گوگل انتشار نسخه پنجم بتای اندروید Q را متوقف کرد

0
۲۴,۴۲۳

در ماه گذشته گوگل چهارمین بتای اندروید Q را منتشر کرد اما به دلیل به وجود آمدن یک سری مشکلات، انتشار آن را متوقف کرد. اخیرا نیز نسخه پنجم بتای اندروید Q دچار همین سرنوشت شده است و تنها چند ساعت پس از انتشار، گوگل سریعا آن را از حذف کرد.

گوگل انتشار پنجمین بتای اندروید Q را به دلیل مشکلات به وجود آمده در نصب به روزرسانی ها متوقف کرد. در حال حاضر این کمپانی دلیل اصلی این اتفاق را افشا نکرده است ولی گفته است بررسی های لازم را انجام میدهد.

به محض اینکه گوگل این مشکلات را برطرف کند، انتشار این نسخه را ادامه خواهد داد و تلفن های پیکسلی که به نسخه ی چهارم بتا مجهز شده اند به صورت خودکار آپدیت OTA را دریافت میکنند.

به احتمال زیاد نسخه ی پایدار اندروید Q در ماه آینده منتشر میشود، و بتای پنجم که در حال حاضر انتشار آن متوقف شده است بسیار به نسخه پایدار این سیستم عامل شباهت دارد. این نسخه شامل آخرین API ها، API رسمی 29 SDK و تعدادی جسچر های جدید میباشد که به کاربران این امکان را میدهد که با کشیدن انگشت از هر طرف نمایشگر، گوگل اسیستنت را فعال کنند.

همچنین گوگل گفته است که در ششمین بتای اندروید Q، کاربران میتوانند به صورت پیش فرض از سه دکمه ناوبری قدیمی اندروید در کاستوم لانچرها استفاده کنند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here