برنامه ی سامسونگ برای عرضه ی پرچمدار 5G در پاییز سال جاری افشا شد

0
۱۶,۴۵۵

گوشی جدید سامسونگ | پس از ضررهایی که شیوع کروناویروس به سامسونگ (و سایر کمپانی ها) وارد کرد، این کمپانی کره ای قصد دارد که به سرعت به حالت نرمال بازگردد و گفته میشود که در تاریخ 5 اوت سال جاری تعداد زیادی گوشی بالارده معرفی خواهد کرد.

در نگاه اول اینطور به نظر می‌رسد که این کمپانی بیش از حد تلاش میکند و چند کار را به صورت همزمان انجام می‌دهد، اما بر اساس اعلام یک رسانه ی کره ای، استراتژی جدید سامسونگ این است که مارکت تلفن های هوشمند را با تعداد زیادی از گوشی های جدید خود قبضه کند.

گوشی جدید سامسونگ

گوشی جدید سامسونگ

اینطور که به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ برای گوشی های سری گلکسی نوت 20، گلکسی فولد 2 و همچنین نسل جدید گلکسی Z فلیپ، برنامه های ویژه ای را در نظر دارد.

سامسونگ سه رویداد معرفی را برگزار خواهد کرد

همانطور که در اکثر اخبار و شایعات آمده است کمپانی سامسونگ در ماه اوت از گوشی های گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 پلاس رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که این گوشی ها علاوه بر اینکه اندازه های متفاوتی خواهند داشت، به لحاظ پرفورمنس نیز با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

گوشی جدید سامسونگ
گوشی جدید سامسونگ

اگر بخواهیم به صورت دقیق تر به تفاوت های گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس اشاره کنیم، باید بگوییم که به احتمال زیاد نمایشگر این گوشی کاملاً تخت خواهد بود و همچنین از رزولوشن پایین تری نسبت به مدل پلاس برخوردار خواهد بود. گفتنی است که بسیاری از ویژگی‌ها و مشخصات سخت افزاری این گوشی ها تاکنون افشا شده است اما با این حال هنوز یک سری موارد هستند که همچنان در هاله ای از ابهام باقی مانده اند. برای مثال فعلاً هیچ اطلاعات دقیقی از دوربین گلکسی نوت 20 معمولی در دست نیست.

همچنین باید به گوشی مورد انتظار گلکسی فولد 2 اشاره کنیم که به احتمال در ماه سپتامبر روانه ی بازار میشود. بر اساس اخبار و شایعات، گلکسی فولد 2 به یک نمایشگر 7.6 اینچی مجهز خواهد بود که از نرخ تازه سازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین در بخش بیرونی این گوشی یک نمایشگر ثانویه با اندازه ای در بازه ی 4.7 تا 6.2 اینچ وجود خواهد داشت که از یک حفره برای قرار گیری دوربین سلفی و حاشیه های بسیار باریک برخوردار خواهد بود.

در کنار این گوشی تاشوی جذاب، کمپانی سامسونگ از مدل 5G گوشی گلکسی Z فلیپ نیز رونمایی خواهد کرد. این گوشی به تراشه ی قدرتمند اسنپدراگون 865 مجهز خواهد بود اما به لحاظ طراحی و سایر مشخصات فنی تقریباً کاملاً شبیه به مدل اورجینال خواهد بود. البته معرفی دیوایس های مذکور کاملاً قابل پیش بینی بوده است، اما سامسونگ برای طرفداران خود یک سورپرایز دیگر هم در نظر دارد که احتمالاً در ماه اوت از آن رونمایی خواهد کرد.

گوشی های سری لایت اهمیت زیادی دارند

بله، به احتمال زیاد کمپانی سامسونگ در سال جاری از گوشی سامسونگ گلکسی S20 اف ای (Fan Edition) رونمایی خواهد کرد.

با اینکه مشخصات فنی این گوشی همچنان در هاله ای از ابهام است، میتوانیم این گوشی را به عنوان جانشین مدل گلکسی S10 لایت در نظر بگیریم که در ماه ژانویه سال جاری معرفی شد. این احتمال وجود دارد که گوشی مذکور تحت عنوان گلکسی S20 لایت معرفی شود و به یک نمایشگر تخت و حفره دار مجهز شود. همچنین از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به پشتیبانی از شبکه ی 5G، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، 6 گیگابایت رم، تراشه ی اسنپدراگون 865 و قیمت پایه ی 700 دلاری اشاره کنیم.

به واقع نمی‌توانیم این گوشی را به عنوان یک مدل پرچمدار در نظر بگیریم و سامسونگ به احتمال زیاد این گوشی را به عنوان جانشین گلکسی S10 لایت روانه ی بازار خواهد کرد ولی با مانور بر روی ویژگی‌های بارز و قیمت مناسب، سامسونگ این گوشی را به عنوان یک دیوایس بالارده و مقرون به صرفه عرضه خواهد کرد. گفتنی است که سامسونگ برای مدل 5G گوشی گلکسی A71 هم از همین استراتژی استفاده کرده است.

از دیگر دیوایس های سامسونگ که در ماه اوت معرفی خواهند شد می‌توانیم به گلکسی واچ 3، گلکسی بادز لایو، گلکسی تب S7 و S7 پلاس اشاره کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: Phone Arena

[تعداد: 1    میانگین: 1/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here