گزارش کاربران اکسپریا XZ1 و XZ Premium از بروز یک مشکل کوچک پس از آپدیت امنیتی ژانویه

36
۸,۱۵۱


اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ Premium به همراه اکسپریا XZ1 Compact چند روز قبل اولین به روزرسانی امنیتی در سال 2018 را با شماره ساخت 47.1.A.12.34 دریافت کردند. البته آپدیت های امنیتی سونی تنها به ارتقای پچ امنیتی محدود نمیشود و معمولاً تغییرات کوچک دیگری را هم در گوشی اعمال میکنند.

برخی از کاربران این گوشی ها، در انجمن پشتیبانی سونی موبایل از وجود یک مشکل کوچک پس از دریافت آپدیت آخر خود خبر دادند. مشکل اینجاست که پس از آخرین آپدیت دریافتی، GPS دستگاه به ظاهر همیشه روشن است و حتی با خاموش کردن آن از طریق تنظیمات نیز آیکون GPS در منوی نوتیفیکیشن بار دستگاه محو نمیشود.

این مشکل توسط برخی از کاربران گزارش شده و در مقابل برخی دیگر نیز اعلام کردند که با چنین مشکلی رو به رو نشدند. برخی دیگر از کاربران نیز گفتند با ریبوت کردن گوشی مشکل خود را حل کردند. آنچه که مشخص است، وجود یک باگ کوچک در نمایش فعال یا غیر فعال GPS دستگاه است و به نظر نمیرسد با مشکل بزرگی رو به رو شده باشیم. احتمالاً آپدیت بعدی سونی این مشکل کوچک را هم رفع خواهد کرد.

[تعداد: 1    میانگین: 3/5]
منبع:

36 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان من علاوه بر این مشکل لوکیشن ک ذکر شده گاهی توی اتصال وای فای مشکل دارم. کرش دادن برنامه ها برام پیش میاد گاهی ارسال عکس و فایل توی تلگرام برام ممکن نیست و ارسال نمیکنه باید کل برنامه های بازو ببندم. ی مشکلم هر از گاهی توی کیبورد دارم ک ی حرف و میزنم و مینویسه ولی یهو از برنامه میاد بیرون و اون حرف روی صفحه میمونه هر کاری هم بکنم اون حرف همونجاس مگ دوباره برم روی کیبورد.
    یکی از مشکلایی ک الان دارم و ب شدن روی مخمه غیر فعال شدن برنامه lifelog هستش اگ کسی میدونه باید چ کار کنم راهنمایی کنه.

    پاسخ

  2. آره واسه منم شده ولی اهمیت نمیدم بهش و اینکه اون نوتیفیکیشن avg بعد اپدیت جدید برنامه رفته! . دیشب برای اولین بار s8+ پسر عموم و تو دستم گرفتم و یه مقایسه ای داشته باشم با گوشی خودم. از صفحه نمایش کشیدش خوشم نیومد زیادی درازه که خب توی s9 داره این موضوع و.برطرف میکنه. صفحه نمایشش خوب بود مشکل نارنجی زدن قرمز نداشت درحالی که s7 داشت. اما به صورت کلی صفحه نمایش با اغراق رنگی داره و نمایشگر پریمیوم و ترجیح میدم غیر از کنتراست پایینش. اما مهم ترین مسئله واسه من دوربین بود عکس هایی که گرفته خیلی خوب بودن. رنگ های عکس ها خیلی پررنگ و غلیظ بود که احتمالا واسه نمایشگرش باشه. اما عکس های توی شبش واقعا خوب بود و خیلی بهتر و نویز خیلی کمتری نسبت به گوشی من داشت که خب طبیعیه. اما عکس های توی روزش هم کاملا جزییات هست توش توی همه جای عکس گوشه و مرکز به یک شکل. عکس های سلفی هم واسه پریمیوم واید تر هست اما بازم پردازش نادرست عکس. در کل توی دقت رنگ من گوشیمو بهترین میدونم انصافا خوبه البته در مقایسه با گوشی های همزمان خودش مثل s8 و iPhone 7 و.. . اما دو مشکلی که من دارم یکی شب هست یکی زوم و محو کردن عکس که از پردازش نادرست و نرم افزار بد دوربین سونی هست. سونی جان به خودت بیا بسه دیگه انقدر با لنز سونی بهترین شدن بقیه خودت کجایی؟ واقعا نرم افزاری باید بکوبه از نو بسازه. رابط کاربری و میپسندم ولی دیگه خیلی سادس بدون هیچ قابلیت منحصر به فرد و کاربردی. همون دبل تپ و زدی به چوخ دادی! باید کمی تغییر کنه. و دوربین که هم اپتیکال اضافه بشه که مثل اینکه قراره بشه. و هم نرم‌افزار جدید دوربین درست کنه با قابلیت های بیشتر و پردازش بهتر و خسیسی نکنه مثل زد ۵ که دوربین و نداد بهش به پریمیوم و xz1 هم بده. به امید روزهای روشن

