۴.۵ اینچ، سایز ایده آل برای خریداران اسمارت فون

0
۳,۰۳۶

Untitled-1
شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics گزارش جدید خود که در مورد “اولویت سایز اسمارت فون” می باشد را منتشر نمود. براساس این گزارش که تمایل مردم برای نیمه دوم سال جاری را نشان میدهد، بیشتر کاربران سایزی بین ۴.۲ و ۴.۷ اینچ را برای این نوع دستگاهها مناسب می دانند. پس سایز ۴.۵ اینچی بطور میانگین میتواند بهترین سایز برای اسمارت فونها براساس نتایج این تحقیقات و از دید کاربران باشد.

برای مقایسه بد نیست بدانید که در سال ۲۰۱۱ میلادی و براساس گزارشی مشابه، میانگین ۴.۳ اینچ بعنوان بهترین سایز در خروجی گزارش عنوان شده بود. ظاهرا این سایز هنوز هم در حال افزایش است و می بایست در سال های آینده رقمی بیش از ۴.۵ را هم ببینیم.

این درحالیست که شرکت اپل در اسمارت فون های خود اکثرا از سایز ۳.۵ اینچی استفاده کرده و تنها در نسخه آخر آیفون (آیفون ۵) بود که سایز آن را به ۴ اینچ افزایش داد. طبق شایعات احتمالا اپل هم تا سال ۲۰۱۴ سایز اسمارت فون های خود را افزایش می دهد.

با توجه به معرفی پرچمدارها که اکثرا ۵ اینچی هستند و همچنین معرفی اسمارت فون هایی مانند سری گلکسی مگا، در گزارش بعدی Strategy Analytics می بایست منتظر رقمی بیش از ۴.۵ اینچ هم باشیم. نظر شما در این زمینه چیست؟ شما چه سایزی را بهترین سایز برای اسمارت فون خود می دانید؟

phonearena
به نقل از pcwar

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here