گوگل دو روز دیگر و همزمان با خورشیدگرفتگی از نام اندروید O رونمایی می کند.

13
۵,۵۳۸

پیشتر شایعاتی مبنی بر برگزاری یک کنفرانس از سوی گوگل در روز 21 آگوست منتشر شده بود و بنابر همان شایعه، قرار بود تا در این روز گوگل به صورت رسمی از نام نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید، اندروید O، رونمایی کند. 21 آگوست روزی است که یک خورشیدگرفتگی بزرگ در آمریکا رخ خواهد داد.

حالا گوگل به صورت رسمی دعوت نامه ی مراسم ویژه ای برای اندروید O را در این روز و در ساعت 2 و 40 دقیقه ی بعد از ظهر ارسال کرده است. این مراسم در شهر نیویورک برگزار خواهد شد و هم اکنون در وبسایت رسمی اندروید هم یک شمارشگر معکوس تا آغاز این مراسم نمایش داده می شود.

گمان ها بر این است که گوگل سرانجام در این مراسم نام اندروید O را اعلام می کند و با توجه به این که نام Oreo در رای گیری ها بیشترین رای را از سوی کاربران دریافت کرده است، احتمال قوی شاهد استفاده از این نام برای آن خواهیم بود. هرچند که هنوز هم با اطمینان نمی توان در این مورد صحبت کرد.

یکی دیگر از حدس هایی که در حال حاضر بسیار قابل توجه است، شباهت بیسکویت Oreo و خورشیدگرفتگی است. همانطور که اطلاع دارید، در زمان خورشیدگرفتگی، ماه جلوی خورشید قرار می گیرد و باعث سیاه شدن آن می شود. در بیسکویت Oreo نیز شاهد چنین شکلی در ترکیب کرم و کاکائو در آن هستیم. به شکلی که یک بیسکویت با پوشش کاکائو و به رنگ مشکی بروی کرم سفید رنگ را پوشش می دهد.

همچنین، به تازگی ویدئویی در اکانت گوگل پلاس کمپانی گوگل منتشر شده است که در آن نام اندروید O، اندروید Oreo اعلام شده است. هرچند که این ویدئو به سرعت پاک شد.

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

13 دیدگاه ها

  1. پرمیوم معرفی شد حدود ۴۰۰ هزار تومان از قیمتش کم شد سایت های که حتی همیشه سونی رو میکوبن حتی بررسی کردنش ولی سایت تخصصی اکسپریا بعد چندما هنوزم بررسیش نکرده واقعا دیگه چی بگه آدم

    پاسخ

  2. سلام عرض ادب دوستان .. گوشیم z3plus هستش و چند روزه مشکل شارژ پیدا کرده . وقتی کابل رو به گوشی میزنم یا اصلا شارژنمیکنه یا گاهی که وصلم میشه برای شارژ ایکون باطی فعال میشه اما گوشی اصلا شارژ نمیشه . ممنون میشم راهنماییم کنین

    پاسخ

    He.z گفته:
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۵۴

    با کابل ها و شارژر های مختلف امتحان کن اگر درست نشد مشکل از سوکت شارژرته
    برای خودم این مشکل زیاد پیش میومد توی سری های قدیمی تر (خانواده Z)،چون سوکت شارژشون واقعا حساس بود.
    تاحالا شده کابل شارژر از توی سوکت کشیده بشه یا همچین چیزی؟

    پاسخ

    H-13 گفته:
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۳۳

    نه اصلا من خیلی با دقتم کابل رو وصل میکردم همین شارژر خودم بقیه گوشیارو شارژ میکنه الان شارژر دیگم امتحان کردم نشد الانم گوشیم خاموش شده اصلا روشن نمیشه . برا سوکت شارژ باید گوشی باز بشه کامل ؟

    پاسخ

    nima.d6502 گفته:
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۰۱

    تو انجمن مربوط به زد تری پلاس مطرح کنید تا سریع تر به جواب برسین 🙂

    پاسخ

    H-13 گفته:
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۳۴

    حرف شما درسته چشم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here