گوشی alcatel 3C معرفی شد.

0
۲,۴۹۶

آلکاتل یکی از برندهای نسبتاً جدیدی است که در چند سال گذشته اقدام به طراحی و ساخت اسمارت فون های مختلفی کرده است. به تازگی هم این کمپانی از جدیدترین محصول خود که نام آلکاتل 3C را دارد، رونمایی کرده است. این گوشی در کشور ایتالیا معرفی شد و به عنوان یکی از گوشی های میان رده ی این کمپانی به شمار می رود که تمرکز طراحان آن بر تولید دستگاهی با قیمت مناسب برای کاربران بوده است. البته پیش از معرفی هم شایعات پیرامون این گوشی به اندازه ای گسترده شدند که مشخصات گوشی به صورت کامل پیش از معرفی آن منتشر شده بود.

در این گوشی از یک صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن اچ دی استفاده شده است. یکی از مزیت های این گوشی، استفاده از نسبت طراحی دو به یک در طراحی و استفاده از نسبت صفحه نمایش 18 به 9 در آن می باشد که باعث می شود تا این گوشی سازگاری بیشتری با طراحی های مدرن داشته باشد و کاربر هنگام در دست گرفتن دستگاه احساس بهتری در مقایسه با طراحی های قدیمی داشته باشد. همچنین، در این گوشی از حاشیه ی اندکی در اطراف صفحه نمایش استفاده شده است که باعث شده است تا این گوشی از نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی 76 درصد بهره مند شود. همچنین، این گوشی به چیپ مدیاتک MT8321 مجهز شده است. این چیپ از پردازشگر مرکزی با چهار هسته ی پردازشی بهره می برد که قدرت پردازشی 1.3 گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین، هسته های استفاده شده در این پردازشگر از نوع کورتکس A7 هستند. اما نکته ی قابل توجه، استفاده از تنها یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی است.

در این گوشی از یک دوربین اصلی با سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است که این سنسور از قابلیت فوکوس اتوماتیک بهره می برد. پنل جلویی دستگاه هم میزبان یک دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی است که می توان از آن برای ثبت عکس های خاطره انگیز استفاده کرد.

همچنین، آلکاتل در گوشی جدید خود از یک باتری بزرگ با ظرفیت سه هزار میلی آمپر ساعت استفاده کرده است که باتوجه به رزولوشن و مصرف انرژی پایین نمایشگر استفاده شده در این گوشی، انتظار می رود که بازدهی باتری بالایی را از آن شاهد باشیم.

علاوه بر این، بروی قاب پشتی گوشی آلکاتل 3C از یک سنسور اثر انگشت دایره ای شکل استفاده شده است. ابعاد کلی این دستگاه برابر با 161x76x7.9 میلی متر و وزن آن برابر با 169 گرم می باشد. این گوشی از قابلیت دو سیمکارت بهره می برد و یکی از نکات هیجان انگیز درمورد آن، پشتیبانی آن از شبکه ی LTE می باشد که کمتر در گوشی های این رده به آن توجه می شود.

این گوشی در رنگ های مشکی، آبی و طلایی و با قیمتی در حدود 130 یورو برای علاقه مندان عرضه خواهد شد.

 

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here