ال جی برای کاهش هزینه ها کار ساخت گوشی های پایین رده را به شرکت های خارجی می سپارد

0
۱۹,۹۰۲

شرکت کره ای ال جی الکترونیکس روز دوشنبه اعلام کرد که در یک اقدام مستقیم تحلیل گران برای کاهش قابل توجه هزینه ها و رقابت با رقبای خود ، در سازماندهی مجدد بخش تلفن همراه خود برای افزایش کارایی و فروش به برون سپاری تلفن های هوشمند پایین رده و میان رده خود خواهد پرداخت.

ثروت شرکت تابعه ارتباطات سیار این شرکت (بخش موبایل) برای بیش از 5 سال روند نزولی داشته است ، زیان های عملیاتی برای 22 فصل متوالی گزارش شده است و این منجر به یک روند مدیریت جدید و انتخاب سازنده طرح اصلی (ODM) شده است ، این ها صحبت های سخنگوی اصلی شرکت ال جی است.

ال جی سال گذشته گفته بود که ODM را فقط از تلفن های هوشمند پایین رده تا گوشی های میان رده خود گسترش می دهد. این شرکت در حال حاضر طراحی و ساخت تلفن های هوشمند خود را با پشتیبانی از نام تجاری ال جی بر روی محصولات ، برون سپاری (اوت سورس) خواهد کرد.

ال جی همچنین برخی از موقعیت های تحقیقاتی و تولیدی خود را جمع آوری کرده و برخی دیگر را برای مطابقت با مدل تجاری جدید خود ، که ممکن است اضافه کاری برای بخشی از کارکنان این شرکت باشد ، تنظیم کرده است. این اقدام بخشی از برنامه های بیشتر برای تكیه بر تحقیق و توسعه داخلی LG و تولید تلفن های هوشمند گران قیمت است. این در حالی بوده که گوشی های ارزان قیمت و متوسط ​​در ODM تولید می شوند.

در سال 2013 ال جی توسط Strategy Analytics در رتبه 3 در بازار جهانی تلفن های هوشمند قرار گرفت ، هفت سال بعد ، این شرکت حتی در میان 7 سازنده برتر نیست ، موسسه Counterpoint در بررسی گسترده در گردش مالی و سهم بازار در این دوره ، الی جی را با برند های چینی مانند هواوی ، شیائومی ، اوپو و ویوو ، با کسب موقعیت های برجسته در رده های بالا مقایسه کرده است.

این شرکت تحقیقاتی اظهار داشت که ال جی می داند که با رقبای چینی ، نه اپل یا سامسونگ در حال رقابت است و به گفته تحلیلگر Counterpoint ، این شرکت در تلاش است تا با استفاده از تولید کنندگان طرح اصلی چینی ، به ارزش مدل های پایین رده خود اضافه کند.

با ادامه این کار ، آقای کانگ اظهار داشت كه حتی اگر ال جی تولید این بخش از محصولات خود را بدون توانایی لازم در بازاریابی به خارج از كشور ارائه دهد ، در برابر شركتهای فن آوری چینی كه استراتژی بازاریابی بهتری دارند ، سود کمتری خواهد کرد و مغلوب خواهد شد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here