یکسان سازی تعرفه مکالمات همراه اول از امروز

1
۴,۱۸۲

760862103mci 1
از امروز هزینه جابه جایی و بین شهری سیمکارت‌های همراه اول حذف و تعرفه یکسان در سراسر کشور اعمال می شود.
مهندس وحید صدوقی در جلسه پرسش و پاسخ در حاشیه چهارمین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول اعلام کرد: از ساعت 00:00 بامداد، یکشنبه 1 اردبهشت ماه، هزینه یک دقیقه مکالمه(درون شبکه) با سیمکارت‌های دائمی همراه اول 570ریال و مکالمه(درون شبکه) با سیمکارت‌های اعتباری 670 ریال بدون در نظر گرفتن «شهری، بین شهری، استانی و هزینه جابه جایی» محاسبه می‌شود.

صدوقی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص تعرفه یکسان مکالمات تلفن همراه، اظهار داشت: طبق این مصوبه کف تعرفه تماس‌های درون شبکه‌ای 499ریال و سقف آن 599 تعیین شده که برای سیمکارت‌های اعتباری، این تعرفه می‌تواند 50 درصد بیشتر یعنی 899 ریال تعیین شود.
وی افزود: بدنبال این مصوبه، هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران، تعرفه هر دقیقه مکالمه با سیمکارت دائمی به مقصد همراه اول و تلفن ثابت را 570ریال، کمتر از سقف تعیین شده(599ریال) و تعرفه مکالمه با سیمکارت اعتباری به مقصد همراه اول و تلفن ثابت را دقیقه‌ای 670 ریال، کمتر از سقف تعیین شده(899ریال) و نرخ مؤثر(731ریال) تصویب کرد.
صدوقی گفت: این یک خبر خوش برای مشترکین اعتباری همراه اول است؛ زیرا در مکالمات بین شهری هزینه های آنها 41 درصد و در مجموع 9 درصد کاهش می‌یابد.
به گفته صدوقی تعرفه کلیه مکالمات خارج شبکه(به مقصد اپراتورهای ایرانسل و رایتل) همچون گذشته برای سیمکارت‌های دائمی 625ریال و برای سیمکارت‌های اعتباری937 محاسبه می‌شود. به این ترتیب دیگر فقط یک تعرفه یکسان در هر یک از سیمکارت‌های دائمی و اعتباری وجود دارد و تمام هزینه‌های بین شهری، استانی و جابه‌جایی حذف می‌شود.
وی تأکید کرد: مشترکین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده جدول تعرفه ها به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

MCI

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here