گوشی آنر V40 اولین محصول جدایی از هواوی با طعم سرویس های گوگل

0
۲۰,۱۶۶

امروز یک روز بسیار مهم برای شرکت آنر است. این اولین کنفرانس عرضه محصول جدید آنها پس از جدا شدن از برند بزرگ هواوی و تبدیل شدن به یک برند جداگانه محسوب می شود. در این مراسم ، این شرکت اولین پرچمدار خود را پس از استقلال از هواوی را معرفی کرد که آن هم چیزی نبود جز گوشی Honor V40 که از مدت ها پیش اخبار و شایعاتی درباره ش منتشر می شد. جدا از ویژگی های ظاهری و امکانات داخلی به عنوان یک پرچمدار متفاوت ، این گوشی از سرویس های گوگل نیز بهره مند شده است که مشکلات پیش آمده برای هواوی تا مدت ها دست و پای آنر را نیز بسته بود و به نوعی این یک رهایی برای برند چینی آنر محسوب می شود. پس بیاید تا باهم نگاهی به مشخصات کلی دستگاه داشته باشیم.

طراحی گوشی آنر V40

Honor V40 ادعا می کند که برای دستیابی به بازسازی منظم عناصر مختلف مانند هندسه ، مواد به کار رفته در پروسه ساخت و مسیر نور ، طراحی مینیمالیستی صنعت موبایل را تغییر داده تا دستگاهی متفاوت را راهی بازار نماید. این تلفن هوشمند نسبت هندسی 1 به 3 به 9 به 27 را در اختیار دارد و قاب پشتی و ماژول دوربین کاملا مطابق با این نسبت طراحی شده اند که درک بصری و هماهنگی کاملی بین همه اجزا را در طراحی نشان می دهد.

برای دستیابی به گسترش رنگ در محور Z ، از فناوری دو برابری و پوشش دو برابری بافت ها استفاده شده است که همین مورد باعث ایجاد یک اثر شیب نرم بر روی بدنه گوشی می شود. قاب پشتی شیشه ای این گوشی هوشمند برای دستیابی به دو بافت فرایند AG را در بر می گیرد. همچنین ، شما می توانید از بین سه رنگ سیاه موسوم شب جادویی ، نقره ای تیتانیوم و رزگلد یکی را انتخاب کنید. Honor V40 دارای بدنه ای به وزن 186 گرم و ضخامتی 8.04 میلی متری است.

گوشی آنر V40 اولین محصول جدایی از هواوی با طعم سرویس های گوگل

جدا از این ، در قسمت جلوی گوشی آنر V40 یک صفحه نمایش به سبک آبشاری با انحنای بزرگ 80 درجه ای به چشم می خورد که اندازه آن 6.72 اینچ است. در عین حال ، این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی 300 هرتزی پشتیبانی می کند. اما پارامتر های صفحه نمایش در این گوشی طوری به کار رفته است که حتی با وجود خمیده بودن آن از لمس ناخواسته بخش های کناری دستگاه جلوگیری می شود. پشتیبانی نمایشگر از 1.07 میلیارد رنگ در کنار وضوح تصویر 1236 در 2676 پیکسل از سایر نکات قابل توجه آن به حساب می رود. تراکم پیکسلی 440 ppi ای در کنار ساپورت دامنه رنگی P3 و کنتراست 5000000:1 ، از دیگر امکانات آن محسوب می شود. شدت روشنایی نمایشگر 800 نیت بوده و استاندارد های HDR10 در کنار استاندارد محافظت از چشم TÜV 2.0 نیز برای این نمایشگر استفاده شده است. در نهایت ، نسبت نمایشگر به بدنه گوشی 93.2 درصد است.

دوربین گوشی آنر V40

از نظر عکاسی ، آنر V40 از یک دوربین اصلی فوق العاده حساس 1/56 اینچی 50 مگاپیکسلی بهره می برد. که این سنسور در حدود 25 درصد بزرگتر از نسل قبلی Honor V30 Pro است. در این سنسور از راه حل های تصویر برداری حساس و رنگ بندی RYYB در کنار قابلیت تبدیل 4 به 1 پیکسل به اندازه هر پیکسل 2.0 میکرومتر استفاده شده است ، قابلیت عکسبرداری در نور کم ، حالت عکاسی حرفه ای دستی و همچنین حالت شب دستی و موتور فوق العاده قدرتمند به همراه الگوریتم های هوش مصنوعی برای عکاسی نیز استفاده شده است. آنچه سنسور فوق حساس این دوربین به ارمغان می آورد درک بیشتر از شرایط نوری است که به راحتی می تواند به کاربر تصویر روشن تری را تحویل داده و به طور موثر جلوه عکسبرداری در شب را افزایش دهد.

در عکسبرداری با نور کم ، می توان مقدار ISO بالا را حفظ کرد و در عین حال ، می توان به خوبی نویز تصویر را کنترل کرد که نتیجه آن به بهبود عکاسی در شرایط نوری نامناسب ختم می شود.

دو دوربین دیگر یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی با سنسور فوکوس لیزری هستند. این سنسور می تواند سرعت فوکوس را به میزان قابل توجهی افزایش دهد ، در نتیجه سرعت تشکیل فیلم نیز بهبود پیدا می کند.

گوشی آنر V40 اولین محصول جدایی از هواوی با طعم سرویس های گوگل

کارایی گوشی آنر V40

از جنبه های دیگر گوشی آنر V40 می توان به استفاده از پردازنده Dimensity 1000 پلاس اشاره کرد. این گوشی همچنین از یک سلول شارژ سریع سه الکترود تک سلولی استفاده می کند. یک باتری داخلی 4000 میلی آمپر ساعتی در زیر قاب بدنه قرار دارد که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند. به همین دلیل در مدت زمان 15 دقیقه این تلفن همراه می تواند تا 60 درصد شارژ شود. نسخه پیشرفته از شارژ سریع بی سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می کند. این گوشی با موتورهای ویبره دو خطی و بلندگو های دوگانه استریو عرضه می شود.س

در بحث اینترنت 5G گوشی Honor V40 Smart Dual از تمام باند های فرکانسی پشتیبانی می کند. سرعت دانلود شبکه در حال حاضر تا 2 گیگابایت در ثانیه هم می رسد.

علاوه بر این ، از نظر نرم افزاری ، آنر V40 بلاخره به امکانات جهانی دست پیدا کرده است ، از جمله تضمین عملکرد فوق العاده در بازی های موبایلی به لطف قابلیت GPU TurboX ، دستیار بازی ها ، شوک 4 بعدی ، عکاسی ماکرو از فاصله 4 سانتی متری / استریم محتوای 4K بدون تاخیر / ضبط ویدیو صحنه آهسته تا 1920 فریم در ثانیه / زوم روی صدا از طریق 3 میکروفون / زیرنویس ویدیو ها با استفاده از الگوریتم AI ، ترجمه همه جانبه ، محافظت از حریم خصوصی و غیره.

گوشی آنر V40 اولین محصول جدایی از هواوی با طعم سرویس های گوگل

قیمت و زمان عرضه

گوشی آنر V40 به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی با قیمت 3599 یوان (556 دلار) و نسخه دارای حافظه داخلی 256 گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 3999 یوان (617 دلار) از امروز به صورت رسمی به فروش می رسد.

[تعداد: 2    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here