گوگل به زودی نحوه انتشار آپدیت های اندروید را تغییر خواهد داد

1
۴,۰۳۲

اگر شما از کاربران گوشی های اندرویدی هستید، حتما باید بدانید که گوشی های اندرویدی چگونه از طریق به روزرسانی های OTA آپدیت میشوند. معمولا یک نوتیفیکیشن دریافت می کنید که با ضربه زدن روی آن وارد تنظیمات و بخش به روزرسانی نرم افزار می شوید و سپس می توانید آپدیت جدید را دانلود و نصب نمایید. گرچه، بنا بر رشته کد های گردآوری شده از ورژن 14.5.52 Play Store، قرار است به زودی شاهد یک تغییر اساسی در نحوه ی به روزرسانی اندروید باشیم.

سایت 9to5Google اخیرا رشته کدهایی را از Play Store به دست آورده است. این رشته کدها نشان می دهند که آپدیت های سیستمی در آینده از طریق خود اپ Play Store در دسترس خواهد بود. پس در آینده ممکن شما به جای رفتن به تنظیمات دستگاه، از طریق Google Play Store موبایل خود را آپدیت کنید. این تغییر شامل تمام به روزرسانی ها خواهد بود، هم به روزرسانی های سیستمی و هم به روزرسانی های اپلیکیشن ها.

گفته می شود که اینترفیس یا همان رابط کاربری بخش به روزسانی شبیه به اینترفیس گوشی های پیکسل خواهد شد. یک گزینه ی ‘ دانلود و نصب ‘ و یک سری توضیحات جهت راهنمایی کاربران در طول پروسه به روز رسانی وجود خواهند داشت. وقتی که عملیات آپدیت دستگاه به پایان رسید، یک پیغام دریافت می کنید که اعلام میکند به روزرسانی با موفقیت انجام شد.

هنوز کاملا قطعی نیست که گوگل قصد داشته باشد این تغییرات را در اندروید ایجاد کند. باید تا برگزاری کنفرانس Google IO 2019 منتظر بمانیم. این کنفرانس قرار است در کالیفرنیا و در تاریخ 7 May برگزار شود و تا 9 May ادامه یابد. در بخش اصلی کنفرانس گوگل قرار است اطلاعات بیشتری از اندروید Q ارائه دهد. اخیرا گوگل نسخه دوم بتای اندروید Q را منتشر کرده که شامل یک سری قابلیت های جدید می شود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here