یکی دیگر از گوشی های سونی پشتیبانی از ویدئوهای HDR در سرویس Netflix را بدست آورد.

4
۴,۹۲۹


سونی موبایل با همکاری سرویس های مختلف، همواره سعی دارد تا بهترین خدمات موجود را به کاربران خود ارائه کند. یکی از این سرویس ها که سونی با آن همکاری نزدیکی دارد، سرویس Netflix است که از سال گذشته و با معرفی اکسپریا XZ Premium خدمات این سرویس برای کاربران سونی گسترش یافت.

سرویس Netflix در سال گذشته، دو گوشی هوشمند از سونی را به لیست گوشی هایی که از قابلیت HDR در این سرویس پشتیبانی میکنند اضافه نمود. اکسپریا XZ Premium و اکسپریا XZ1 دو گوشی سونی در سال گذشته بودند که در سرویس Netflix قادر به پخش ویدئو با کیفیت HDR بودند. حال این سرویس در سال 2018 سه گوشی دیگر را به این لیست اضافه کرده که نام یکی از گوشی های سونی هم در آن دیده میشود.

این بار اکسپریا XZ2 از سونی است که پشتیبانی از ویدئوهای HDR در سرویس Netflix را بدست آورده است. پشتیبانی از ویدئوهای HDR در وهله اول نیاز به بستر سخت افزاری لازم، یعنی صفحه نمایش HDR دارد که هر سه عضو خانواده XZ2 از آن برخوردارند. با این حال سرویس Netflix تا این لحظه فقط اکسپریا XZ2 را وارد لیست خود کرده و فعلا خبری از پشتیبانی ویدئوهای HDR برای دو عضو دیگر این خانواده نیست. لازم به توضیح است که در حال حاضر سه گوشی از سونی شامل اکسپریا XZ Premium، اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ2 از ویدئوهای HDR در سرویس Netflix پشتیبانی میکنند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

4 دیدگاه ها

  1. چقدرم مهمه این خبر پشتیبانی نتفلیکس، والا ما نه توان هزینه اینترنتشو داریم نه به ما سرویس میدن از اونور تحریمیم از اینورم فیلتر

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۴:۲۷

    😐

    پاسخ

    _Saeed گفته:
    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۷:۱۱

    🙁 😐 😛

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here