گوگل قابلیتی بسیار جالب به برنامه جستجوی خود اضافه کرد.

10
۵,۵۹۲

gsmarena_001

ساعاتی پیش گوگل از قابلیت جدیدی برایِ برنامه سرچ خود پرده برداشت، که محبوبیت مکان ها را بر رویِ نقشه به کاربران نمایش میدهد و استفاده از برنامه اختصاصی سرچ گوگل را سودمند تر از پیش میسازد. بر این اساس، وقتی یک مکان را در نرم افزار Google App جستجو میکنید، در قسمت خاصی به شما میزان زمانی که مردم در آن مکان صرف کرده اند نمایش داده میشود. این موضوع تحت گزینه جدیدی با عنوان « برنامه ریزی برایِ بازدید » به کاربران نمایش داده میشود.

طبعاً این موضوع میتواند کمک شایانی به کاربران کند، چون به این ترتیب میتوانند برنامه ریزی درستی انجام دهند و بر اساس آماری که گوگل به کاربران نمایش میدهد، بازدیدکننده میتواند میزان محبوبیت مکان هایِ مختلف را به صورت زنده تماشا و تصمیم درستی اتخاذ کنند. اما هنوز این موضوع به درستی مشخص نشده است که آیا این قابلیت برایِ تمام مکان هایِ جستجو شده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت یا تنها برایِ مکان هایِ توریستی و اماکن تاریخی این ویژگی در دسترس خواهد بود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

10 دیدگاه ها

  1. ببخشید یک چیز یادم رفت!
    آقای پایدار سونی یک برنامه جدید داره واسه عمر باتری و… به اسم Battery Adviser ولی هیچجوری نمیشه رسمی دانلود کرد(ip رو به کشور های مختلف تغییر دادم ولی تاثیر نکرد و نمیشه از پلی استور دانلود کرد!)

    [url=http://up.xperian.ir/do.php?imgf=Screenshot-۲۰۱۶۰۷۱۶-۱۴۴۸۵۵.png][img]http://up.xperian.ir/do.php?thmbf=Screenshot-۲۰۱۶۰۷۱۶-۱۴۴۸۵۵.png[/img][/url]

    [url=http://up.xperian.ir/do.php?imgf=Screenshot-۲۰۱۶۰۷۱۶-۱۴۵۴۰۵.png][img]http://up.xperian.ir/do.php?thmbf=Screenshot-۲۰۱۶۰۷۱۶-۱۴۵۴۰۵.png[/img][/url]

    اینم دوتا اسکرین شات!
    اینم صفحه اش توی Apkmirror :
    http://www.apkmirror.com/apk/sony-mobile-communications/battery-adviser/#description

    پاسخ

    behzadwahar گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۳۳

    من که از همون صفحه که گذاشتید رفتم و دانلود کردم. Apk miror

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۴۳

    منم دانلود کردم ولی چیزی که هست معلوم نیست چرا با IP هیچ کشوری در دسترس نیست(کانادا، آمریکا، فرانسه) تست کردم و جواب نگرفتم!

    پاسخ

    Themohrez گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۵۷

    لابد با ip ژاپن در دسترس فقط

    radin84 گفته:
    ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۳۳

    منم ازapkmirorدان کردم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here