گوشی آیفون SE Plus؛ مشخصات، قیمت و تصاویر افشا شده

1
۱۸,۲۰۱

اپل در حال آماده سازی برای عرضه دستگاه های جدید ، از جمله نسل بعدی ارزان ترین تلفن هوشمند خود ، یعنی آیفون SE است. تصاویر زیبایی از آیفون SE پلاس (که ممکن است آیفون SE 2021 نیز نامیده شود) و همچنین جزئیات مربوط به آن به تازگی در شبکه های اجتماعی آنلاین دست به دست می شوند.

این اطلاعات توسط وب سایت اسلواکی SvetApple به اشتراک گذاشته شد – آنها همچنین رندر های دستگاه نسل بعدی آیفون را منتشر کرده اد. خود منبع اصراری ندارد که بگوید تمامی این اطلاعات و تصاویر واقعی است اما به گفته آنها ، این می تواند یک طرح مفهومی ، اما بسیار دقیق نیز باشد. تصاویری که در ادامه می بینید ایده هایی از شکل ظاهری آیفون SE پلاس را ارائه می دهند.

با این حال ، تغییر ناچ بزرگ روی نمایشگر به دوربین قطره ای شکل یا حفره روی نمایشگر کاملا بعید به نظر می رسد.

گوشی آیفون SE Plus؛ مشخصات، قیمت و تصاویر افشا شده

در مورد مشخصات فنی ، موارد زیر ذکر شده است:

صفحه نمایش 5.4 اینچی با پنل OLED با وضوح 2340 در 1080 پیکسل.
حسگر اثر انگشت تاچ آیدی ترکیب شده با دکمه روشن و خاموش ، شبیه به نسل چهارم تبلت های iPad Air.
دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی وتید ، سیستم روی تراشه A14 Bionic.
4 گیگابایت حافظه RAM.
حافظه داخلی 64 ، 128 و 256 گیگابایتی.

از نظر قیمت ، انتظار می رود در مقایسه با iPhone SE سال گذشته قیمت دستگاه افزایش داشته باشد:

499 دلار برای نسخه با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی.
549 دلار برای نسخه با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی.
649 دلار برای نسخه با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی.

سال گذشته نیز ، وب سایت SvetApple رندرهای نسبتا دقیقی را از آیفون SE چند ماه قبل از معرفی رسمی منتشر کرده بود.

گوشی آیفون SE Plus؛ مشخصات، قیمت و تصاویر افشا شده

اپل سال گذشته نسل جدید آیفون SE را روانه بازار کرد. اگرچه این تلفن از تراشه A13 همان آیفون 11 پرو برخوردار است ، اما عملکرد بسیار خوبی را داشت. با این حال ، باید بیان کنیم که واکنش بازار به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش به این تلفن همراه هوشمند اصلا خوب نبود.

اکنون ، اخباری مبنی بر عرضه مدل جدید iPhone SE Plus از سوی شرکت آمریکایی اپل و در نیمه دوم سال جاری منتشر شده است. این محصول نه تنها با یک پردازنده ارتقا یافته ارائه می شود بلکه اندازه صفحه نمایشش نیز بزرگتر خواهد شد.

همانطور که اکانت توییتر aaple_lab گزارش می دهد ، آیفون SE پلاس به طور مستقیم از طرح آیفون 8 پلاس استفاده نمی کند. اندازه صفحه نمایش به 6.1 اینچ ارتقا یافته است ، اما همچنان از دکمه تشخیص اثر انگشت Touch ID فیزیکی در این گوشی استفاده می شود. بر روی بدنه پشتی این دستگاه یک دوربین 12 مگاپیکسلی قرار دارد. این دوربین جدید از 6 جلوه نوری پرتره ، OIS (تثبیت کننده نوری عکس) و عکسبرداری هوشمند HDR پشتیبانی می کند.

از همه مهمتر ، آیفون SE پلاس از جدیدترین پردازنده A14 استفاده خواهد کرد. بنابراین ، سخت افزار آن با نمونه های برتر پرچمدار یکسان خواهد بود.

علاوه بر این ،آیفون SE Plus همچنین گواهی IP67 را داراست که نشان از مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را دارد. بنابراین اکنون ، این گوشی می تواند در برابر اجسام جامد مانند گرد و غبار و شن و ماسه مقاومت کند. همچنین این گوشی تا عمق 1 متری آب و به مدت 30 دقیقه مقاوم خواهد بود.

گوشی آیفون SE Plus؛ مشخصات، قیمت و تصاویر افشا شده

در مورد قیمت، این افشاگر می گوید که آیفون SE Plus باید در دو نسخه ارائه شود. قیمت نسخه ارزان آن 499 دلار خواهد بود ، در حالی که نسخه گرانتر آن 699 دلار قیمت گذاری شده است. سه گزینه رنگی برای انتخاب وجود دارد – سیاه ، قرمز و سفید.

در واقع ، قبل از این ، تحلیلگر اوراق بهادار تیان فنگ ، مینگ-چی کو (Ming-Chi Kuo) که سابقه طولانی در افشاگری محصولات اپل دارد ، گفته بود که آیفون SE جدید می توان قیمت کلی دستگاه های آیفون را کاهش دهد. حتی در آن زمان ، او گفت که این تلفن هوشمند با صفحه نمایش 5.5 اینچ یا 6.1 اینچی ارائه می شود و به استفاده از صفحه نمایش LCD ادامه می دهد. گمانه زنی ها تاکنون بر این پایه و اساس است که این گوشی از همان مورد iPhone XR یا iPhone 8 استفاده خواهد کرد. متاسفانه ، این محصول یک تلفن هوشمند 5G نخواهد بود و فقط از شبکه 4G پشتیبانی می کند. نقطه اصلی فروش این دستگاه احتمالا پردازنده A14 Bionic خواهد بود و هدف اصلی این گوشی رقابت با مدل های ارزان قیمت چینی است.

[تعداد: 1    میانگین: 3/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here