گوشی جدید سونی با نام D5503 در سایت Postel اندونزی قرار گرفت.

2
۸,۲۲۹

Sony-D5503-Model-appears-at-Indonesian-Postel-website
وضعیت اکسپریا Z1s برادر کوچک پرچمدار سونی همچنان نامشخص است. با اینکه اطلاعات ما از این اسمارت فون 4.3 اینچی تقریبا کامل شده اما هنوز در مورد نام قطعی این تلفن هوشمند و ظاهر آن به نتیجه ای نرسیدیم. در حالی که چند روز قبل عکسی از یک گوشی سونی با نام D5503 منتشر شده بود که صاحب آن ادعا کرده بود این اسمارت فون اکسپریا Z1s نمیباشد، اما به نظر میرسد دوباره به خانه اول برگشته ایم به طوری که در سایت Postel اندونزی مشخصاتی از اسمارت فون جدید سونی با نام D5503 درج شده که ما را بی اختیار به فکر اکسپریا Z1s می اندازد.

با این اطلاعات میتوان تقریبا نام z1s را برای D5503 قطعی دانست. از دیگر اطلاعات ما میتوان به نسخه اندروید 4.3 با بیلد نامبر 14.2.A.0.205 اشاره کرد که پیش از این اسکرین شات هایی از این مدل منتشر شده بود. با وجود اینکه اطلاعات ما از این گوشی به کمک برادر ژاپنی آن ،اکسپریا Z1 f تقریبا کامل شده است اما هنوز در مورد زمان معرفی آن اطلاعاتی دقیق به دست نرسیده است.

Xperiaguide

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

  1. You have to feel for Sony Xperia Z owners on T-Mobile in the US. Whereas Xperia Z owners elsewhere got hold of the Android 4.2.2 update back in June, it is only now that the update has been released on T-Mobile. New build version will upgrade you to Android 4.2.2, including camera access from Lock screen and software stability improvements and “improves handset rebooting when dialing a call”. The update can be downloaded over the air or via a computer.

    دایالر Z_10.3.1.E.0.191

    پاسخ

  2. ها ها ها …
    حال میکنم که این لو دهندگان عزیز حسابی گیج شدن ! 😀

    ولی فکر میکنم این گوشی به همراه آپدیت 4.3 در دسامبر معرفی بشه و هم زمان با انتشار و یا معرفیش ،
    گوشی Z1 و بعد ZU آپدیت 4.3 رو دریافت کنن .
    البته اینا همه حدس و گمان هست …

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here