گوشی های شیائومی 11T و 11T Pro سه سال به روزرسانی اندروید و 4 سال وصله امنیتی دریافت خواهند کرد

1
۳۳,۷۰۸

در طول سال گذشته بیشتر سازندگان دستگاه های اندرویدی با وعده های پشتیبانی نرم افزاری گسترده از تلفن های هوشمند خود مشتریان را به سمت محصولات خودشان جذب می کردند ، در این میان شاید سامسونگ را بتوان به عنوان کمپانی به حساب آورد که در حال حاضر بیشترین پشتیبانی را از محصولات پرچمدار خود به عمل می آورد.

شیائومی اما به عنوان بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در سال 2021 تا کنون در این بازی جدید غایب بوده است ، اما اکنون همه چیز تغییر کرده است. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که گوشی های 11T و 11T Pro آینده سه نسخه اصلی سیستم عامل اندروید و همچنین چهار سال وصله امنیتی را از زمان عرضه دریافت می کنند ، که طبق شایعات و تیزرها باید در طی یک رویداد آنلاین در 15 سپتامبر (24 شهریور) این اتفاق بیافتد.

دیدن پشتیبانی شیائومی از این نوع وعده هخا بسیار عالی است و امیدواریم در آینده این ویژگی برای بسیاری از دستگاه های دیگر نیز در نظر گرفته شود. گفته می شود ، در مصاحبه های مطبوعاتی این شرکت به طور خاص ذکر شده است که “سایر دستگاه ها در حال حاضر در این برنامه گنجانده نشده اند” ، بنابراین باید ببینیم اوضاع از اینجا به بعد برای شیائومی و مشتریان این شرکت چگونه پیش می رود. این شرکت می گوید که “امکان ارائه سیستم توسعه یافته اندروید و ارتقاء خدمات امنیتی به دستگاه های بیشتر شیائومی” را ارزیابی خواهد کرد.

آلبرت شان (Albert Shan) ، سرپرست بخش محصول و فناوری در شیائومی بین المللی می گوید:

“با پیشرفت مستمر در سخت افزار گوشی های هوشمند ، چرخه عمر گوشی های هوشمند به تدریج طولانی می شود ، به این معنی که کاربران موظف نیستند تلفن های هوشمند خود را مکررا تعویض کنند. به همین دلیل ، مصرف کنندگان بیشتر اهمیت زیادی برای دریافت آخرین به روزرسانی های سیستم عامل به همراه جدیدترین ویژگی ها دارند”.

آقای شان افزود:

“برای شیائومی و تیمش کار ساده ای نیست که به روز رسانی سیستم و وصله های امنیتی را برای همه مدل های قبلی تلفن های هوشمند خود ارائه دهند. با این حال ، چشم انداز این چالش و برآوردن خواسته های مشتریان ما هیجان انگیز است. از یک سو ، ما بار دیگر وعده تجاری شیائومی به کاربران جهانی خود شامل ارائه محصولات شگفت انگیز را اجرا می کنیم. از سوی دیگر ، افزایش تدریجی چرخه عمر تلفن های هوشمند شیائومی یک حرکت پیشرونده است که اهداف پایداری و مسئولیت پذیری محیط زیست شیائومی را ارتقا می بخشد”.

نظر شما درباره این تصمیم خوب شیائومی چیست؟

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here