hirai_expo2013
روز سه شنبه 12 نوامبر برابر با 21 آبان و رویداد بزرگ سونی در شانگهای . اما این مراسم طبق انتظار ها پیش نرفت و برخلاف پیش بینی ها سونی از هیچ محصولی در این روز رونمایی نکرد! در حالی که همه منتظر بودند سونی محصولات جدید خود از جمله اکسپریا Z1 S و فبلت ارزان قیمت 6 اینچی خود را معرفی کند اما این اتفاق رخ نداد و این مراسم بدون معرفی محصولی جدید از سوی سونی به پایان رسید.

در افتتاحیه این مراسم آقای هیرای مدیر عامل سونی شخصا به سخنرانی پرداخت و در مورد موفقیت های سونی در تولید محصولات اخیر خود از جمله اسمارت فون اکسپریا Z1 ، لنزهای سیار QX10/QX100 ، دوربین های عکاسی A7/A7R ، دوربین های فیلم برداری 4K ، تلویزیون های جدید و لپ تاپهای Vaio Pro گزارشاتی را به میهمانان حاضر ارائه کرد.

hirai_sony_expo_2013
هیرای در کنای مدیر سونی موبایل چین

هیرای علاوه بر این در مورد حمله سونی به بازار چین در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت : این یک واقعیت است که بازار چین و ایالات متحده آمریکا دو عرصه بزرگ در میدان رقابت است که حضور جدی سونی در این دو بازار میتواند سهم سونی را در بازارهای جهانی افزایش دهد.

هیرای همچنین افزود هدف سونی بازگشت به دوران اوج خود یعنی سال 2006 است که توانسته بود رتبه نخست را در میان تولید کنندگان لوازم الکترونیکی در چین کسب کند.

در پایان نیز هیرای اعلام کرد که بر اساس آمار ها پیش بینی میشود سونی از سال 2011 تا پایان سال مالی 2014 بتواند سهم خود را در 3 بازار چین، ژاپن و ایالات متحده به میزان 40% افزایش دهد که این میتواند شروعی برای تسخیر بازارهای جهانی در سالهای آینده توسط سونی باشد.

sonyviet

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here