گوشی سونی اکسپریا وان مارک V به ریز ترین دوربین سلفی دنیا مجهز خواهد شد

2
۶۲,۷۳۰

به غیر از گوشی مورد انتظار گوگل پیکسل فولد ، اکسپریا 1 مارک V بعدی سونی همچنین می ‌تواند به دوربین جلویی میکرو حفره ‌ای پیشرفته مجهز شود که به این شرکت ژاپنی اجازه می‌ دهد تا یک گوشی هوشمند پرچم ‌دار تمام صفحه ‌نمایش با حاشیه ‌های بسیار باریک بسازد.

در عصر نمایشگرهای تقریبا بدون حاشیه ، ماژول اصلی دوربین جلو به یک مانع بزرگ برای سازندگان گوشی های هوشمند در تلاش آنها برای طراحی یک دستگاه تلفن همراه تمام صفحه تبدیل شده است. در حالی که سونی به سادگی تصمیم گرفت به گوشی‌ های هوشمند پرچم‌ دار خود مانند Xperia 1 IV حاشیه بالایی کمی بزرگ ‌تر بدهد ، راه‌ حل ‌های دیگر شامل دوربین پاپ ‌آپ موتوری نسبتا عجیب و غریب مانند دو تلفن همراه OnePlus 7 Pro و Xiaomi Mi 9T Pro ، حفره‌ ها و بریدگی‌ های آزاردهنده روی صفحه نمایش و همچنین دوربین های کمتر قابل دیده شدن زیر نمایشگر را تا به حال در این صنعت داشته ایم.

خوشبختانه ، فناوری جدیدی به نام “ultra-micro-hole” یا “دوربین چندگانه میکرو ماتریسی” ممکن است زیبا ترین راه‌ حل برای پنهان کردن دوربین جلو در یک قاب بسیار نازک باشد. بر اساس پست ارسال شده در شبکه اجتماعی چینی Weibo توسط یک افشاگر چینی ، تولید انبوه این دوربین جلوی جذاب اکنون آغاز شده است ، و این بدان معنی است که گوشی Sony Xperia 1 V آینده ممکن است یکی از اولین دستگاه هایی باشد که می تواند از این فناوری جدید بهره مند شود. همانطور که در تصویر تیزر بالا مشاهده می کنید ، قاب بالایی گوشی Sony Xperia 1 V می تواند دارای سه سوراخ کوچک باشد که در آنها سه لنز دوربین قرار می گیرد.

به غیر از گوشی سونی Xperia 1 V ، گوشی گوگل Pixel Fold دستگاه دیگری است که ممکن است دارای چینش دوربین جلوی میکرو حفره ای باشد. با این حال ، این شایعه هنوز یک نوع حدس و گمان است زیرا هیچ تصویر رندر شده مفهومی یا شواهد دیگری وجود ندارد که این ادعاها را تایید کند. بنابراین ، خریداران احتمالی Sony Xperia 1 V نباید نفس خود را در انتظار یک گوشی هوشمند بدون حاشیه سونی حبس کنند ، به خصوص که غول فناوری ژاپنی اغلب رویکردی محافظه ‌کارانه را با طراحی گوشی‌ های هوشمند پرچم‌دار خود در پیش می ‌گیرد و اندکی دیرتر از رقبا به سراغ ترند های روز جهانی می رود.

نظر شما درباره این طراحی چیست؟

[تعداد: 7    میانگین: 5/5]

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here