گوشی نوکیا 6 یا نوکیا 7 تائیدیه FCC را دریافت کردند.

0
۳,۲۷۹

کمپانی HMD پیشتر وعده های زیادی در مورد معرفی محصولاتی جذاب در کنگره بین المللی موبایل سال 2018 را داده است و انتظار می رود که این کمپانی از جدیدترین دستاوردهای خود در این نمایشگاه رونمایی کند. به تازگی دو گوشی جدید که مشخصات یکسانی دارند و تفاوت آن ها در مدل های تک سیم کارت و دو سیم کارت می باشد، گواهینامه ی FCC که یک گواهی موردنیاز برای عرضه ی گوشی می باشد را دریافت کرده است.

هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی همان نوکیا 7 است که پیشتر در چین معرفی شده بود یا نسخه ی سال 2018 از گوشی نوکیا 6 می باشد. اما شماره مدل دو گوشی جدید که این تائیدیه را دریافت کرده اند، TA-1045 و TA-1016 هستند. پیش بینی ما برای نام گذاری این گوشی جدید نوکیا 6 مدل 2018 یا نوکیا 7 می باشد. چراکه در این گوشی از یک باتری با ظرفیت 3 هزار میلی آمپر ساعت استفاده شده است.

هرچه که نام مدل آینده ی گوشی نوکیا باشد، نسخه ی اولیه ی این گوشی تنها از فرکانس های شبکه ی موبایل آمریکا پشتیبانی می کند و سایر شبکه های موبایل بروی آن غیرفعال می باشد. بر اساس یکی از مدارکی که به وسیله ی FCC منتشر شده است، در بخش تنظیمات این گوشی، این مورد قابل تغییر نمی باشد.

همچنین، پیش بینی می شد که این گوشی راه خود به بازار کشور کانادا را نیز پیدا کند. این اسمارت فون به صورت پیش فرض با اندروید 8 عرضه خواهد شد و انتظار می رود که نسخه های جدیدتر این سیستم عامل، پس از عرضه ی رسمی به وسیله ی گوگل، به وسیله ی کمپانی سازنده برای این گوشی عرضه شوند.

پیشتر و در خبری که از دستگاه های موردانتظار برای معرفی در جریان کنگره بین المللی موبایل امسال معرفی کردیم، گفتیم که نوکیا قصد معرفی یک گوشی رده بالا با نام نوکیا 9 و یک گوشی رده پایین با نام نوکیا 1 را دارد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here