گوشی میت 40 در اواخر سال جاری معرفی میشود؛ هواوی انتظار فروش بالا را دارد

1
۲۰,۰۳۷

گوشی میت 40 | تحریم هایی که ایالات متحده در سال 2019 برای هواوی اعمال کرد به لحاظ نرم افزاری تأثیر بسیار بدی بر روی عرضه ی گوشی های سری میت 30 و P40 گذاشت. همچنین ترامپ در ماه گذشته دستور ممنوعیت خرید و فروش تراشه ی موبایل را صادر کرد و شرایط را برای این غول تکنولوژی چینی سخت تر کرد. اما با این حال به نظر میرسد که برنامه های هواوی برای آینده بدون تغییر باقی مانده اند.

گوشی میت 40

گوشی میت 40

 

هواوی در سه ماهه ی چهارم سال جاری 8 میلیون گوشی میت 40 عرضه می‌کند

یک افشاگر در Weibo ادعا کرده است که کمپانی هواوی همچنان قصد دارد که گوشی های سری هواوی میت 40 را در سه ماهه ی چهارم سال 2020 روانه ی بازار کند. انتظار می‌رود که این گوشی ها در ماه اکتبر معرفی شوند.

شایان ذکر است که این تأخیر در عرضه بیشتر از اینکه به مشکلات تأمین قطعات مربوط باشد، به شیوع بیماری کووید 19 مربوط است. با اینکه هواوی تا حد زیادی از تأثیرات این بیماری مصون ماند، یک سری عقب نشینی ها برای همه ی کمپانی ها اجتناب ناپذیر است.

همچنین این افشاگر معتقد است که کمپانی هواوی قصد دارد که چیزی حدود 8 میلیون نسخه از گوشی های میت 40 و میت 40 پرو را تا پایان سال جاری عرضه کند. از آنجایی که تحریم ها مانع از استفاده از سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل میشوند، هواوی تعداد زیادی از پرچمداران جدید خود را در کشور چین عرضه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که هواوی همچنان در تلاش است تا اکوسیستم خودش را بر پایه ی اپلیکیشن App Gallery گسترش دهد، اما این کمپانی برای ارائه ی چیزی مانند Play Store راه بسیار طولانی ای را در پیش دارد و به راحتی نمی‌تواند به موفقیت قبلی خود در مارکت اروپا برسد.

متأسفانه به لحاظ مشخصات سخت افزاری اطلاعات زیادی از گوشی های سری میت 40 در دست نیست. اما در اکثر اخبار و شایعات آمده است که پرچمداران جدید هواوی به تراشه ی 5 نانومتری کایرین 1020 مجهز خواهند شد. این تراشه ی قدرتمند باعث خواهد شد که گوشی های سری هواوی میت 40 به سریع ترین گوشی های مارکت تبدیل شوند.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: Phone Arena

[تعداد: 1    میانگین: 1/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here