نوکیا از محصولات جدید خود در MWC رونمایی کرد.

1
۱۷,۱۱۵

با آغاز رسمی کنگره بین المللی موبایل سال 2018، کمپانی های مختلف از محصولات جدید خود رونمایی می کنند. نوکیا هم یکی از این کمپانی ها به شمار می رود که در حدود دو ساعت پیش کنفرانس اختصاصی آن آغاز شد. همانطور که پیشتر هم انتظار می رفت، در جریان این مراسم، کمپانی HMD که صاحب امتیاز تولید گوشی هایی با برند نوکیا می باشد، از محصولات مختلفی که در دسته بندی های مختلف حای می گیرند، رونمایی کرد.

نخستین محصولی که در جریان این کنفرانس رونمایی شد، گوشی نوکیا 8110 بود که نه یه گوشی هوشمند، بلکه یک گوشی که زنده کننده ی خاطرات و نوستالژی های مربوط به گوشی های اولیه ی نوکیا بود، می باشد. این گوشی که با قیمت 79 دلار عرضه خواهد شد، از یک صفحه نمایش بهره خواهد برد که در زیر آن هم از دکمه های دستگاه استفاده شده است. اما با وجود این که این گوشی یک گوشی بسیار معمولی به شمار می رود، در آن از قابلیت های گوگل اسیستنت، گوگل سرچ و گوگل مپ بکارگیری شده است که کاربران آن می توانند از آن ها بهره مند شوند.

یکی دیگر از محصولات معرفی شده در جریان کنفرانس نوکیا، گوشی نوکیا 1 بود که جدیدترین گوشی میان رده و ارزان قیمت کمپانی نوکیا به شمار می رود. این گوشی به صورت پیش فرض به اندروید 8.1 GO مجهز شده است. اندروید GO در حقیقت نسخه ای سبک تر از سیستم عامل اندروید است که از آن بروی دستگاه های ضعیف تر استفاده خواهد شد تا دستگاه عملکرد و بازدهی بهتری را داشته باشد.

اما یکی از جذابترین و موردانتظارترین محصولی که امروز معرفی شد، گوشی نوکیا 7 پلاس بود. این گوشی در حقیقت نسخه ای قدرتمندتر و بهینه سازی شده ی گوشی نوکیا 7 می باشد که با امکانات جدیدی عرضه شده است. برای نمونه، در این گوشی از سه دوربین ( دو دوربین اصلی و یک دوربین سلفی ) با لنزهای ساخته شده به وسیله ی کمپانی معروف زیس استفاده شده است. به لطف بهره گیری از این قابلیت، کاربران نوکیا 7 پلاس می توانند از قابلیت زوم اپتیکال دو برابری بدون افت کیفیت بهره مند شوند و تصاویر جذابی را به ثبت برسانند. همچنین، حالت عکاسی حرفه ای به این گوشی و تمامی گوشی های بهره مند از لنزهای ساخت کمپانی زیس افزوده خواهد شد.

سورپرایز نهایی نوکیا برای کاربران خود، معرفی پرچمدار جدید این کمپانی یعنی گوشی Nokia 8 Sirocco بود. به نظر می رسد همانطور که پیش بینی ها نیز اشاره کرده بودند، این گشوی به چیپ اسنپدراگون 835 مجهز شده است. همچنین، این گوشی از صفحه نمایشی با دو خمیدگی در لبه های عمودی بهره مند شده است که کمترین حاشیه ی ممکن برای این گوشی را ایجاد کرده است.

 

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here