    پاسخ

  3. جناب معراجی عزیز با اپدیت جدید ما مشکل وایفای هم داریم .هم xz1 هم پریمیوم.داخل xda و انجمن سونی موبایل هم خیلی ها همچین مشکلی رو گزارش کردن.خودم الان بار چندمه که دارم میگم اما کسی توجه نمیکنه.به خود شما هم پیام خصوصی دادم.خواهشا این مساله رو پیگیری کنین.خیلی باگ رو مخیه و اصلا کانکت نمیشه

    پاسخ

  4. این سایت xperiablog چی نوشته پوشش بده هادی جان سینا جان از سامیه.

    پاسخ

    ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۵۱

    چیز خاصی نیست
    به تاریخ معرفی S9 اشاره کرده و اینکه همزمان با تاریخ معرفی پرچمدار جدید سونی هست.
    در مورد اینکه آیا معرفی همزمان S9 میتونه معرفی گوش جدید سونی رو تحت تاثیر قرار بده یا خیر

    پاسخ

  5. ااااای جان ♥️ فقط اسم وای فای… ♥️
    چی میشه برگردیم به خونه اصلی مون…!

    پاسخ

    -Saeed- گفته:
    ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۳۹

    چی میگی!!!

    پاسخ

    Reza Shirinnejad گفته:
    ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۵:۳۹

    باو هاگوارتز…
    خانه اصلی و واقعی، هری پاتری های اصیل…
    پ.ن۱: فقط اسلیترین

    پاسخ

  6. از تنظیمات display علامت location رو بردارید ولی فکر کنم GPS کلا روشن باقی می‌ماند چون مصرف باتری مقداری بیشتر شده نصب به قبل، گاهی اوقات هم قسمت تماس تلفن کار نمیکنه، سونی جان سریعتر درست کن مرسی

    پاسخ

    احسان1987 گفته:
    ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۱۶

    نسبت به قبل نه نصبت

    پاسخ

  7. گوشی ما GPS چه off باشه چه on …
    اصلا اون علامت GPS بالا نمیاد
    http://up.xperian.ir/do.php?imgf=Screenshot-۲۰۱۸۰۱۲۵-۱۴۴۸۱۷.png

    پاسخ

    -Saeed- گفته:
    ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۳۷

    عزیزم برنامه مپ گوگل رو باز کن اون علامت جی پی اس میاد 🙂

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۳۳

    بابت راهنمایت ممنونم 🙂

    پاسخ

  8. من مشکلی که با اپدیت جدید برام پیش اومده اینه که موقع تماس گرفتن وقتی روی ایکن مخاطبم کلیک میکنم هیچ عملی اتفاق نمیوفته و وارد مرحله تماس نمیشه. این مسئله با ریستارت حل میشه ولی بعد مدتی مجدد دیده میشه.

    پاسخ

    majormajid گفته:
    ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۵۲

    دقیقا منم این مشکل رو دارم

    پاسخ

  9. برخورد کردم بهش ولی اهمیت نمیدم دائمی اون بالا هست دیگه اولا فکر کردم نرم‌افزاری هست که نمیزاره درست کار کنه location!
    ممنون بابت اطلاع رسانی

    پاسخ

  10. این مشکل تو x هم هست میزنی روش خاموش نمیشه ولی منو باز بسته میکنی خودش خاموش میشه

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۰۲

    نه مال پریمیوم در اپدیت جدید دائمی اون بالا هست

    پاسخ

    -Saeed- گفته:
    ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۲۰

    تو خماری یک آپدیت بزرگ خیلی سخته 😉

    پاسخ

    dele_tanha گفته:
    ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۴۱

    اره والا

    پاسخ

    fever گفته:
    ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۰۴

    نه، همچین چیزی نه تو ایکس هست؛ و نه توی ایکس زد بعد از اپدیت اریو

    پاسخ

    Mahdii7 گفته:
    ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۰۶

    مشکلی نیست داداش اینا آزمایشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here