گوشی Redmi K30 در حال معرفی درون سازمانی رؤیت شد

0
۳۳,۱۱۴

شیائومی سری جدیدی از گوشی هایِ خود را که در واقع قاتل پرچمداران نام دارند و با قیمتی بسیار رقابتی ، کیفیت بالایی را ارائه میدهند تحت عنوان خانواده K مدتی است که معرفی کرده است و ما تا به امروز 3 گوشی از این خانواده با نام هایِ Redmi K20 و Redmi K20 Pro و Redmi K20 Pro Premium دیده ایم .

اما گویا کم کم باید منتظر معرفی گوشی Redmi K30 از سوی شیائومی باشیم ، چون این گوشی دقایقی پیش در حال معرفی درون سازمانی رؤیت شده است ، که نشان از معرفی این گوشی در آینده ای نزدیک دارد . گوشی هایِ جدید قبل از معرفی معمولا در یک کنفرانس داخلی و درون سازمانی به صورت فرمالیته معرفی میشوند و پس از مدت زمان کوتاهی در یک کنفرانس آنلاین یا محلی به جهانیان معرفی میشوند .

از تصاویر لو رفته این کنفرانس داخلی ما تنها میتوانیم متوجه 2 موضوع شویم ؛ اول اینکه گوشی ردمی K30 اولین گوشی سری K شیائومی است که به فناوری شبکه پرسرعت 5G مجهز میشود ، و دوم ، که مهمتر هم نیز هست ، مجهز شدن این گوشی هوشمند به دوربین دوگانه سلفی جدید همچون گوشی های سامسونگ است .

به نظر میرسد شیائومی قصد دارد با این گوشی هوشمند از صفحه نمایش با دوربین سلفی حفره ای رونمایی کند ، که پیش از این در گوشی های پرچمدار سامسونگ دیده شده بود . هنوز هیچ اطلاعات دیگری از این گوشی در دسترس نیست ، اما به محض انتشار اطلاعات جدید ما شما را مطلع خواهیم کرد .

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here