گوشی بعدی سونی یک نیمه کامپکت با صفحه نمایش 5.45 اینچی خواهد بود

3
۴۶,۱۰۷

به تازگی در وب سایت TENNA (اتحادیه موبایل چین) یک گوشی از شرکت سونی موفق به کسب تاییده شده است تا آماده معرفی به صورت جهانی و عرضه در بازار شود. این گوشی مشخصات جالبی دارد که صفحه نمایش آن نکته بارزش محسوب می شود. سونی در این گوشی از یک صفحه نمایش با اندازه 5.4 اینچی در کنار 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. اسم رمز این دستگاه S20A بوده و دارای یک باتری 4 هزار میلی آمپری نیز می باشد که آن را به محصولی متفاوت تر از تمامی گوشی های کامپکت سونی کرده است.

گوشی بعدی سونی یک نیمه کامپکت با صفحه نمایش 5.45 اینچی خواهد بود

از زمان عرضه گوشی با نام XZ2 Compact، سونی دیگر اقدام به ساخت محصولات اینچنینی نکرده است که این موضوع به دو سال پیش بر می گردد. دستگاه فوق دیگر اکنون به پایان خط خود رسیده و تا کنون 2 ارتقا برای سیستم عامل اندرویدش بدست آورده است. بعد از این گوشی دیگر نمی توان محصول مدرنی در این اندازه به جز گوشی گلکسی S10e سامسونگ پیدا کرد. محصولاتی مانند Pixel 3a و Mi 9 SE نیز در بازار هستند که طول آنها بیش از 150 میلی متر است و اکنون مشخصات تایید شده توسط وب سایت TENNA می تواند خبری خوش برای طرفداران گوشی های کامپکت باشد.

متاسفانه، مشخصات ثبت شده در این سایت به ما می گویند که نباید منتظر یک جایگزین برای XZ2 Compact باشیم، چرا که اسم رمز S20A برای دستگاهی با مشخصات ظاهری 150.8 در 72.8 در 12.5 میلی متر ثبت شده است و این دستگاه را به مدلی بزرگتر از XZ2 Compact و Mi 9 SE تبدیل می کند و بدتر از این، رزولوشن 480 در 960 این گوشی با پنل TFT آن است که امیدواریم اشتباه باشد.

گوشی بعدی سونی یک نیمه کامپکت با صفحه نمایش 5.45 اینچی خواهد بود

در این بین، چیپ روی برد این دستگاه از نوع چهار هسته ای بوده اما در وب سایت TENNA مشخص نشده است که سونی دقیقا از چیپست کدام شرکت و چه مدلی در این گوشی استفاده کرده است.

عجیب است که تایید شده این گوشی از اندروید نسخه 6.0 یعنی مارشملو استفاده می کند که گوگل آن را در سال 2015 عرضه کرده بود. همچنین به نظر می رسد که S20A تنها قرار است در کشور چین عرضه شود، چرا که این مشخصات توسط شرکت سونی اریکسون گوانگ‌ژو (Guangzhou) ثبت شده است و وب سایت جی اس ام آرنا می گوید که این شرکت یکی از زیر مجموعه های سازنده گوشی های هوشمند سونی است.

گوشی بعدی سونی یک نیمه کامپکت با صفحه نمایش 5.45 اینچی خواهد بود

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

3 دیدگاه ها

  1. ولکن داداش این آمار حداقل برا گوشیه ی که برا ۵ سال پیش بوده تازه ۵ سال پیش هم اون رزولوشن نمایشگر دیگه استفاده نمشده چه برسه الان استفاده بشه بعدشم این از اندروید که زده ۶ معلومه الکیه کدوم شرکتی میاد سال ۲۰۲۰ همچین گوشی بده حتی فلافل سازی خیابان لشکرآباد اهواز هم همچین چیزیو تولید نمیکنه بخدا اگه همچین چیزی درست باشه من از فن سونی تبدیل به جاکلیدیه شرکتی مثل oppo میشم

    پاسخ

  2. این گوشی نمیگم خوبه یا بد
    اندروید ۶ اگه درست باشه که افتضاحه
    اما داخل متن گزارشتون قید کنین که گوشی مقاوم هست نه کامپکت
    این گوشی مانند گوشی های کمپانی cat مقاوم در برابر آب و ضربه باید باشه که اینجوریه مشخصاتش

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here