یوشیدا توضیح میدهد که چرا آینده بخش پلی استیشن در آمریکا نهفته است !

9
۵,۲۷۱

Kenichiro_Yoshida

پیش از این بیان کردیم که آینده پلی استیشن در کشور آمریکا خواهد بود و نه در ژاپن. امروز میخواهیم دلایلِ کمپانی سونی را در این باره بررسی کنیم. پیش از این گفتیم و باز هم میگوییم که موفقیت پلی استیشن در آینده در گرو توسعه نرم افزار و ارائه امکانات و سرویس های جانبی آن است و نه توسعه سخت افزاری این کنسول.

توسعه سخت افزاری پلی استیشن دقیقاً کاری است که ژاپنی ها در دوره های مختلف و از دوره پلی استیشن 1 تا پلی استیشن 3 آن را ادامه دادند و تمرکز خود را بر روی آن قرار داده بودند. اما حال برعکس کاری که در گذشته انجام داده اند، سونی باید بیشترین تمرکز خود را بر روی امکانات کنسول محبوبش قرار دهد.

این گفته اولین بار زمانی بیان شد که همکاران سونی در زمینه تولید و توسعه که در آمریکا واقع است درباره آینده پلی استیشن اظهار نظر کردند که آینده این کنسول در سرویس هایی مانند PlayStation Now است و باید این سرویس ها همچنان در زمان کنسول بعدی نیز ادامه داشته باشند. در نتیجه تصمیمات نرم افزاری در آمریکا گرفته خواهد شد و تولید و هماهنگ سازی قطعات در کشور ژاپن.

طبق گفته های شوهی یوشیدا [ مدیر بخش سرگرمی های کامپیوتری سونی ]، تغییرات در بخش نرم افزاری در آمریکا بسیار سریعتر از ژاپن رخ میدهد و این نیز یکی از دلایل قانع کننده ماست. یوشیدا میگوید:

در جلسه سه شنبه هفته گذشته شرکت سونی بیان شد که بخش سرگرمی های کامپیوتری این شرکت ( Sony Computer Entertainment ) با بخش سرگرمی هایِ اینترنتی سونی ( Sony Network Entertainment ) ادغام خواهند شد و یک بخش جدید با نام بخش سرگرمی های سلامت ( Sony Interactive Entertainment ) را تشکیل خواهند داد. مرکز اصلی بخش جدید سونی در کشور آمریکا واقع خواهد شد. بسیاری از شرکت هایِ مخاطب ما در زمینه سرویس ها و امکانات اینترنتی در این کشور واقع شده اند و از این رو تغییرات در بخش نرم افزاری در آمریکا بسیار سریعتر از ژاپن رخ خواهد داد. ساخت مرکز اصلی بخش جدید ما در آمریکا باعث خواهد شد تا به تغییرات پیش آمده در این زمینه سریعتر عکس العمل نشان داده و بتوانیم سیاست ها و رفتار های خود را در این زمینه سریعتر تغییر دهیم و باعث تقویت سیاست ها و تجارت هایِ خود در زمینه پلی استیشن شویم.

توسعه هر چه بهتر و سریعتر نرم افزار و سرویس ها دقیقاً چیزی است که سرویس هایِ سونی مانند سرویس واقعیت مجازی پلی استیشن ( PlayStation VR )، بخش بازی اَبری پلی استیشن ( PlayStation Now ) و بخش شو تایم سونی ( Playstation Vue ) در آینده به آن نیاز خواهند داشت.
ساخت یک هدست واقعیت مجازی قدرتمند و ساخت یک بخش اختصاصی برای شو تایم، چیزی است که شاید تمامی شرکت ها قادر به ساختشان هستند، ولی توسعه نرم افزاری قدرتمند و مجهز کردن تمامی این سرویس ها با محتوایِ مفید و رشد دادنشان مسئله کاملاً متفاوتی است. از دید سردمداران کمپانی سونی، این پیشرفت ها برای شرکت سونی و بخش پلی استیشن، تماماً در کشور آمریکا رُخ خواهند داد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

9 دیدگاه ها

  1. قرارداد ایران و ژاپنم ک چند روز پیش امضا شد و…
    ایشالا که قیمت محصولات سونی بکشه پایین
    منظورم گوشی نیس چون قیمتش جهانیه
    Ps4 و هدست و این چیزا

    پاسخ

  2. چه خوب حداقل مثل ایکس باکس نیومد انلاینش کنه من خودم ps4 دارم ولی اگه بخوام راستشو بگم ۲ تا بیشتر بازی نخریدم خیلی گرونن بازیاش امیدوارم زود تر کپی خور شه

    پاسخ

    هژار مرادی گفته:
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۹:۴۹

    عزیز جون سونی ۴ تقریبا هک اکانت شده تو اینترنت نگاه کن همه قیمتی هستش بیخودی پول خرج بازی های گرون نکنقیمتش تقریبا از ۳۰ تومان تا ۹۰۰ تومان هستش از ۲ تا باز تا ۱۵ تا

    پاسخ

    هژار مرادی گفته:
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۹:۵۰

    ببخشید تا ۹۰ تومان اشتباهی شد دوباره ببخشید .

    پاسخ

    Arminsat گفته:
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۳۴

    داداش منم ps4 دارم بازی کار کرده میخرم و میفروشم فوقش ۲۰تومن پایینتر میفروشمش.خدا نکنه که هک بشه،کل لذت بازی ها به انلانشه.هک بشه سونی و شرکت های بازی سازی ضرر میکنن و از کیفیت بازی ها (گیم پلی اینا…) میاد پایین

    پاسخ

    Hg گفته:
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۳۳

    خیلی خوب کاری میکنی بازی اصل میخری لذت بازی کردن تو همینه .. من حاضرم ۲ تا بازی اصل بخرم جای اینکه ۲۰۰ تا بازی کپی شده رو بازی کنم …

    مطمئن باش ps4 هک نمیشه اون خبر هکش شایعه ای بیش نبود ضمنا هک کنی کلی از مزایا و اپدیتها رو برای همیشه از دست میدی …

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here