گوشی هواوی Maimang 8 رسما معرفی شد؛ چیپست Kirin 710 و دوربین سه گانه

0
۱۳,۸۴۵

کمپانی هواوی به تازگی از گوشی میان رده جدید خود به نام Maimang 8 رونمایی کرد. این گوشی صرفا برای مصرف کنندگان کشور چین عرضه خواهد شد. اگر ظاهر گوشی Maimang 8 برای شما آشنا است، دلیلش این است که این گوشی بسیار شبیه به تلفن هوشمند P Smart+ 2019 هواوی است که سال پیش معرفی شد.

بخش جلویی دستگاه را یک صفحه نمایش 6.21 اینچی از نوع IPS، با رزولوشن +FHD پوشانده است و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی در ناچ قطره ای که در بالای نمایشگر حضور دارد، واقع شده است. در بخش پشت دستگاه شاهد حضور دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی به همراه دوربین ثانویه 16 مگاپیکسلی با زاویه عریض و دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی هستیم. یک حسگر اثر انگشت نیز در پشت دستگاه حضور دارد.

قلب تپنده ی گوشی Maimang 8، چیپست Kirin 710 میباشد. 6 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه ی داخلی سایر مشخصات سخت افزاری این گوشی را تشکیل میدهند. لازم به ذکر است حافظه ی این گوشی قابل ارتقا است و میتوان از طریق کارت حافظه ی Micro SD، حافظه ی دستگاه را تا سقف 512 گیگابایت افزایش داد. ظرفیت باتری دستگاه 3,400 میلی آمپر میباشد و از طریق پورت قدیمی MicroUSB شارژ میشود. به صورت پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری EMUI 9 بر روی این گوشی نصب شده است.

گوشی Maimang 8 با قیمت 274 دلار و در رنگ های مشکی و آبی روانه ی بازار خواهد شد. علاقمندان میتوانند از همین امروز این گوشی را پیش خرید کنند، در حالیکه عرضه ی رسمی این گوسی برای تاریخ 12 ژوئن برنامه ریزی شده است.

[تعداد: 2    میانگین: 3/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here